Onko palstalaisilla kokemusta suhteesta jousimiesN ja kaurisM?
jousimiesN
3
523
Vastaukset
- Mister Tammikuu
Kokemusta on kahdestakin jouskarinaisesta. Tosin toinen heistä oli syntynyt 22. päivä joulukuuta, joka joidenkin lähteiden mukaan tarkoittaa kaurista, kun taas joissain yhteyksissä 22. päivä tarkoittaa vielä jousimiestä.
Mutta joka tapauksessa. Mulla ainakin toimi homma todella hyvin molempien neitojen kanssa, vaikka jouskaria ja kaurista ei kai yleisesti minään ihanneyhdistelmänä pidetäkään.
Molempien naisten kanssa oli todella hauskaa. Huumorintajut ja elämänarvot kohtasivat lähes sataprosenttisesti ja lakanoiden välissä oli ihan helvetin hienoa.
Ainoastaan skorpioni on kolahtanut vielä paremmin kuin jouskari, eli kyllä seksikkäät ja räiskyvät jousinaiset kuuluvat tämän kaurismiehen ehdottomaan TOP-Kolmoseen. ;)- Mister Tammikuu
Niin sen verran sanon vielä, että noiden jouskareiden kanssa se oli enemmän semmoista villiä hauskanpitoa ja mukavaa yhdessäoloa. Skorpioni sen sijaan kolahti syvällisemmällä tasolla ja tähän skorpioniin mä myöskin rakastuin. Tippaakaan en kadu niitä seikkailuita jouskareiden kanssa, mutta kumpaankaan heistä mä en rakastunut.
- luonteet
Mister Tammikuu kirjoitti:
Niin sen verran sanon vielä, että noiden jouskareiden kanssa se oli enemmän semmoista villiä hauskanpitoa ja mukavaa yhdessäoloa. Skorpioni sen sijaan kolahti syvällisemmällä tasolla ja tähän skorpioniin mä myöskin rakastuin. Tippaakaan en kadu niitä seikkailuita jouskareiden kanssa, mutta kumpaankaan heistä mä en rakastunut.
aivan eri maata, kuten kaikki muukin. ainoa mikä oli ok oli seksi. muuta hyvää ei jouskarissa ole meille herkille kauriille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3347212Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714408- 2083185
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242997- 741962
- 1531836
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2151774Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661587Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891448