oinas nainen sängyssä?

?!?

Millainen on?

23

13686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoisin

      ..mutta toki voin puhua vain omasta puolestani. Olen 36- vuotias nainen joka "oikeasti" on oinas (jos olisin syntynyt 4 tuntia aiemmin olisin oinas, nyt härkä mutta olen juuri sopiva mixi molemmista, enemmän oinasta)
      Minulla pitää olla tunteet mukana; pikapanot ei kiinnosta. Partnerin pitää olla seksuaalisesti puolestaanvetävä sekä älykäs. Menneisyyden kokemuksista johtuen olin melko pidättyväinen kunnes vuosia sitten oinasmies "herätti" minut ja sen jälkeen en ole tahtonut nukkua:) Olen hyvin aktiivinen ja mielikuvitusta piisaa, mutta joskus tarvitsen sen oman rauhan ja se on sitten saatava. Ex- oinasmieheni ei ollut uskollinen mutta uskon sen johtuneen juuri tuosta tunteen puutteesta. Itse en ole 17 vuoteen pettänyt yhtäkään partneriani, tosin suhteen loppuessa virallisesti, minulla on ollut seuraavana päivänä jo uusi putkessa. Tuohon uskollisuuteen vaikuttaa paljon myös se, että rakastelu on parasta sellaisen partnerin kanssa, jonka tavat tuntee-> pysyvä suhde. Silloin pystyy antamaan kaikkensa, minkä oinas todella tekee. Taustalla soiva musiikki, suitsuke, eettisesti miellyttävä sisustus, pitkä esileikki- nämä iskevät ainakin minulle.

      • oikkuhärkä

        Ylläkuvatun perustella olet todellakin härkä seksuaalisesti. Itsekin olen syntynyt näiden merkkien rajalla, ja olen enemmän oinas=
        syttyy heti jos on syttyäkseen ja sen jälkeen intohimoinen, kekseliäs ja kyltymätön. Uskollisuuden kanssa vähän niin ja näin, intohimo ja impulsiivisuus vievät usein mukanaan...


      • sängyssä, hmmm
        oikkuhärkä kirjoitti:

        Ylläkuvatun perustella olet todellakin härkä seksuaalisesti. Itsekin olen syntynyt näiden merkkien rajalla, ja olen enemmän oinas=
        syttyy heti jos on syttyäkseen ja sen jälkeen intohimoinen, kekseliäs ja kyltymätön. Uskollisuuden kanssa vähän niin ja näin, intohimo ja impulsiivisuus vievät usein mukanaan...

        Mä olen syntynyt 22.3. eli oinas ja Venus on Kaloissa. No joo, seksissä mä olen semmoinen luonnonlapsi, en kainostele enkä jarruttele. Seksi ja erotiikka on mulla mukana elämässäni eli se on paljon muutakin kuin sänkyelämää. Semmoista kokonaisvaltaista, aistillista tutun ja läheisen kanssa. Flirttailua pitkin päivää, pieniä tuhmia juttuja, puhelinseksiä, mielikuvitusta, hierontaa, koskettelua, lähellä olemista...


    • Oinas-mies

      Mitään sanomaton......on kokemusta.

      • sitä syttyyn, sori

        Oinasnaisen seksi on on/off -tyyppiä, niinku elämä muutenkin. Se on huono tekeen kompromisseja ja jos mies ei sytytä, ei mitään jää arvailujen varaan. Olen oinasN ja hyvässä seksissä mun pitää voida katsella miestä ylöspäin. Otan helposti ohjat käsiini, mut jos huomaan miehessä pientäkin lällyä, loppuu kiinnostus siihen paikkaan ja seksi todellakin on sen jälkeen huonoa mun kanssani. OinasN tarttee elämäänsä haasteita kaikilla tasoilla, siinä se.


      • samaa mieltä...
        sitä syttyyn, sori kirjoitti:

        Oinasnaisen seksi on on/off -tyyppiä, niinku elämä muutenkin. Se on huono tekeen kompromisseja ja jos mies ei sytytä, ei mitään jää arvailujen varaan. Olen oinasN ja hyvässä seksissä mun pitää voida katsella miestä ylöspäin. Otan helposti ohjat käsiini, mut jos huomaan miehessä pientäkin lällyä, loppuu kiinnostus siihen paikkaan ja seksi todellakin on sen jälkeen huonoa mun kanssani. OinasN tarttee elämäänsä haasteita kaikilla tasoilla, siinä se.

        kohdattuani skorpioni miehen loksahti minunkin seksuaalisuus täyteen kukkaansa;),jos vaan pystyisi niin voisin vällyjen alla viettää hänen kanssaan vaikka joka hetki,olen ihan liekeissä aina kun vain ajatuksenkin suon hänelle ja sitä tapahtuu useasti päivän aikana:)Haluaisin toteuttaa hänen kanssaan kaikkein villeimmätkin fantasiani ja niitä piisaa...no ehkä meillä on aikaa toteuttaa niitä...toivotaan niin..HRRRR,hän on tehnyt minusta villikissa-pervottaren;)


      • no ei

        mä olen synt.21.03 eli oikku oinas, kaikki ovat sanoneet et mun kans seksi sujuu..ja tahtoneet uudelleen.. mut siin se et mun pitää tuntee edes vähän sitä partnerii..en pysty noihin pikapanoihin tuntemattoman kans.
        Sit ku partneri tuttu, teen kyllä vaikka mitä ja jos hän viel osaa esileikit ja on hellä seksin jälkeen..ei tarvii kauan odottaa ku tahdon lisää ja aina kyllä saan miehen uudelleen syttymään..


      • oinas"tyttö"vm-66
        sitä syttyyn, sori kirjoitti:

        Oinasnaisen seksi on on/off -tyyppiä, niinku elämä muutenkin. Se on huono tekeen kompromisseja ja jos mies ei sytytä, ei mitään jää arvailujen varaan. Olen oinasN ja hyvässä seksissä mun pitää voida katsella miestä ylöspäin. Otan helposti ohjat käsiini, mut jos huomaan miehessä pientäkin lällyä, loppuu kiinnostus siihen paikkaan ja seksi todellakin on sen jälkeen huonoa mun kanssani. OinasN tarttee elämäänsä haasteita kaikilla tasoilla, siinä se.

        Se on totta että jos mies ei natsaa,ihan turha alkaa touhuamaan!!!Nimimerkillä kokemusta on.Olen kai tehnyt jonkinlaisen vaikutuksen,kun exät kaipailee vuosienkin jälkeen.Itse etsin vielä sitä joka veisi minulta ne varpaankynnet!!Sinnepäin on hieman ollu,mutta...Otan irti tilanteesta kaiken ja sytyn naps,kun tilanne on oikea.Sitä Oikeaa odotellessa ;)


    • todennut

      joskus suurenmoisesti ja totuudenmukaisesti eräässä kirjassa..
      "kun kerrat olet kokenut oinas naisen kosketuksen ja intohimon, et koskaan sitä tule unohtamaan...

      • kitikat

        ..voin kertoa vain omasta puoloestani..olen oinasnainen..just ja just..19.4 syntynyt.. mutta täydellisen omistautunut hyvään seksiin.. parisuhteet ei onnistu.mutta seksi kanssani on kuulema hyippua.. siksi en seurustele.. olen vain seksisuhteessa nykyiseen miesystävääni.. Mutta jos joku adonis kävelee vastaan voin vapaasti hakeutua hänen seuraan.. Oinas nainen on huippu..sängyssä.


      • Oinastiikeritär
        kitikat kirjoitti:

        ..voin kertoa vain omasta puoloestani..olen oinasnainen..just ja just..19.4 syntynyt.. mutta täydellisen omistautunut hyvään seksiin.. parisuhteet ei onnistu.mutta seksi kanssani on kuulema hyippua.. siksi en seurustele.. olen vain seksisuhteessa nykyiseen miesystävääni.. Mutta jos joku adonis kävelee vastaan voin vapaasti hakeutua hänen seuraan.. Oinas nainen on huippu..sängyssä.

        Täälläkin on maailmaan putkahdettu 19.4.

        Eka partnerini haukkui lahnaksi, josta jäi traumat. Niistä päästyäni vientiä on piisannut.

        Pystyn helposti elämään ilman seksiä, mutta toki nautin siitä ja joskus ehkä vieläkin enemmän vallan tunteesta jonka seksi tuo mukanaan.

        Aikuisiällä kukaan ei ole valittanut, päinvastoin ja yksi kansainvälinen starakin hinkusi minua jo toisen kerran vuosien jälkeen, vaikka kuvittelin että kyseessä olisi ollut yhdenyönjuttu. Yhdenyönjuttuja on ollut todella vähän, äijillä on tapana palata...

        Parisuhteet on vähän hankalia. Kun olen hyvän miehen kanssa, ihastun pahaan poikaan. Ja pahan pojan kanssa kaipaan turvallisuutta. Kovin helpolla en kuitenkaan petä.


      • kitikat
        Oinastiikeritär kirjoitti:

        Täälläkin on maailmaan putkahdettu 19.4.

        Eka partnerini haukkui lahnaksi, josta jäi traumat. Niistä päästyäni vientiä on piisannut.

        Pystyn helposti elämään ilman seksiä, mutta toki nautin siitä ja joskus ehkä vieläkin enemmän vallan tunteesta jonka seksi tuo mukanaan.

        Aikuisiällä kukaan ei ole valittanut, päinvastoin ja yksi kansainvälinen starakin hinkusi minua jo toisen kerran vuosien jälkeen, vaikka kuvittelin että kyseessä olisi ollut yhdenyönjuttu. Yhdenyönjuttuja on ollut todella vähän, äijillä on tapana palata...

        Parisuhteet on vähän hankalia. Kun olen hyvän miehen kanssa, ihastun pahaan poikaan. Ja pahan pojan kanssa kaipaan turvallisuutta. Kovin helpolla en kuitenkaan petä.

        JEP.JEP..MIEHET OSAAVAT LANNISTAA NAISEN, MUTTA KUN JÄTTÄÄ OMANARVOONSA NIMITTELYT. ELÄMÄ ON PALJON MIELENKIINTOISEMPAA..NIIN JA KYLLÄ SE NIIN ON ETTEI NIITÄ YHDEN ILLAN JUTTUJA OLE MINULLAKAAN OLLU.. PITEMPIAIKAINEN ON TURVALLISTA..NIIN JA VAIKKA MIEHELLE SANOISI SORI TÄÄ OLI TÄSSÄ..NIIN KYLLÄ VAAN PYYTÄÄ TAVATA UUDESTAAN..OKEI,MUTTA TOTUUTTA EI VOI KIELTÄÄ.. OINAS NAINEN ON TULINEN SÄNGYSSÄ KUN KIPINÄ SYTTYNYT..KAIKKI MIEHET EI KIPINÄÄ SYTYTÄ..EIPÄ TÄSTÄ MUUTA VOI SANOA..


      • noin..

        se menee, tietty että olet päässyt kokemaan sen " syvemmältä "...

        " Vuosienkin takaa " joku kaipailee vieläkin,
        aika ajoin..
        oinasnaista...


      • jep jep
        kitikat kirjoitti:

        JEP.JEP..MIEHET OSAAVAT LANNISTAA NAISEN, MUTTA KUN JÄTTÄÄ OMANARVOONSA NIMITTELYT. ELÄMÄ ON PALJON MIELENKIINTOISEMPAA..NIIN JA KYLLÄ SE NIIN ON ETTEI NIITÄ YHDEN ILLAN JUTTUJA OLE MINULLAKAAN OLLU.. PITEMPIAIKAINEN ON TURVALLISTA..NIIN JA VAIKKA MIEHELLE SANOISI SORI TÄÄ OLI TÄSSÄ..NIIN KYLLÄ VAAN PYYTÄÄ TAVATA UUDESTAAN..OKEI,MUTTA TOTUUTTA EI VOI KIELTÄÄ.. OINAS NAINEN ON TULINEN SÄNGYSSÄ KUN KIPINÄ SYTTYNYT..KAIKKI MIEHET EI KIPINÄÄ SYTYTÄ..EIPÄ TÄSTÄ MUUTA VOI SANOA..

        IHAN KUIN JOTKUT HALUAVAT VAHVISTAA ITSEÄÄN (((((((((((((((((((KEHUA)))))))))))))))))


    • Liina_tukka

      oinasnainen kaipaa hyviä esileikkejä, minkä jälkeen hän antautuu täysin tunteen vietäväksi.

      Erittäin sopiva ainakin allekirjoittaneelle. Tämä on kokemukseni 3 oinasnaisesta, kaikki vakisuhteessa koettuina.

      • punapää oinas

        tarvitsen niitä esileikkejä ja sit kun sytyn teen miehen todella himokkaaksi ja nautin siitä myös itse kun näen kuinka mies nauttii....

        itse myös tahdon lisää jo mahdollisesti, tunnin sisällä mikäli mies viellä jaksaa...
        minun jäljiltä voi miehellä olla jokunen raapimajälki kehossa, vaikkei pitkät kynteni olekkaan..sitä vaan ei huumassa tajuu kuinka pitelee miehen kroppaa...ja kaikki mieheni ovat sanoneet et haluavat uudestaan, jopa kuukausien päästä voivat soittaa et vieläkö voitaisi..oinas naiset antaa kaiken ja tahtoo kaiken petikaveristaan...


      • oinasnainen minäkin
        punapää oinas kirjoitti:

        tarvitsen niitä esileikkejä ja sit kun sytyn teen miehen todella himokkaaksi ja nautin siitä myös itse kun näen kuinka mies nauttii....

        itse myös tahdon lisää jo mahdollisesti, tunnin sisällä mikäli mies viellä jaksaa...
        minun jäljiltä voi miehellä olla jokunen raapimajälki kehossa, vaikkei pitkät kynteni olekkaan..sitä vaan ei huumassa tajuu kuinka pitelee miehen kroppaa...ja kaikki mieheni ovat sanoneet et haluavat uudestaan, jopa kuukausien päästä voivat soittaa et vieläkö voitaisi..oinas naiset antaa kaiken ja tahtoo kaiken petikaveristaan...

        Olen maaliskuun loppupuolella syntynyt. Oma mottoni on:kaikki tai ei mitään. Olen vaativa, mutta kun jotain annan itsestäni, teen sen täysillä.


    • oinas.. miiauuu

      hieman huhtikuun puolenväin jälkeen tupsahtanut, kypsä neito jo.
      Seksi on IHANAA.
      Täytyy sanoa että, nautin niin henkisesti kuin fyysisesti erotiikan kokonaisvaltaisesta voimasta, olemassa olosta.
      Kun olen suhteessa, pikkutuhmat text..aina on oltava jotain , mitä odottaa ;=)
      Yllättävät esileikkikohtaukset,puheet, soitot missä vain..jatkot sitten..kehitellään sopiva aika, mieluinen paikka.
      Lyhyt ytimekäs pika "piip" tai pidemmän kaavan mukaan, kummankin lämmittely, sivellen, suukotellen, hieroen.....sitoen, rekvisiitta, lelut, filmit..voi, mitä kaikkea onkaan.

      Siitä miellyttävä tapaus että, kohta jo odottaa uusintaa..
      ...yllätyksistä nauttiva ja kun nään että mieheni kiihoittuu,alan kehrätä ja kynteni paljastuu pehmeästi, silti vaatien..lisää ;)


      - kissanainen -

      • ...jos vaan

        Oinas minäkin. Jo varhaisteinistä lähtien on tuntunut, että joko seksi merkitsee mulle keskivertoa enemmän tai sitten muut vaan on siveästi hiljaa omista himoistaan... Mulle seksi on enemmän elämänasenne kuin akti. Itse seksiä ei suurperheen äidillä liikaa ole (oma mies ja joskus vieras), mutta kompensoin sitten lukemalla, kirjoittamalla, puhumalla, fantasioimalla ja analysoimalla seksin tematiikkaa.

        Vanhemmiten olen kuitenkin huomannut, että sitä tulee valikoivaksi: tosi vaikea on löytää kumppaneita, jotka suhtautuisivat seksiin yhtä monipuolisesti kuin itse. Lisäksi rajoittaa se, että kumppanin pitäisi olla myös henkisesti samalla aaltopituudella, että se seksi olisi kivaa. Sitä tulee iän myötä niin monimutkaiseksi, että tosi harvoin on enää sellaisia varpaankynnetkin irrottavia seksikokemuksia.


    • mieheni

      on halunnut mua uudestaan vaikka en enään ole niin kaunis ja nuorikaan...vm.-63.
      muutama ikäiseni jopa sanonut ettei ole koskaan elämänsä aikana voinut olla niin vapautunut seksin suhteen kuin kanssani!!
      Meitä vapaita oinas naisia ei vissin ole kovin paljoa...
      Nuoremmatkin haluis mutta itse en heitä tahdo, ja sitten taas nuo 45- miehet kun ovat jo vähän hankalia...sanovat niin.. mutta kun viereeni pääse ei seisomis ongelmia enään olekkaan...
      silti, etsin yhä sitä oikeaa ja kaikkien miesteni kanssa on mulla ollut "suhde" ettei joku saa väärää kuvaa meistä oinaista..en siis etsi yhden illan seuraa...

      • Nimetön

        Oinas olen minäkin, vm. -60, mutta ei se menoa haittaa. Päinvastoin. Lisää on pyydetty poikkeuksetta joka kerta. Pidän itsestäni hyvää huolta, siksi monet luulevat minua huomattavasti ikääni nuoremmaksi.
        Seksi on elämän suola ja sokeri. Jos miehessä on se jokin, mikä sytyttää, olen valmis sänkyyn vaikka heti. Eikä yksi kerta riitä. Nelikymppiset miehet vaan eivät taida jaksaa vauhdissa mukana. Mistäs niitä nuoria miehiä löytyisi? Kaipaan hellyyttä ja läheisyyttä ja tajunnan räjäyttävää seksiä. Oinasnaisen kanssa ei varmasti ole tylsää sängyssä.


    • oinas-74

      nuorempana tuli hypättyä heti sänkyyn jos se syttyi!! mutta piti tuntea että mies on yläpuolella ja eikä mikään rumilus vaan kokoa ja näköä piti olla ennekaikkea kokoa parhaita olivat toiset oinaat skorpionit ja LEIJONAT! onhan ne palailleet koputtelemaan ovelle...eka poikakaverini oli todella latistava vesimies lahnaksi myös haukkui ja hänen seurassaan taisin sellainen ollakkin. nykyisessä suhteessa myös vesimiehen kanssa ja kuvettelen hänen olevan joku muu kun muuten meillä menee todella hyvin ja oinaalle ominainen mielikuvitus suurena apuna vesimiehen elementtinä vesi ja oinaalla tuli niin kyllähän sen arvaa, mutta jos rakastaja löytyisi joka luotettva...

    • oinaslohikäärme :)

      melko esteetön, kokeilunhaluinen, omistautunut, tietää mitä haluaa ja osaa pyytää, täysillä mukana eli panostaa 100/0 kun on päässyt vauhtiin, haluaa miellyttää kumppaniaan ja kuulla kuinka ihana on, syttyy melko helposti ja varoitus!-> humalassa jopa vaarallinen (sarvet) :D , kehuja saadessaan laittaa parastaan, kumppanin tulisi olla tulinen tai poikuustallella jotta mielenkiinto pysyy vireessä :D ei mikään perheen äiti, usein oinaat eivät ole yksiavioisia :) -oinas (n) 11.4

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe