Siis jouluntoivotuksille.
Kyllä.
Minä haluan toivottaa joulua kaikille rekisteröityneille, vakituisille kirjoittajille, puskasta-ampujille, feikeille ja trolleille. Itseni kaltaisille asiallisille tosimotoristeille. Teknisille neroille, maailmankiertäjille, sekä bompereille.
Erityistoivotus rouville Lånkku ja B:W, sekä tietysti neitokaisille Mischiko ja BMW.
Siispä ihan viran puolesta : Hyvää Joulua !
....täältä tähän...nn....ja minä nimittäin tiedän......
Olisiko nyt oikea aika ?
7
1409
Vastaukset 7
Sitä samaa itsellesi ja tosiaan muille kans!!
- Jorma Pystynen
No voi lässy mitä herkistelyä. Saatana, että on menny palsta ämmämäiseksi. Täällähän nyyhkitään kohta pahemmin kuin orgissa.
Tissiposkia ootte.
jorma tsiigaa taivast- tissiposki
Me ollaan oikeassa paikassa, mutta sä väärässä. Ämmä.
- Jorma Pystyssä
tissiposki kirjoitti:
Me ollaan oikeassa paikassa, mutta sä väärässä. Ämmä.
no voi voi, tuliko pikkaselle pipi. Pyydä mammalta lämmintä maitoa ja pikkuleipiä. Kyllä se paha mieli siitä tokenee.
- virallinen taho
Unohtui tosiaan homot ja mäntit, mutta tässä on nyt sullekin.
...taas tähän...
- B:W
Omasta puolestani haluan toivottaa kaikille oikein hyvää ja rauhallista Joulua,
sekä onnellista Uutta vuotta 2008.
Ps; Rva:) - pärrämisu
...joulua meitsiltäki kaikille :)
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4381901- 1501237
- 901141
- 1141137
- 701134
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku176994- 100783
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50699En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664