Onko palstalaisilla kokemusta suhteesta jousimiesN ja kaurisM?
jousimiesN
3
547
Vastaukset
- Mister Tammikuu
Kokemusta on kahdestakin jouskarinaisesta. Tosin toinen heistä oli syntynyt 22. päivä joulukuuta, joka joidenkin lähteiden mukaan tarkoittaa kaurista, kun taas joissain yhteyksissä 22. päivä tarkoittaa vielä jousimiestä.
Mutta joka tapauksessa. Mulla ainakin toimi homma todella hyvin molempien neitojen kanssa, vaikka jouskaria ja kaurista ei kai yleisesti minään ihanneyhdistelmänä pidetäkään.
Molempien naisten kanssa oli todella hauskaa. Huumorintajut ja elämänarvot kohtasivat lähes sataprosenttisesti ja lakanoiden välissä oli ihan helvetin hienoa.
Ainoastaan skorpioni on kolahtanut vielä paremmin kuin jouskari, eli kyllä seksikkäät ja räiskyvät jousinaiset kuuluvat tämän kaurismiehen ehdottomaan TOP-Kolmoseen. ;)- Mister Tammikuu
Niin sen verran sanon vielä, että noiden jouskareiden kanssa se oli enemmän semmoista villiä hauskanpitoa ja mukavaa yhdessäoloa. Skorpioni sen sijaan kolahti syvällisemmällä tasolla ja tähän skorpioniin mä myöskin rakastuin. Tippaakaan en kadu niitä seikkailuita jouskareiden kanssa, mutta kumpaankaan heistä mä en rakastunut.
- luonteet
Mister Tammikuu kirjoitti:
Niin sen verran sanon vielä, että noiden jouskareiden kanssa se oli enemmän semmoista villiä hauskanpitoa ja mukavaa yhdessäoloa. Skorpioni sen sijaan kolahti syvällisemmällä tasolla ja tähän skorpioniin mä myöskin rakastuin. Tippaakaan en kadu niitä seikkailuita jouskareiden kanssa, mutta kumpaankaan heistä mä en rakastunut.
aivan eri maata, kuten kaikki muukin. ainoa mikä oli ok oli seksi. muuta hyvää ei jouskarissa ole meille herkille kauriille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201791Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3391495Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091122Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118- 1421106
- 285985
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928