Terveeks teille pelailijat! Tää kannattaa lukea!
Paas lähtien mukaan innoittavaan selainpeliin täppäämällä linkkiä http://www.travian.fi/?uc=fi3_22078 Valitse server 3 (EIKÄ siis Speed3x) ja olet kertaheitolla kylässäsi päällikkö, kaavoittaja sekä rakennusmestari. Oitis pelailemaan ilmaiseksi, ilman latauksia! JOKAINEN tajuaa simppelit ohjeet! Kokeile toki! Miljoonia kylänpäälliköitä ympäri maailmaa on jo mukana. Rekisteröidy siis ja ota onkesi mukaan fi3-serverin tenhoavaan maailmaan, jossa sekä uuden että vanhan pelaajan on helppoa aloittaa, ja löytää parhaat liittoumat. Fi3-serverillä olet ensimmäiset 2 viikkoa turvassa muiden hyökkäyksiltä. Saat kehitettyä kylästäsi jo muutamassa viikossa kukoistavan kauppakaupungin ja aktiivisesti rakentamalla olet pian luomassa omaa hyvinvointifeodaalilaitostasi. Valtakuntasi heimoksi voit valita
ROOMALAISET (HELPOIN PELATA -> ALOTTELIJOILLE)
Sosiaalinen & teknologinen kehitys muita edellä; resokenttien kehitys & rakentaminen yhtaikaisesti, Travianin eliittijoukot; pätevät hyökkääjät, puolustajat & vahva jalkaväki, korkea puolustusbonus muurissa sekä nopeat kauppiaat; [500 resoa/nopeus 16 ruutua/h]
-Kehitys & koulutus kallista ja pitkäkestoista, heikko puolustus ratsuväkeä vastaan
TEUTONIT (HEIKOIN PUOLUSTAA -> UHKAROHKEIMMILLE)
Kestävin muuri, halvat & nopeasti koulutettavat joukot, vahvoja hyökkääjiä & kelpo ryöstelijöitä (⅓-ryöstöbonus) sekä vahvat kauppiaat; [1000 resoa/nopeus 12 ruutua/h]. Sopiva aggressiivisille & kokeneille pelaajille.
-Hitaimpia & heikoimpia puolustajia
GALLIALAISET (HELPOIN PUOLUSTAA -> ALOTTELIJOILLE)
Helppo puolustaa, nopeimmat joukot, kätkö 2x isompi, halvat uudisasukkaat sekä nopeat kauppiaat; [750 resoa/nopeus 24 ruutua/h]
-Kalliit piirityskoneet
Rakenna, kouluta armeija, valtaa alueita, tee ryöstöretkiä, niitä kunniaa ja expaa taistellen muita kyliä ja päällikoitä vastaan!
P.S Joulunaikana vielä extrarauha, jolloin sinäkään et voi hyökkiä muihin kyliin.
http://www.travian.fi/?uc=fi3_22078
Rakenna ilmaiseksi oma imperiumi selainpelissä ilman latauksia!!!
Päällikkö Temgesix
1
154
Vastaukset
- Päällikkö Temgesix
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654196
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342729En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142532Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121226Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1491167- 801016