Carina kakkosen 1.6 -88 pannu roiskii öljyä ympäriinsä. Enimmäkseen kuitenkin pakosarjan puolelta, josta se sitten lentelee muuallekin. Mikähän olisi todennäköisin vuotokohta? Onko kenelläkään parempaa tietoa asiasta? Samasta vehkeestä vuotaa pakoputken etupäässä oleva jousto-osa. Voiko tuollaista kohtaa korjata millään pakoputken korjausnauhalla tms. vai olisiko siihenkin olemassa jokin oma juttunsa, joka siinä kestää. Kiitokset vinkeistä jo etukäteen.
Öljy- ja pakoputkiongelmia
toylooda
3
554
Vastaukset
- mahd.
katsoppa öljynpaineanturin tiiveys, se muistaakseni on jossain pakosarjan alapuolella. saattaa sieltä päästää.
- toylooda
mutta näytti olevan kuiva sekä juuresta että siitä päästä, mihin johto tulee. Kiitos kuitenkin vihjeestä.
- Vuotaisko
Venttiilikannen tiiviste, ei kai sielä paljon ole muita vaihtoehtoja... Eikä sitä joustomutkaa kannata korjata ku uudella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2345463Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233800Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182304Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852172Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481421Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611269Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1311173Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1221040- 34940
- 161817