Siis jouluntoivotuksille.
Kyllä.
Minä haluan toivottaa joulua kaikille rekisteröityneille, vakituisille kirjoittajille, puskasta-ampujille, feikeille ja trolleille. Itseni kaltaisille asiallisille tosimotoristeille. Teknisille neroille, maailmankiertäjille, sekä bompereille.
Erityistoivotus rouville Lånkku ja B:W, sekä tietysti neitokaisille Mischiko ja BMW.
Siispä ihan viran puolesta : Hyvää Joulua !
....täältä tähän...nn....ja minä nimittäin tiedän......
Olisiko nyt oikea aika ?
7
1377
Vastaukset
Sitä samaa itsellesi ja tosiaan muille kans!!
- Jorma Pystynen
No voi lässy mitä herkistelyä. Saatana, että on menny palsta ämmämäiseksi. Täällähän nyyhkitään kohta pahemmin kuin orgissa.
Tissiposkia ootte.
jorma tsiigaa taivast- tissiposki
Me ollaan oikeassa paikassa, mutta sä väärässä. Ämmä.
- Jorma Pystyssä
tissiposki kirjoitti:
Me ollaan oikeassa paikassa, mutta sä väärässä. Ämmä.
no voi voi, tuliko pikkaselle pipi. Pyydä mammalta lämmintä maitoa ja pikkuleipiä. Kyllä se paha mieli siitä tokenee.
- virallinen taho
Unohtui tosiaan homot ja mäntit, mutta tässä on nyt sullekin.
...taas tähän...
- B:W
Omasta puolestani haluan toivottaa kaikille oikein hyvää ja rauhallista Joulua,
sekä onnellista Uutta vuotta 2008.
Ps; Rva:) - pärrämisu
...joulua meitsiltäki kaikille :)
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 25110879
- 1276923
- 955603
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa334898- 414161
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303709- 613474
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323402Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru212871- 582650