Onko palstalaisilla kokemusta suhteesta jousimiesN ja kaurisM?
jousimiesN
3
510
Vastaukset
- Mister Tammikuu
Kokemusta on kahdestakin jouskarinaisesta. Tosin toinen heistä oli syntynyt 22. päivä joulukuuta, joka joidenkin lähteiden mukaan tarkoittaa kaurista, kun taas joissain yhteyksissä 22. päivä tarkoittaa vielä jousimiestä.
Mutta joka tapauksessa. Mulla ainakin toimi homma todella hyvin molempien neitojen kanssa, vaikka jouskaria ja kaurista ei kai yleisesti minään ihanneyhdistelmänä pidetäkään.
Molempien naisten kanssa oli todella hauskaa. Huumorintajut ja elämänarvot kohtasivat lähes sataprosenttisesti ja lakanoiden välissä oli ihan helvetin hienoa.
Ainoastaan skorpioni on kolahtanut vielä paremmin kuin jouskari, eli kyllä seksikkäät ja räiskyvät jousinaiset kuuluvat tämän kaurismiehen ehdottomaan TOP-Kolmoseen. ;)- Mister Tammikuu
Niin sen verran sanon vielä, että noiden jouskareiden kanssa se oli enemmän semmoista villiä hauskanpitoa ja mukavaa yhdessäoloa. Skorpioni sen sijaan kolahti syvällisemmällä tasolla ja tähän skorpioniin mä myöskin rakastuin. Tippaakaan en kadu niitä seikkailuita jouskareiden kanssa, mutta kumpaankaan heistä mä en rakastunut.
- luonteet
Mister Tammikuu kirjoitti:
Niin sen verran sanon vielä, että noiden jouskareiden kanssa se oli enemmän semmoista villiä hauskanpitoa ja mukavaa yhdessäoloa. Skorpioni sen sijaan kolahti syvällisemmällä tasolla ja tähän skorpioniin mä myöskin rakastuin. Tippaakaan en kadu niitä seikkailuita jouskareiden kanssa, mutta kumpaankaan heistä mä en rakastunut.
aivan eri maata, kuten kaikki muukin. ainoa mikä oli ok oli seksi. muuta hyvää ei jouskarissa ole meille herkille kauriille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184559
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283290Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082453Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342055- 1861748
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341715Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131423Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71350Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421272