moi!KAIPAISIN ASIALLISIA MIELIPITEITÄ JA NEUVOJA!MEILLÄ YHTEINEN KONE JA YHTÄ ÄKKIÄ EMÄNTÄ OLI LAITTANU OMAT KÄYTTÄJÄ TILIT KONEELLE JA OMAT SALASANAT KUN HALUUAA PITÄÄ YKSITYISYYDEN MISSÄ SURFFAA JA KÄY!EN TAJUA ET MIS MENNÄÄN NI OLISKO JOLLAIN MIELIPITEITÄ TAI APUJA MITEN SELVITTÄISIN TÄMÄN??KIITOKSIA ETUKÄTEEN!!
missä mennään???????
2
1429
Vastaukset
- täysi oikeus
samaan! Meillä on myös kotikone yhteinen, jossa kaikilla omat tilit. Mua ei kauheesti kiinnosta millä ******-sivuilla äijä surffailee... eipähän jää myöskään minun sivuhistoriaani. Minulla myös työläppäri, joka vain ja ainoastaan minun käytössä.
Ehkä se on vaan "tärkeä" juttu, olla jotain omaa... Älä stressaa... Mistäs tiedät vaikka suunnittelis jotain yhteistä juttua, eikä halua sinun saavan tietää yllätystä.. matkaa tai jotain muuta.
Vainoharhaisuus tappaa, joten rauhoitu hyvä mies!
T: vaimo/äiti/nainen- niinniinjuuri
meillä myös kaikilla eri tilit kotikoneella.
ja eipä kiinnosta toisen tekemiset, ku tietää olevan eri intressit kummallaki.
ja hyvin menee siltiki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1214600Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv692662Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801695Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91176- 66892
- 46886
- 21863
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122849Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N67817Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789