Yhden viestin olen tähän laittanut ja muut on toisten. Tuoksu on sikarin eikä tupakin.Monen mielestä sikarin tuoksu pahempi.Tunnistin sinut koska olit ainoa joka myyntilupaa kyseli ja sinäkin sen jälkeen kun en luotolla taiteestani luopunut. Olen vielä tämän yön paikallisessa hotellissa, joten jos rahaa löytyy ota yhteyttä tämän välityksellä tai voin poiketa huomenna ja lupaaan olla polttamatta ennen teille tuloa.
0Äänestä
jussille
Minä olen se aito kirjoitti:
Yhden viestin olen tähän laittanut ja muut on toisten. Tuoksu on sikarin eikä tupakin.Monen mielestä sikarin tuoksu pahempi.Tunnistin sinut koska olit ainoa joka myyntilupaa kyseli ja sinäkin sen jälkeen kun en luotolla taiteestani luopunut. Olen vielä tämän yön paikallisessa hotellissa, joten jos rahaa löytyy ota yhteyttä tämän välityksellä tai voin poiketa huomenna ja lupaaan olla polttamatta ennen teille tuloa.
tievustella kuka se herra mahttaa olla,mukavia ne kulkukoirat ylleensä ovat niiltä saa ostettua hedelmiä ja 1 luokan lihaa,hyvvää sanottavaa on ritolan jukalla kauppiaista.
Vastaukset 23
Vanhimmat
Ostikko taulun?
puuttui virallinen myyntilupa.
ja palijoko pyysi? katokko muuten olivatko aitoja
hintaa,kun sanoin en osta,niin se lähti pois.
Aitoudesta en tiedä,että olivatko aitoja.
Tiedä vaikka olivat varastettuja?
Minun kauppaamiini tauluihin.Ei taidetta velaksi myydä.
se tupakalle haiseva sontiainen.
paskalta?
kessun haju.
myydä luotolla!
Siltä ei varmasti rahaa löydy!
aitoja olleet.
tauluja, aijat tehhään muusta.
mauton vitsi tuli sinulta jälleen.
jussi aijanrakkoon, hah.
alta.
jussi on vejätyksessä
samalla mitalla.
sillälailla.
tumma vaan (likaisen) harmaa. Eikä kaupannut tauluja, vaan totuutta.
Myyntilupa kyllä puuttui, se on totta!
nuorempi.
ainaski mahan kohtalta. hihi1!11
"Tottuutta" tosiaan ainaski ehti,
liekö myi - hihiii
asiaan politiikkaa.
tievustella kuka se herra mahttaa olla,mukavia ne kulkukoirat ylleensä ovat niiltä saa ostettua hedelmiä ja 1 luokan lihaa,hyvvää sanottavaa on ritolan jukalla kauppiaista.