Minkä arvoisia seteleitä saa Ruotsin pankkiautomaateista?
Mitä seteleitä Ruotsin pankkiautomaateista?
6
851
Vastaukset
- rolliko
ihan oikeasti? Luuletko itse mitä? Miltä tuntuu 10,20,50,100,500 kruununsetelit? Vai olisiko 70, 90,110 jne...kannattaa vähän miettiä mitä kyselee?
- tyhmempääkin kysyä
... ja ainakin voi nähtävästi hyvinkin tyhmästi vastata. Eihän Suomessakaan automaatista saa kaiken arvoisia seteleitä.
Valitettavasti en osaa varsinaiseen kysymykseen vastata, vaikka rahaa on tullut Ruotsissakin nostettua moneen kertaan. - Ziisus sentään
Minkähänlainen on 10 kruunun seteli? Kannattaa vähän miettiä, mitä vastailee. ;)
- vai et?
Mitäs itse luulet, miksi kysyn? Suomessa on sentään 5, 10, 20, 50, 100, 200 ja 500 euron seteleitä, mutta automaatista saa vain 20 ja 50. Epäilenpä että olet vielä sen verran nuori ettei pankkiautomaatit ole sinulle ajankohtaisia etkä siksi kykene vastaamaan, tai sitten olet auttamattomasti tyhmä.
- no minä vastaan
saa 100 ja 500 kruunun seteleitä, ei muuta.
- Nimetön
no 100 ja 500 ja isommista kaupungeista myös EUR
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418