Dingo terveyden asialla!

Ilahtunut Liikkuja

Luin juuri päivän lehdestä, kuinka länsinaapurissamme on viimeisen tutkimuksen mukaan viimeisen vuoden aikana todettu ylipainoisten naisten lisääntyneen 100 000:lla. Tämä määrä kasvu aiheuttaa huolestuttavia visioita naapurimme kanstanterveyden tulevaisuudenkuvalle!Ilokseni kuulin juuri äskettäin oman maamme ennakoivasta vastaiskusta! Kuulema pääkaupungin naiset juoksevat Dingo-yhtyen perässä keväällä neljännesmaratonin Helsingissä 25.05.2008 Naisten Kymppi-juoksutapahtuman yhteydessä! Onkohan pojat ruvenneet jo harjoittelemaan? Siinä on paha paikka pojilla juosta kymmentuhatpäistä villikkolaumaa karkuun!

6

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hepex

Erkki, robert ja Rokli menee varmaan lujaa mutta mites nipa ja eve:)

• Maratoonari Maija

Katsotaan sitten miten jaksavat! Mutta niille tytöille jota itse varsinainenkin tapahtuma kiinnostaa - lisätietoa löytyy nettiosoitteesta http://www.naistenkymppi.fi/site/
        Ensi kerralla tosiaan juhlitaan Naisten Kympin 25 vuotistaivalta. Paras juhlahan saadaan aikaan Dingon säestyksellä! Aikaisemminkin ollut moniakin mielenkiintoisia musiikin ja muun viihteen tähtiä lämmittämässä. Muistaakseni vuonna 2005 oli musiikin lisäksi Scandinavian Hunks :)) Nyt taidetaankin saada yhdellä iskulla viihdettä niin korville kuin silmille!

• oli just lööppii

tosta tapahtumasta! Viihteestä vastaa Dingo ja Novan Ile Jokinen!

• Tarjojen Tarjaki

eli itte Pressaki oo Dingoilemassa? Ainaki ohjelman mukaa avaan tilaisuuden!

• Maria T

Kun en oo noita kuntoilijoita. Pysyy nestetasapaino kurissa Lahden Isojanon keikalla nyt perjantaina! Mä mee enemmin hikoilee huurteisen kanssa ja kuuntelee Porilaisten Parhaita: Dingoa ja Yötä
      Kyllä siinä pulssi paljon mukavammin nousee reilusti yli leposykkeen ku kuuntelee ja kattelee niitä!

• Neuvoilla ei eksy

Hienoa - mutta mene ihmeessä jo TÄNÄÄN TORSTAINA!
        Nimittäin Dingo on tänään Lahdessa (ei huomenna).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 124
      3626
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      76
      3148
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      83
      2598
    4. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      7
      2396
    5. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      221
      2262
    6. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2141
    7. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      929
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      918
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      806
    10. Haapaveille jotain uutta!

Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.
      Haapavesi
      16
      770
    Aihe