mitsubishi sigma

timony

ostin saksasta mitsubishi sigma farmarin ja katsastuksessa ilmeni että pakokaasu arvot olivat liian korkeat tyhjä käynnillä.korkeammilla kierroksilla arvot olivat kohdallaan.korjaamolla totesivat että lamda anturi ei toiminut kunnolla joten joudun vaihtamaan sen.onko kellään tietoa? minkäläinen anturi sopii? konehan on v 6 3 litran mylly.alkuperäinen maksaa 300 euroa ja rahti hollanista päälle. olisin kiitollinen kaikesta lamda anturia koskevista tiedoista mitsubishi sigmaan.kiitos etu käteen

25

5216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ope

      Jäikö ala-aste kesken?

    • siitä, kuinka

      ns. sähköautot on tehty kalliiksi käyttää:

      Tuollaisen vian korjasi huoltomies vanhemmasta Galantistani katsastusasemalla pelkkää ruuvimeisseliä käyttäen ja näin saatiin Galantin tyhjäkäyntiarvot kondikseen.

      Tuon anturin lisäksi tulet kyllä huomaamaan, että isot ja ikääntyneet luxus-autot ovat periaatteessa edelleen rahamiesten vehkeitä - ylläpitokustannuksiltaan.

      Eräs nuorukainen kyseli bmv:stä, sen suurimmasta mallista: "paljonko kuluttaa?". Jonkun vastaus osui kuin nyrkki silmään: "Kuluttaa kaiken minkä tienaat!"

      Osta uusi anturi, eihän tähän hätään katsastusmies halunnut sinua muilla asioilla kiusata. Ensi vuonna tulee kyllä vuorenvarmasti jotain muuta!

      • teme

        Eipä ole ikinä yksikään Mitsubisheistä kosahtanut katsastuksessa. Jos ostaa vanhemman auton niin sitä pitää osata myös pitää kunnossa. Ei sellaista merkkiliikkeessä huolleta.

        Ajaisinko mieluummin uudella Ladalla jossa on "kaikki herkut", mm avattavat etuikkunat, vai Sigmalla jossa on 205hv, automaatti-ilmastointi, sähköpenkkiä, luistonesto, ABS.... Unohtamatta äänettömyyttä, mukavuutta ja ulkonäköä. Kumpikin maksaa saman verran.


    • Teppi

      Esim. Boschin lambda-anturi käy. Oli se kolmi tai neli johtoinen. Käyt vain semmoisen ostamassa

    • teme

      Saatoinpa nähdä tuon joskus Hietalahden telakka-alueella parkissa...? Komee peli eikä varmana tuu heti vastaan!!! Itellä on Sigma sedan, ja sekin kyllä välillä herättää huomiota, vaikka niitä onkin Suomessa melkein 50kpl.

      Onko toi sun farmari SOHC 12V vai DOHC 24 koneella. Suomeen Sigmoja on tuotu alun perin vain DOHC koneella.

      Eikä tuo Sigman pitäminen niin kallista ole. Varmaankin pieniruokaisimpia V6:sia mitä on. 8,9 litraa keskikulutus 4 hengen porukalla 400km, ohiteltiin kanssa!
      Osiakin saa jos tietää mistä etsii. Itelle tullu mm. Brembon jarrulevyt jenkeistä ja vetoniveliä Tallinnasta. Ihan normaalin hintasia. Perusosaa saa varaosaliikkeestä.

      Ja sitäpaitsi, kuka tarvitsee varaosia jos ajaa laadukkaalla autolla!

    • Tippis

      Sigma on niin vitun kallis pitää, edelleen pätee
      se vanha viisaus ellei sinulla ole varaa ostaa uutena sitä, älä osta käytettyäkään. Se on hieno auto en mä sitä kiellä, mut oon läheltä seurannut yhden auton kohtaloa kun ikää ja kilometrejä tulee, osat maksaa vikoja ilmenee, autoliikkeet ei huoli sitä vaihdossa ja jos ottais ne ei maksais siitä yhtään mitään. On se onni etten itse tuollaista ole ostanut. Eikö sigmoja ole vähän yli 70kpl suomessa? muistaisin jostain nähneeni sellaisen luvun

      • teme

        Mutta eipä ole naapurilla samanlaista.

        Sigmoja (Diamante) on maailmalla toista miljoonaa. Varaosia löytyy kun jaksaa ottaa selvää asioista. Kuka muutenkaan käyttää 7-12 vuotta vanhaa autoa merkkihuollossa ja käyttää alkuperäisosia?
        Ei kukaan ole käskenyt ostaa osia kalliista Suomenmaasta. Tulli lisää yli 175 € lähetyksiin 22%ALV ja 3-5% tullimaksua. Siltikin osat saa Jenkeistä, Australiasta ym. 1/3 hinnalla verrattuna siitä mitä ne Suomessa maksaa. Lisäksi 3.0L Pajerossa on samat 6G72 koneet, suomalaiset varaosaliikkeet eivät tiedä myyvänsä Sigmojen osia!
        En ainakaan vielä ole huomannut että olisi kovin kallis ylläpitää.
        Sitäpaitsi, ei yli 5 vuotta vanhaa autoa kannata muutenkaan ostaa jos ei sitä itse osaa pitää kunnossa. Jokainen vähänkään suurempi korjaamokäynti on 5-10% sen hinnasta, oli auto mikä hyvänsä.

        Enkä mä Sigmaa myytäväksi osta. Oliko siinä tarpeeksi perusteluja sille että Sigman pitämisen ei tarvitse olla liian kallista.


      • Andi
        teme kirjoitti:

        Mutta eipä ole naapurilla samanlaista.

        Sigmoja (Diamante) on maailmalla toista miljoonaa. Varaosia löytyy kun jaksaa ottaa selvää asioista. Kuka muutenkaan käyttää 7-12 vuotta vanhaa autoa merkkihuollossa ja käyttää alkuperäisosia?
        Ei kukaan ole käskenyt ostaa osia kalliista Suomenmaasta. Tulli lisää yli 175 € lähetyksiin 22%ALV ja 3-5% tullimaksua. Siltikin osat saa Jenkeistä, Australiasta ym. 1/3 hinnalla verrattuna siitä mitä ne Suomessa maksaa. Lisäksi 3.0L Pajerossa on samat 6G72 koneet, suomalaiset varaosaliikkeet eivät tiedä myyvänsä Sigmojen osia!
        En ainakaan vielä ole huomannut että olisi kovin kallis ylläpitää.
        Sitäpaitsi, ei yli 5 vuotta vanhaa autoa kannata muutenkaan ostaa jos ei sitä itse osaa pitää kunnossa. Jokainen vähänkään suurempi korjaamokäynti on 5-10% sen hinnasta, oli auto mikä hyvänsä.

        Enkä mä Sigmaa myytäväksi osta. Oliko siinä tarpeeksi perusteluja sille että Sigman pitämisen ei tarvitse olla liian kallista.

        Olen itsekin ostamassa Sigman( tottakai 24v ja sedan) Saksasta ja ajattelin kysäistä onko vuosimallilla väliä varaosien saatavuuteen/hintaan?

        Tarkoitan tällä sitä, että mulla ei ole tarkoitus heti ostella varaosia ympäri maailmaa, vaan aluksi pärjäillä näillä Suomen markkinoilta saatavilla osilla mahdollisimman pitkälle. Eli jos ostan vaikka -95/96 vuoden mallin, niin saako siihen osia yhtä helposti/halvalla kuin -92 vuoden malliin.
        Itse kun ole seurannut Sigman kehitystä niin tarkasti, että tietäisin mahdolliset muutokset esim. moottorin tekniikassa jne. vuosien saatossa.

        Jos vaikka Teme olisi tietoinen asiasta...


      • teme
        Andi kirjoitti:

        Olen itsekin ostamassa Sigman( tottakai 24v ja sedan) Saksasta ja ajattelin kysäistä onko vuosimallilla väliä varaosien saatavuuteen/hintaan?

        Tarkoitan tällä sitä, että mulla ei ole tarkoitus heti ostella varaosia ympäri maailmaa, vaan aluksi pärjäillä näillä Suomen markkinoilta saatavilla osilla mahdollisimman pitkälle. Eli jos ostan vaikka -95/96 vuoden mallin, niin saako siihen osia yhtä helposti/halvalla kuin -92 vuoden malliin.
        Itse kun ole seurannut Sigman kehitystä niin tarkasti, että tietäisin mahdolliset muutokset esim. moottorin tekniikassa jne. vuosien saatossa.

        Jos vaikka Teme olisi tietoinen asiasta...

        Suomeenhan ei ole tuotu Sigmaa 1993 vuoden jälkeen ollenkaan...

        No, korimalli on vissiin sama 1996 asti ja kyllä kaikki peruskomponentit on samoja. (kone, laatikko, jarrut ym.) Perusosaa saa ihan yhtä hyvin kuin muihinkin, mutta itse täytyy tietää mitä hakee. Mitään ei mielestäni löydy varaosaliikkeistä jos menet sanomaan että "jarrupalat -96 Sigmaan...
        Jonkin verran enemmän joudut näkemään vaivaa, mutta se varmasti palkitsee! Ei oo nimittäin varmaan yhtään niin uutta Sigmaa Suomessa.


      • Andi
        teme kirjoitti:

        Suomeenhan ei ole tuotu Sigmaa 1993 vuoden jälkeen ollenkaan...

        No, korimalli on vissiin sama 1996 asti ja kyllä kaikki peruskomponentit on samoja. (kone, laatikko, jarrut ym.) Perusosaa saa ihan yhtä hyvin kuin muihinkin, mutta itse täytyy tietää mitä hakee. Mitään ei mielestäni löydy varaosaliikkeistä jos menet sanomaan että "jarrupalat -96 Sigmaan...
        Jonkin verran enemmän joudut näkemään vaivaa, mutta se varmasti palkitsee! Ei oo nimittäin varmaan yhtään niin uutta Sigmaa Suomessa.

        hieno juttu, kun kerran osia saa -96 Sigmaan vaikkakin hieman enemmällä vaivalla.
        Joutuukin tässä kohta lähtemään tuonne Saksan maalle auto-ostoksille. Pitää vaan ensin kysellä, että mistä päin Sigman löytäisi, ettei tarvitse koko maata kierrellä.

        Aikaisemmissa viesteissä oli maininta Pajeron osien käyttämisestä Sigmassa. Saisinko tähän hieman lisätarkennusta. Sekä olisko jollain kertoa suomalaisia tai ulkomaalaisia nettisivuja joiden kautta sais Sigman osia tilattua.


      • teme
        Andi kirjoitti:

        hieno juttu, kun kerran osia saa -96 Sigmaan vaikkakin hieman enemmällä vaivalla.
        Joutuukin tässä kohta lähtemään tuonne Saksan maalle auto-ostoksille. Pitää vaan ensin kysellä, että mistä päin Sigman löytäisi, ettei tarvitse koko maata kierrellä.

        Aikaisemmissa viesteissä oli maininta Pajeron osien käyttämisestä Sigmassa. Saisinko tähän hieman lisätarkennusta. Sekä olisko jollain kertoa suomalaisia tai ulkomaalaisia nettisivuja joiden kautta sais Sigman osia tilattua.

        Juu, 6G72 moottorin osalta pajeron osat käy. Osoitteessa www.gweilo.org on Jenkkiläinen Mitsubishi Diamante foorumi. Sieltä olen kaikki kontaktini saanut. Löytyy performance osaa, 600hp projekteja, uudempia korimalleja, madallusjousia sekä käytettyä osaa puretuista autoista. Sieltä löytyy myös teknistä osaamista. Olen tässä lähiaikoina lähdössä tallinnaan osien perässä... =)


      • Andi
        teme kirjoitti:

        Juu, 6G72 moottorin osalta pajeron osat käy. Osoitteessa www.gweilo.org on Jenkkiläinen Mitsubishi Diamante foorumi. Sieltä olen kaikki kontaktini saanut. Löytyy performance osaa, 600hp projekteja, uudempia korimalleja, madallusjousia sekä käytettyä osaa puretuista autoista. Sieltä löytyy myös teknistä osaamista. Olen tässä lähiaikoina lähdössä tallinnaan osien perässä... =)

        Kiitokset Temelle.
        Minkälainen projekti sulla on käynnissä, kun haet niitä osia Tallinnasta asti?
        Tutkiskelin äsken niitä sivuja ja ihailin Sigmaan saatavia korisarjoja. Joutus vaan tilaamaan aika kaukaa idästä ne sarjat...

        Mikäs Sigma sulla on ja liikutko missä päin Suomea autoilemassa?


      • teme
        Andi kirjoitti:

        Kiitokset Temelle.
        Minkälainen projekti sulla on käynnissä, kun haet niitä osia Tallinnasta asti?
        Tutkiskelin äsken niitä sivuja ja ihailin Sigmaan saatavia korisarjoja. Joutus vaan tilaamaan aika kaukaa idästä ne sarjat...

        Mikäs Sigma sulla on ja liikutko missä päin Suomea autoilemassa?

        Se on -92 alkuperäinen Suomi-Sigma, eikä niitä muita tuotukaan kuin V6 24V DOHC-moottorilla olevia. Niin, ja Sigman vaihteistonhan TÄYTYY olla automaatti. On se vaan niin mahtavaa ajoa kun vaihteistokin oppii isäntänsä metkut! Vantaalla vaikutan...

        Ei mulla sen kummempaa projektia sen kanssa ole. Ihan käyttöautona vaan, mutta sen täytyy olla mielestäni täydellinen. Vikaa ei saa olla missään.

        Nii, ja toi tallinnan reissu... Haen sisemmän vetonivelen kun ravistaa kiihdyttäessä. n. 250 euroa maksaa tuo osa, mutta ei ole mielestäni paha koska maahantuojalla ulompi (useammin hajoava) vetonivel ihan perus Galanttiin maksaa enemmän. Suomessa kaikki ei-kulutusosa maksaa aivan käsittämättömästi alkuperäisenä, joten hankin ulkomailta kun on sikana halvempaa, eikä vaadi kuin pari sähköpostia.
        Kannattaa tsekata myös www.mitsubishiclubfinland.com


      • Andi
        teme kirjoitti:

        Se on -92 alkuperäinen Suomi-Sigma, eikä niitä muita tuotukaan kuin V6 24V DOHC-moottorilla olevia. Niin, ja Sigman vaihteistonhan TÄYTYY olla automaatti. On se vaan niin mahtavaa ajoa kun vaihteistokin oppii isäntänsä metkut! Vantaalla vaikutan...

        Ei mulla sen kummempaa projektia sen kanssa ole. Ihan käyttöautona vaan, mutta sen täytyy olla mielestäni täydellinen. Vikaa ei saa olla missään.

        Nii, ja toi tallinnan reissu... Haen sisemmän vetonivelen kun ravistaa kiihdyttäessä. n. 250 euroa maksaa tuo osa, mutta ei ole mielestäni paha koska maahantuojalla ulompi (useammin hajoava) vetonivel ihan perus Galanttiin maksaa enemmän. Suomessa kaikki ei-kulutusosa maksaa aivan käsittämättömästi alkuperäisenä, joten hankin ulkomailta kun on sikana halvempaa, eikä vaadi kuin pari sähköpostia.
        Kannattaa tsekata myös www.mitsubishiclubfinland.com

        Eli pitäs tässä vielä n. viikon verran käydä töissä ja sen jälkeen tavoitteena lähteä sinne auton hakuun.
        Kyllähän käyttöautokin tosiaan pitää kunnossa olla, eihän rikkinäisellä kehtaa edes ajaa julkisilla paikoilla.

        Jos mulle tulee jotain lisä ongelmia tai muuta kysyttävää, niin kirjoittelen sitten tänne uudelleen. Ilmoittelen vaikka sitten kun olen auton saanut onnellisesti Suomen maaperälle.

        Kiitokset vielä kerran avusta ja noista nettisivuista.


      • timony
        teme kirjoitti:

        Mutta eipä ole naapurilla samanlaista.

        Sigmoja (Diamante) on maailmalla toista miljoonaa. Varaosia löytyy kun jaksaa ottaa selvää asioista. Kuka muutenkaan käyttää 7-12 vuotta vanhaa autoa merkkihuollossa ja käyttää alkuperäisosia?
        Ei kukaan ole käskenyt ostaa osia kalliista Suomenmaasta. Tulli lisää yli 175 € lähetyksiin 22%ALV ja 3-5% tullimaksua. Siltikin osat saa Jenkeistä, Australiasta ym. 1/3 hinnalla verrattuna siitä mitä ne Suomessa maksaa. Lisäksi 3.0L Pajerossa on samat 6G72 koneet, suomalaiset varaosaliikkeet eivät tiedä myyvänsä Sigmojen osia!
        En ainakaan vielä ole huomannut että olisi kovin kallis ylläpitää.
        Sitäpaitsi, ei yli 5 vuotta vanhaa autoa kannata muutenkaan ostaa jos ei sitä itse osaa pitää kunnossa. Jokainen vähänkään suurempi korjaamokäynti on 5-10% sen hinnasta, oli auto mikä hyvänsä.

        Enkä mä Sigmaa myytäväksi osta. Oliko siinä tarpeeksi perusteluja sille että Sigman pitämisen ei tarvitse olla liian kallista.

        moi teme
        ostin keväällä saksasta farmari sigman vuosimallia -95.on toiminut moitteettomasti.onko sinulla varaosien hankintaan mitään osoitteita jos jotain varmaankin jossakin vaiheessa joutuisi hankkimaan.sigmallani on ajettu 114 tkm.käy ja kukkuu ja kyyti on juhlavaa.kiitosetu käteen.


      • teme
        timony kirjoitti:

        moi teme
        ostin keväällä saksasta farmari sigman vuosimallia -95.on toiminut moitteettomasti.onko sinulla varaosien hankintaan mitään osoitteita jos jotain varmaankin jossakin vaiheessa joutuisi hankkimaan.sigmallani on ajettu 114 tkm.käy ja kukkuu ja kyyti on juhlavaa.kiitosetu käteen.

        Moi,

        Onneksi olkoon hienosta autosta! Ei tule ihan joka päivä vastaan! Missäs päin vaikutat? Olisi hauska päästä näkemään tuo auto kun ei ole ikinä ennen kohdalle osunut. 114tkm ei ole Sigmalle vielä yhtään mitään. Varmasti pääsee 300tkm ilman sen kummempia huolia kun tekee perushuollot ja jakoremminvaihdot ajallaan. Ja muista, vaihda automaattivaihteiston öljyt ajallaan äläkä KOSKAAN käytä Dexron -öljyä vaan sitä Mitsun /Chryslerin alkuperäistä ATF 3:a. Dexron tappaa vaihteiston varmasti, ja se on sitten kallista.

        Tallinnassa on ainakin yksi liike joka myy kaikenlaista tarvikeosaa jota ei suomesta saa.
        Osoite: www.taket.ee

        Sitten on Jenkkiläinen Mitsufoorumi jossa on Todellisia Mitsu Diamanten harrastajia. Ovat avuliaita kavereita, löytyy korjausopasta ym ilmaiseksi sähköisessä muodossa ja postimyynti toimii erikoisempaankin osaan.
        Osoite: www.gweilo.org

        Sitten on Mitsubishi Club Finland jossa pääsee vaihtamaan ajatuksia ja kysymään neuvoja ongelmiin. Itse vierailen siellä säännöllisesti
        Osoite: www.mitsubishiclubfinland.com

        Suomesta saa kyllä perusosaa kuten jarrupaloja ym. tarvikkeena, ja merkkiliikkeestä löytyy kaikkea mutta (vähän) suolaisempaan hintaan.


      • timony
        teme kirjoitti:

        Moi,

        Onneksi olkoon hienosta autosta! Ei tule ihan joka päivä vastaan! Missäs päin vaikutat? Olisi hauska päästä näkemään tuo auto kun ei ole ikinä ennen kohdalle osunut. 114tkm ei ole Sigmalle vielä yhtään mitään. Varmasti pääsee 300tkm ilman sen kummempia huolia kun tekee perushuollot ja jakoremminvaihdot ajallaan. Ja muista, vaihda automaattivaihteiston öljyt ajallaan äläkä KOSKAAN käytä Dexron -öljyä vaan sitä Mitsun /Chryslerin alkuperäistä ATF 3:a. Dexron tappaa vaihteiston varmasti, ja se on sitten kallista.

        Tallinnassa on ainakin yksi liike joka myy kaikenlaista tarvikeosaa jota ei suomesta saa.
        Osoite: www.taket.ee

        Sitten on Jenkkiläinen Mitsufoorumi jossa on Todellisia Mitsu Diamanten harrastajia. Ovat avuliaita kavereita, löytyy korjausopasta ym ilmaiseksi sähköisessä muodossa ja postimyynti toimii erikoisempaankin osaan.
        Osoite: www.gweilo.org

        Sitten on Mitsubishi Club Finland jossa pääsee vaihtamaan ajatuksia ja kysymään neuvoja ongelmiin. Itse vierailen siellä säännöllisesti
        Osoite: www.mitsubishiclubfinland.com

        Suomesta saa kyllä perusosaa kuten jarrupaloja ym. tarvikkeena, ja merkkiliikkeestä löytyy kaikkea mutta (vähän) suolaisempaan hintaan.

        moi teme
        asun pietarsaaressa.sigmani on manuaali vaihteinen elikkä automaatti vaihteisto öljyn kanssa ei ongelmaa.pientä sanomista sigmastanikin löytyy,lievää nykimistä kun kiihdyttää normaalisti mutta reipaammin kiihdyttäessä ei tunnu mitään.mistähän mahtaisi johtua?.
        kaikki huollot on tehtu mitsun huollossa,viimeisin 110 tkm huolto.
        terveiset länsi rannikolta.


      • timony
        teme kirjoitti:

        Se on -92 alkuperäinen Suomi-Sigma, eikä niitä muita tuotukaan kuin V6 24V DOHC-moottorilla olevia. Niin, ja Sigman vaihteistonhan TÄYTYY olla automaatti. On se vaan niin mahtavaa ajoa kun vaihteistokin oppii isäntänsä metkut! Vantaalla vaikutan...

        Ei mulla sen kummempaa projektia sen kanssa ole. Ihan käyttöautona vaan, mutta sen täytyy olla mielestäni täydellinen. Vikaa ei saa olla missään.

        Nii, ja toi tallinnan reissu... Haen sisemmän vetonivelen kun ravistaa kiihdyttäessä. n. 250 euroa maksaa tuo osa, mutta ei ole mielestäni paha koska maahantuojalla ulompi (useammin hajoava) vetonivel ihan perus Galanttiin maksaa enemmän. Suomessa kaikki ei-kulutusosa maksaa aivan käsittämättömästi alkuperäisenä, joten hankin ulkomailta kun on sikana halvempaa, eikä vaadi kuin pari sähköpostia.
        Kannattaa tsekata myös www.mitsubishiclubfinland.com

        moi teme
        innostuin sigmasta ja hain toisenkin saksasta farkku -93 ajettu 228 tkm.kysyisin seuraavaa:ykkös ja kakkos vaihde toimivat moitteetomastimutta kun pistää kolmosen tupaan kuuluu lievää ulinaa ja ehkä pienenpientä rohinaa sama myös nelosella ja vitosella.kun päästää kaasua ääni ei kuulu.mikähän vika ,onko vaihdelaatikon hammas rattaat kuluneet vai olisko jokin laakeri.olisin kiitollinen asiantuntijan vinkeistä.


      • teme
        timony kirjoitti:

        moi teme
        innostuin sigmasta ja hain toisenkin saksasta farkku -93 ajettu 228 tkm.kysyisin seuraavaa:ykkös ja kakkos vaihde toimivat moitteetomastimutta kun pistää kolmosen tupaan kuuluu lievää ulinaa ja ehkä pienenpientä rohinaa sama myös nelosella ja vitosella.kun päästää kaasua ääni ei kuulu.mikähän vika ,onko vaihdelaatikon hammas rattaat kuluneet vai olisko jokin laakeri.olisin kiitollinen asiantuntijan vinkeistä.

        Onneksi olkoon hyvästä autosta!
        Tuo kyllä kuulostaa kuluneilta laakereilta... Loota vaan auki ja laakerit vaihtoon. Rattaat yleensä kestää.
        Mut turha vaihtaa ennenku oikeesti häiritsee...


      • vähätietoinen
        teme kirjoitti:

        Moi,

        Onneksi olkoon hienosta autosta! Ei tule ihan joka päivä vastaan! Missäs päin vaikutat? Olisi hauska päästä näkemään tuo auto kun ei ole ikinä ennen kohdalle osunut. 114tkm ei ole Sigmalle vielä yhtään mitään. Varmasti pääsee 300tkm ilman sen kummempia huolia kun tekee perushuollot ja jakoremminvaihdot ajallaan. Ja muista, vaihda automaattivaihteiston öljyt ajallaan äläkä KOSKAAN käytä Dexron -öljyä vaan sitä Mitsun /Chryslerin alkuperäistä ATF 3:a. Dexron tappaa vaihteiston varmasti, ja se on sitten kallista.

        Tallinnassa on ainakin yksi liike joka myy kaikenlaista tarvikeosaa jota ei suomesta saa.
        Osoite: www.taket.ee

        Sitten on Jenkkiläinen Mitsufoorumi jossa on Todellisia Mitsu Diamanten harrastajia. Ovat avuliaita kavereita, löytyy korjausopasta ym ilmaiseksi sähköisessä muodossa ja postimyynti toimii erikoisempaankin osaan.
        Osoite: www.gweilo.org

        Sitten on Mitsubishi Club Finland jossa pääsee vaihtamaan ajatuksia ja kysymään neuvoja ongelmiin. Itse vierailen siellä säännöllisesti
        Osoite: www.mitsubishiclubfinland.com

        Suomesta saa kyllä perusosaa kuten jarrupaloja ym. tarvikkeena, ja merkkiliikkeestä löytyy kaikkea mutta (vähän) suolaisempaan hintaan.

        Terve! Tuli täs hommattua sigma ja lambda anturi meni sököks.. olisikohan asiantuntijalla neuvoa tai tietoa mistähän mahdollista sais suht edullisesti tarvikkeena.. ku ei meinaa mistään oikein löytää niit muuta kuin merkkiliikkeestä.
        pistä meiliä [email protected]
        kiitoksia etukäteen


      • clubin sivulta
        vähätietoinen kirjoitti:

        Terve! Tuli täs hommattua sigma ja lambda anturi meni sököks.. olisikohan asiantuntijalla neuvoa tai tietoa mistähän mahdollista sais suht edullisesti tarvikkeena.. ku ei meinaa mistään oikein löytää niit muuta kuin merkkiliikkeestä.
        pistä meiliä [email protected]
        kiitoksia etukäteen

        http://www.mitsubishiclubfinland.com/

        Siellä oma aluekkin Sigmoille, ja siellä on tuotakin anturia käsitelty aiemmin. Sieltä saat paljon asiantuntevien harrastajien neuvoja.


    • jiibbo

      hei timony, voitko ystävällisesti kertoa Saksasta tuomastasi sigmasta ja sen verotuksesta Suomessa?
      Ja oliko jotain muita ongelmia auton suhteen Suomessa katsastaessa ja rekisteröitäessä? Vastaisitko suoraan tuohon mailiosoitteeseeni..
      KIITTI!

      • timony

        moi jiibbo
        pistä sähköposti osoitteesi viestiisi,niin voin kertoa sigman tuonnista ja muista siihen liittyvistä asioista.


      • jiibbo
        timony kirjoitti:

        moi jiibbo
        pistä sähköposti osoitteesi viestiisi,niin voin kertoa sigman tuonnista ja muista siihen liittyvistä asioista.

        jep timony, [email protected] on mailini. Sori, unohtui edellisestä viestistä hoppuillessani..


    • make900

      ite ostin mitsubishi sigman ja käytin leimalla niin absit ei toimi niin missäs vika vois olla??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2860
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2135
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe