Siis jouluntoivotuksille.
Kyllä.
Minä haluan toivottaa joulua kaikille rekisteröityneille, vakituisille kirjoittajille, puskasta-ampujille, feikeille ja trolleille. Itseni kaltaisille asiallisille tosimotoristeille. Teknisille neroille, maailmankiertäjille, sekä bompereille.
Erityistoivotus rouville Lånkku ja B:W, sekä tietysti neitokaisille Mischiko ja BMW.
Siispä ihan viran puolesta : Hyvää Joulua !
....täältä tähän...nn....ja minä nimittäin tiedän......
Olisiko nyt oikea aika ?
7
1379
Vastaukset
Sitä samaa itsellesi ja tosiaan muille kans!!
- Jorma Pystynen
No voi lässy mitä herkistelyä. Saatana, että on menny palsta ämmämäiseksi. Täällähän nyyhkitään kohta pahemmin kuin orgissa.
Tissiposkia ootte.
jorma tsiigaa taivast- tissiposki
Me ollaan oikeassa paikassa, mutta sä väärässä. Ämmä.
- Jorma Pystyssä
tissiposki kirjoitti:
Me ollaan oikeassa paikassa, mutta sä väärässä. Ämmä.
no voi voi, tuliko pikkaselle pipi. Pyydä mammalta lämmintä maitoa ja pikkuleipiä. Kyllä se paha mieli siitä tokenee.
- virallinen taho
Unohtui tosiaan homot ja mäntit, mutta tässä on nyt sullekin.
...taas tähän...
- B:W
Omasta puolestani haluan toivottaa kaikille oikein hyvää ja rauhallista Joulua,
sekä onnellista Uutta vuotta 2008.
Ps; Rva:) - pärrämisu
...joulua meitsiltäki kaikille :)
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude27415336Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy13910582Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089430Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole667968Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump297595Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1866605Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1916327Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri355948Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282142IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1571773