Mitä aiot luvata ja mistä saa..

halvimmat raketit

Mitä aiot luvata uudenvuoden lupauksena?Ja mistä saa halvimmat raketit?Itte vois luvata laihduttaa 10kg

19

3216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etten...

      ...koskaan lupaa mitään.

      Halvimmat raketit on jonkun toisen maksamia. Tyhmää semmoiseen on itse rahaa likoon laittaa. On paljon järkevämpää juhlia naapurin kustannuksella.

      • ainakin

        vähäksi aikaa,halvimmat raketit on muiden raketit, minähän en rahoja ilmaan laita.


    • 2009 taaksepäin

      katsoessani voisin todeta, että olen
      -lopettanut tupakoinnin
      -vähentänyt alkoholin käyttöä
      -pitkämielisempi lasteni kanssa
      -saanut 500 euron palkankorotuksen tai vaihtanut työpaikkaa.

    • lupaukset pitää

      viime uunna päätin 23vuoden jälkeen et poltn,niin teen.se oli silloin uus vuosi.ku lopetin.paljon muitakin asioita on.ei se ihmistä pahenna.saas nähdä mitä seuraava se on itsestä ihmisestä kiinni.

    • vähentää...

      tumputusta ja oluen juontia sekä karkin syöntiä, saa nähdä miten onnistunee.

    • ni mieki

      niin ois itekki yritys ,mahottoman kova,mut meinasin suuriuta,pullukkana ei kiva olla!!!!!

    • Stifff

      On nämä kolme:
      Tupakanpolton lopettaminen
      Laihduttaminen
      Vähentää alkoholinjuontia

      Mistä se johtuu?

      Moni lupaa, mutta kuka oikeesti pystyy pitään lupauksensa?
      Harvat pystyy oikeesti pitämään lupauksensa!
      Eli... melkeinpä turhaa luvata mitään.

      Hyvät uudet vuodet!

    • kylma_tila

      En aio luvata tänäkään vuonna mitään. Erilaisia tavoitteita voi asettaa, mutta jos täytyy luvata että esim. lopetan tupakoinnin kuin seinään uutenavuotena niin ei tule toimimaan. Tosin minähän en edes polta mutta tämä olikin vain esimerkki.

      Parempaa uuttavuotta kaikille :)

      • vanhat tavat

        Voi, hyvät ja harmaat ihmiset...
        Voisitte luvata olemalla iloisia, avoimia,
        epäitsekkäitä ja rakastavia lähimmäisiä
        ja unohtaa harmaat vaatteet, verkkarit,
        tuulipuvut ja läskipohjat niin olemme
        melkein kuin muualla euroopassa. Luontokin
        sen jo suo ::)) Hyvää juhannusta


    • blondi-72hki

      saittarista saa edullisesti ja lupauksista kerron vasta jos ne pystyn pitämään....

      Laitan ne tuonne päiväkirjaani tänne nettiin...

    • etten osta

      mitään mikä on tehty Kiinassa tai ainakin pyrin välttelemään tämän maan tuotteita.
      Moraalisten syiden takia tulen tekemään näin.

    • Viivi.

      en ammu ainoatakaan rakettia tms. saastuttamaan ilmaa.

      • vuosi miljoona

        ei joka vuosi kannnata luvata


      • weedin
        vuosi miljoona kirjoitti:

        ei joka vuosi kannnata luvata

        Itse lupailen aina paljon ja kaikki käy toteen, siis toteutan lupaukseni.

        Lupaukset tänä vuonna:
        Olen enemmän ulkona, rajoitan koneella oleiluani ja luen kokeisiin enemmän.

        Raketeita iskä osti paljon :), kivaa katseltavaa ja sädetikkuja myös


    • tietokone hullu

      no mä koetan luvata että laihtuisin 6-9 kiloa,ko mä olen ylipainoinen.että semmosia lupauksia meinaan luvata=) ja etten söis kuukauteen karkkia koska jos mä en syö karkkia kuukauteen saan rahaa ja säästän ne tokio hotellin keikalle=)

    • tonkimaan

      Aion pyhittää ensi vuonna vapaa-aikani sille, että kiertelen tonkimassa roskiksia, etupäässä paperinkeräyslaatikoita, josko vaikka löytyisi rahanarvoisia kuntien päätöksiä, tilitietoja sun muuta mistä olisi hyötyä itselle ja haittaa muille.

      Kuopiosta ei enää kannattane etsiä, eiköhän siellä jo ole opittu, mutta monta muuta kuntaa on vielä jäljellä. 365 päivää pitäisi saada hyvin menemään ja varmasti tuota matskua löytää vaikka kumminkaimoille sitten osan jakaisi mitä ei itse tarvitse.

      Harjavaltalaisen ns. ammattivalittajan kontolle jätän noiden kuntien verkkosivujen bongaamisen. Hän kun on niihin jo erikoistunut.

      Katsotaan sitten mitää saadaan aikaiseksi ja otsikoihin vuosien 2008-2009 vaihteeseen mennessä. Ehkä Suomi alkaa jopa muuttua oikeusvaltioksi - hih.

    • luvata..

      Itse aion luvata kaikennäköistä mm. =

      1.Syön vähemmän lihaa
      2.olen enemmän oikeudenmukainen
      3.luen kokeisiin yläasteella


      niitä oli ainakin 20.. ihan pikkulupauksia xP

    • -runontaja-

      tasapainottaa karkkien ja jäätelön syöntiä, joihin kuussa menee 40 - 50 €.

    • että lopetan

      yhteyden pidon sukulaisiin ja kavereihin.Koska minä olen ollut pari vuotta se joka pitää yhteyttä.Minkälaistä yhteyden pitoa se on? Toinen lupaus oli,että en enään mene auttamaan sukulaisia ja kavereita Windows käyttöjärjestelmän kanssa.Mielummin luutuan kämpillä vessanpönttöä,kuin siivoan toisten konetta.Opetelkoot ite pitämään koneensa puhtaana ja suojattuna virus paskoilta.Ite ne sen netin on hommannut,joten luulis olevan taustatietoa haitoistakin. Nämä lupauket on onneksi helppo pitää,kun jättää vaan vastaamatta puhelimeen niiden kohdalla jotka yleensä soittelevat vaan tietsa merkeissä ja äkkiä alkaa Äitikin ihmettelemään kun mitään ei kuulu.(Kokeiltu on jo)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe