Mitä aiot luvata ja mistä saa..

halvimmat raketit

Mitä aiot luvata uudenvuoden lupauksena?Ja mistä saa halvimmat raketit?Itte vois luvata laihduttaa 10kg

19

3302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etten...

...koskaan lupaa mitään.

Halvimmat raketit on jonkun toisen maksamia. Tyhmää semmoiseen on itse rahaa likoon laittaa. On paljon järkevämpää juhlia naapurin kustannuksella.

• ainakin

vähäksi aikaa,halvimmat raketit on muiden raketit, minähän en rahoja ilmaan laita.

• 2009 taaksepäin

katsoessani voisin todeta, että olen
      -lopettanut tupakoinnin
      -vähentänyt alkoholin käyttöä
      -pitkämielisempi lasteni kanssa
      -saanut 500 euron palkankorotuksen tai vaihtanut työpaikkaa.

• lupaukset pitää

viime uunna päätin 23vuoden jälkeen et poltn,niin teen.se oli silloin uus vuosi.ku lopetin.paljon muitakin asioita on.ei se ihmistä pahenna.saas nähdä mitä seuraava se on itsestä ihmisestä kiinni.

• vähentää...

tumputusta ja oluen juontia sekä karkin syöntiä, saa nähdä miten onnistunee.

• ni mieki

niin ois itekki yritys ,mahottoman kova,mut meinasin suuriuta,pullukkana ei kiva olla!!!!!

• Stifff

On nämä kolme:
      Tupakanpolton lopettaminen
      Laihduttaminen
      Vähentää alkoholinjuontia

Mistä se johtuu?

Moni lupaa, mutta kuka oikeesti pystyy pitään lupauksensa?
      Harvat pystyy oikeesti pitämään lupauksensa!
      Eli... melkeinpä turhaa luvata mitään.

Hyvät uudet vuodet!

• kylma_tila

En aio luvata tänäkään vuonna mitään. Erilaisia tavoitteita voi asettaa, mutta jos täytyy luvata että esim. lopetan tupakoinnin kuin seinään uutenavuotena niin ei tule toimimaan. Tosin minähän en edes polta mutta tämä olikin vain esimerkki.

Parempaa uuttavuotta kaikille :)

• vanhat tavat

Voi, hyvät ja harmaat ihmiset...
        Voisitte luvata olemalla iloisia, avoimia,
        epäitsekkäitä ja rakastavia lähimmäisiä
        ja unohtaa harmaat vaatteet, verkkarit,
        tuulipuvut ja läskipohjat niin olemme
        melkein kuin muualla euroopassa. Luontokin
        sen jo suo ::)) Hyvää juhannusta

• blondi-72hki

saittarista saa edullisesti ja lupauksista kerron vasta jos ne pystyn pitämään....

Laitan ne tuonne päiväkirjaani tänne nettiin...

• etten osta

mitään mikä on tehty Kiinassa tai ainakin pyrin välttelemään tämän maan tuotteita.
      Moraalisten syiden takia tulen tekemään näin.

• Viivi.

en ammu ainoatakaan rakettia tms. saastuttamaan ilmaa.

• vuosi miljoona

ei joka vuosi kannnata luvata

• weedin
        vuosi miljoona kirjoitti:

ei joka vuosi kannnata luvata

Itse lupailen aina paljon ja kaikki käy toteen, siis toteutan lupaukseni.

Lupaukset tänä vuonna:
        Olen enemmän ulkona, rajoitan koneella oleiluani ja luen kokeisiin enemmän.

Raketeita iskä osti paljon :), kivaa katseltavaa ja sädetikkuja myös

• tietokone hullu

no mä koetan luvata että laihtuisin 6-9 kiloa,ko mä olen ylipainoinen.että semmosia lupauksia meinaan luvata=) ja etten söis kuukauteen karkkia koska jos mä en syö karkkia kuukauteen saan rahaa ja säästän ne tokio hotellin keikalle=)

• tonkimaan

Aion pyhittää ensi vuonna vapaa-aikani sille, että kiertelen tonkimassa roskiksia, etupäässä paperinkeräyslaatikoita, josko vaikka löytyisi rahanarvoisia kuntien päätöksiä, tilitietoja sun muuta mistä olisi hyötyä itselle ja haittaa muille.

Kuopiosta ei enää kannattane etsiä, eiköhän siellä jo ole opittu, mutta monta muuta kuntaa on vielä jäljellä. 365 päivää pitäisi saada hyvin menemään ja varmasti tuota matskua löytää vaikka kumminkaimoille sitten osan jakaisi mitä ei itse tarvitse.

Harjavaltalaisen ns. ammattivalittajan kontolle jätän noiden kuntien verkkosivujen bongaamisen. Hän kun on niihin jo erikoistunut.

Katsotaan sitten mitää saadaan aikaiseksi ja otsikoihin vuosien 2008-2009 vaihteeseen mennessä. Ehkä Suomi alkaa jopa muuttua oikeusvaltioksi - hih.

• luvata..

Itse aion luvata kaikennäköistä mm. =

1.Syön vähemmän lihaa
      2.olen enemmän oikeudenmukainen
      3.luen kokeisiin yläasteella

niitä oli ainakin 20.. ihan pikkulupauksia xP

• -runontaja-

tasapainottaa karkkien ja jäätelön syöntiä, joihin kuussa menee 40 - 50 €.

• että lopetan

yhteyden pidon sukulaisiin ja kavereihin.Koska minä olen ollut pari vuotta se joka pitää yhteyttä.Minkälaistä yhteyden pitoa se on? Toinen lupaus oli,että en enään mene auttamaan sukulaisia ja kavereita Windows käyttöjärjestelmän kanssa.Mielummin luutuan kämpillä vessanpönttöä,kuin siivoan toisten konetta.Opetelkoot ite pitämään koneensa puhtaana ja suojattuna virus paskoilta.Ite ne sen netin on hommannut,joten luulis olevan taustatietoa haitoistakin. Nämä lupauket on onneksi helppo pitää,kun jättää vaan vastaamatta puhelimeen niiden kohdalla jotka yleensä soittelevat vaan tietsa merkeissä ja äkkiä alkaa Äitikin ihmettelemään kun mitään ei kuulu.(Kokeiltu on jo)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      253
      14409
    2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      149
      3906
    3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      129
      3755
    4. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1595
    5. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      31
      1565
    6. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      382
      1555
    7. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      49
      1306
    8. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1081
    9. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      47
      967
    10. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      86
      900
    Aihe