Teeveeseiskan ohjelmassa "Leo Meller ja ystävät" Mellerin oppipoika Pasi Turunen haastatteli äsken kahta lähetystyön asiantuntijaa Juhani Huotaria ja Aaron Ibrahimia.
Aaron keroi, että tilanne Gazassa oli Jasser Arafatin aikana kristittyjen kannalta kohtuullisen hyvä. Oli harvoin mitään kristinuskoon liittyviä rähinöitä. Arafat ja PLA eivät vainonneet kristittyjä. Olihan Jasserin vaimokin kristitty, veli puolestaan Mellerin yhteyshenkilö Tukholmassa ja itse Jasser kävi säännöllisesti joulukirkossa. Hamasin noustua valtaan ja Al Qaidan soluttauduttua alueelle, kristittyjen tilanne on huonontunut.
Taitaa kohta tulla Arafattia ikävä...;0)
"Arafatin aikana oli paremmin"
1
446
Vastaukset 1
Olen kuullut että Jasserin avoituminen oli kulissi ja lapsi tehty koeputki systeemillä. itse jasser olisi ollut miestenmies?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1412099Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois234926Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.150913- 78873
- 64861
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!37847- 105798
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47757Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä68695- 71571