Daxtum Oy

kokemuksia???

Niin, osaako kukaan kertoa kyseisestä firmasta? Tuntuvat rekrytoivan SaimaPeoplen kautta lähes koko ajan...

3

2237

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olin töissä saimapeoplen kautta 2009-2010 firmassa. Aika nihkeää määräaikaista ja nollatuntisopparihommaahan se on ja alkuun maksettiin tes:n minimipalkasta matalampaa palkkaa. Varsinainen työ on kyllä aika lunkkia ja itsenäistä, mutta firmana jäi vähän paha maku suuhun. Tästä on toki jo aikaa niin voihan se olla, että on mennyt parempaan suuntaan.

• Anonyymi

Ihan huijari ja sisäsiittoinen firma oli jossa lesta TJ ei välittänyt kun rahasta eikä sen tekijöistä pitäen kyllä huolen että hänen kaikilla sukulaislapsillaan oli hyvät oltavat yrityksessä.

• Anonyymi00003

Parasta meno oli kun Paananen pääsi päälliköksi kun ei kelvannut asentajaksi. Sitten alkoi henkilökunnan ahdistelu ja kyttääminen. Aina vaan valitusta jostain kun ei tuntunut mikään milloinkaan olla kyseiselle hahmolle hyvää. Parasta kun joutui pois Empowerin aikaan pois niin eipä kukaan enää ole kuullut hänestä mitään. Oikeus voitti mutta pitkään muut pomot jaksoivat epäammattitaitoista narsistia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      1018
    2. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      300
      939
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      895
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      78
      761
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      742
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      736
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      665
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      656
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      641
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      630
    Aihe