Hydrea sentään!

marsilainen II

Lääkityksenä Hydrea - olo hyvin huono, suu kipeä, vetämätön olo, sydänvaivoja eli pahoja rytmiksiä, mitään ei oikeasti jaksaisi tehdä -
tukka lähtee tukkoina päästä, huippaa, ruoka ei maistu jne.
Hiukka toivottomalta tuntuu tämä polysytemia vera..hermot menee!

14

14543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohtalotoveri

Tiedän tunteesi, mutta ei kun pää pystyyn ja eteenpäin. Meitä ei ole kovin monia ainakaan täällä palstoilla, hieman enemmän cancer.fi:llä.
      Hyvää joulua ja parempaa ensi vuotta.

• tolueenis

Jos on lihassärkyä ja ahdistusta rasituksessa .
      Kun on vielä tuo hiustenlähtökin .Olen syönyn HYDREA 500mg noin 7kk annostus tällä hetkellä 11 kapselia viikossa.
      Onko teillä toisilla samanlaisia ongelmia.
      Pysyykö hiukset päässä vai lähteekö kokonaan,lääkärin mielestä
      ei lähde kaikki hiukset .Tällä hetkellä nämä asiat vaivaa mieltä .Tiedän että vaivani on mitättömiä teidän toisten ongelmien rinnalla.
      ( Hydrea ON syöpälääke!))))))

• kaikki muut kokellu

Olen kokeillut myös mm.interferonia,sekä agryin/hagrixin heikolla menestyksellä ,rankkjoja sivuvaikutuksia pidempään käytettynä esim interferoni joka on oistettävässä muodossa oli aluksi ihan jees mutta muutaman vuoden käytön jälkeen saatiin uutta tietoa jenkkitutkimuksesta ettei mm.lisävitamiinvalmisteita kaikki käyneet kuten myös kaikki luontaistuotteetkin,mausteista monetkaan eivät soveltuneet.Kaille käyttäjillehän nämä eivät aiheuttaneet ongelmia kutenm minulle ja osalle muista käyttäjistä.Sen mitä olen Meikusta tietoa saanut muita vaihtoehoja ei olisi.Ensimmäisellä kerralla kun aloitin hydrean käytön minullakin lähti tuppoina hiuksia,professori Eero Ikkala totesi kun kerroin onelmasta että voi onhan niitä niin nättejä peruukkeja nykyään,tuohan on pieni ongelma.Nauratti itseänikin koko juttu.ENSIMMÄISEN HYDREA JAKSON JÄLKEEN KUN SITTEN INTERFEONIA ALOIN KÄYTTÄÄN ,TUKKA TULI ENTISTÄ RUNSAMPAN TAKAISIN.Kysykää lääkäreiltänne voisiko vä'hän taukoa pitää tai onko nappulamäärä liian iso.Luukivut on tuttuja ,rytmärit ym mitä on tällä palstalla lueteltu mutta olen joka sivuvaivaansaanut lääkkeet paitsi luukipuihi ei oikein tahdo sopivaa löytyä.Kuitenkin toisaalta muitten tautiin käytettyjen lääkkeitte sivuvaikutukset oli itelleni ainakin rankkoja. 14-19 nappulaa viikossa labrojen mukaan. Pärjäilkää keskimäärin paremmin kuin muut.

• kaikki muut kokeillu
        kaikki muut kokellu kirjoitti:

Olen kokeillut myös mm.interferonia,sekä agryin/hagrixin heikolla menestyksellä ,rankkjoja sivuvaikutuksia pidempään käytettynä esim interferoni joka on oistettävässä muodossa oli aluksi ihan jees mutta muutaman vuoden käytön jälkeen saatiin uutta tietoa jenkkitutkimuksesta ettei mm.lisävitamiinvalmisteita kaikki käyneet kuten myös kaikki luontaistuotteetkin,mausteista monetkaan eivät soveltuneet.Kaille käyttäjillehän nämä eivät aiheuttaneet ongelmia kutenm minulle ja osalle muista käyttäjistä.Sen mitä olen Meikusta tietoa saanut muita vaihtoehoja ei olisi.Ensimmäisellä kerralla kun aloitin hydrean käytön minullakin lähti tuppoina hiuksia,professori Eero Ikkala totesi kun kerroin onelmasta että voi onhan niitä niin nättejä peruukkeja nykyään,tuohan on pieni ongelma.Nauratti itseänikin koko juttu.ENSIMMÄISEN HYDREA JAKSON JÄLKEEN KUN SITTEN INTERFEONIA ALOIN KÄYTTÄÄN ,TUKKA TULI ENTISTÄ RUNSAMPAN TAKAISIN.Kysykää lääkäreiltänne voisiko vä'hän taukoa pitää tai onko nappulamäärä liian iso.Luukivut on tuttuja ,rytmärit ym mitä on tällä palstalla lueteltu mutta olen joka sivuvaivaansaanut lääkkeet paitsi luukipuihi ei oikein tahdo sopivaa löytyä.Kuitenkin toisaalta muitten tautiin käytettyjen lääkkeitte sivuvaikutukset oli itelleni ainakin rankkoja. 14-19 nappulaa viikossa labrojen mukaan. Pärjäilkää keskimäärin paremmin kuin muut.

Hyvänä vinkkini neuvon kokjeileen solariumia jaksoina tai muuttoa lämpöseen.itselläni toimii kun vain säännöllisesti ottaa solkkua 5-10 jaksoina.Ei läheskään niin paljon luukipuja eikä pahaa kaamosmasista josta myös kärsin. Onnea kokeiluun.

• et n sukulainen
        kaikki muut kokeillu kirjoitti:

Hyvänä vinkkini neuvon kokjeileen solariumia jaksoina tai muuttoa lämpöseen.itselläni toimii kun vain säännöllisesti ottaa solkkua 5-10 jaksoina.Ei läheskään niin paljon luukipuja eikä pahaa kaamosmasista josta myös kärsin. Onnea kokeiluun.

Sitäkös tarkoitit, että lämmin karkottaa oireiluja?

• veridouppinki

Tätä lääkettä olen syönyt vähän yli vuoden. Hiukset lähti noin kolme kuukautta, mutta ei enää. Luu ja lihaskivut on melkein joka päiväisiä, varsinkin kun pitää ottaa kaksi kapselia päivässä.Minulla on 10 viikossa ja tosiaan toivoisin että vois pitää välillä taukoa, että vois vaihteeksi ELÄÄ.Parin pillerin ja munuaisten suojalääkkeen lisäksi illalla panadol, niin johan nukuttaa. Silloin menenkin sohvalle, että toinen voi nukkua. Uritetään vaan pärjätä.(ensin piti pistää ,mutta se vasta oli kamalaa

• syysunelma

Olen uusi Hydrean käyttäjä. täytin 60 v.Aivan samoja vaivoja on, en vain osannut ajatella että lääke voi vaikuttaa näin ! 12 tablettia viikkoon . Olen sairauslomalla toistaiseksi. En ymmärrä miten töissä pärjää tässä kunnossa ?
      Kuinka on toisilla P V- läisillä ??Tämä sairaus rasaa henkisesti, kun ei tiedä miten tauti kehittyy ja saako työkyvyttömyyseläkettä? Oikeaan eläkeikään olisi vielä aikaa.
      Toivotaan kaunista kevättä!

• 68v

Minulla todettiin Et sairaus n. 4 kk sitten. Sain ensin joka toinen päin hydrea sitten 1 päivässä. Sanoin lääkärille jalkojen kivuista ja voimattomuudesta kun en pääse paljoa kävelemään enkä rappusia kulkemaan. Hän sanoi että se ei johdu hydrea statukseesi vaikka vaiva on tullut lääkityksen aikana. Hän sanoi että olet nuori ja terve vaikka olen 68v.Ihmetyttää hänen puhe vaikka olen ihan loppu henkisesti ja fyysisesti. Ja on monia muitakin lääkkeitä. 450 on trombosyytit. Ajattelin mitä tapahtuu jos lopetan lääkkeet. Koska en jaksa liikkua jalkojen takia. Reidet ja polvet kipeät ja heikot. Olen nainen.

• Läheinen

Aluksi en voi muuta sanoa kuin kiitos että kerroit tästä sairaudesta. Miehellä todettiin 4 vuotta sitten (53 v), seurustelemme ja kaikki se tieto, mitä tästä sairaudesta olen saanut on peräisin netistä. Mieheni vaikenee kuin muuri. Nykyinen diagnoosi(olin häntä käyttämässä sairaalassa) on Trombysytemia. Ymmärsin, että tämän sairauden kanssa pystyy elämään, mieheni syö sytostaatteja jne. Kunpa hän kertoisi missä mennään.

• Läheinen

Rakkaallani on todettu iskias ja kipuja jaloissa useasti. Kunpa hän kertoisi suoraan missä mennään. En pelkää totuutta. Menetin edellisen mieheni syöpään yllättäin. Eli en ole sokerista tehty.

• Läheinen

Alkuperäinen diagnoosi siis Polysytemia Vera.

• 68v

Minulla essentialinen trombosyteesi. Mutta voi kehittyä muuksikin.
      Yöllinen jalkojen vihlonta että on pakko nousta ylös. En tiedä johtuuko lääkkeistä vai sairaudesta.
      Onkohan muilla tällaista.

• Anonyymi

Mulla sama sairaus. Sain aivoinfartin marraskuussa. Nyt hoidetaan hydrealla. Nyt on tullut jalkoihin ihottumaa, onko muilla semmosta? Millä hoidat? Trombosyytti ollut yli 20 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla sama sairaus. Sain aivoinfartin marraskuussa. Nyt hoidetaan hydrealla. Nyt on tullut jalkoihin ihottumaa, onko muilla semmosta? Millä hoidat? Trombosyytti ollut yli 20 vuotta.

Mulla hydrea nyt reilun vuoden. Oikeaan jalkaan tullut ihottumaa. Liekkö johtuu hydreasta? Pidän puhtaana ja rasvaan. Ei okein auta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      134
      4159
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      323
      2116
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      1844
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1841
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      106
      1760
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      441
      1709
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      463
      1568
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      53
      1335
    9. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1286
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      461
      1280
    Aihe