Onko silkki erityisen edullista Dubaissa, kannattaako ostaa? Tarkoitus olisi teettää juhlapuvuksi Suomessa, joten ihan pelkkään kangasta ajattelin. Entä silkin tai yleensä kankaiden hyvät ostospaikat?
Silkin hinta?
5
2254
Vastaukset
- jojooo
Itse hankin silkit kangas-soukeilta. Todella ihania vaihtoehtoja ja maksoin 5€/m. Eli todellakin kannattavaa..Myös bur dubain puolella tekstiilikadulla kannattaa vierailla!
- Jumeirah Jane
Miten tunnistaa aidon silkin? Oliko se joku "polttotesti"... silkki palaa jotenkin eri lailla? Etteivät myisi mitään tekokuitua silkkinä? Kiinnostaisi nimittäin ostaa souqista jos hinnat ovat noin edulliset.
Itse olen ostanut raakasilkkiä Satwan kaupunginosan kangaskaupasta ja maksanut siitä noin 12 euroa metri. Ja olen luottanut siihen, etteivät isot kangaskaupat huijaa, souqien myyjiin en ihan niinkään sokeasti luottaisi ;) - ostin
Jumeirah Jane kirjoitti:
Miten tunnistaa aidon silkin? Oliko se joku "polttotesti"... silkki palaa jotenkin eri lailla? Etteivät myisi mitään tekokuitua silkkinä? Kiinnostaisi nimittäin ostaa souqista jos hinnat ovat noin edulliset.
Itse olen ostanut raakasilkkiä Satwan kaupunginosan kangaskaupasta ja maksanut siitä noin 12 euroa metri. Ja olen luottanut siihen, etteivät isot kangaskaupat huijaa, souqien myyjiin en ihan niinkään sokeasti luottaisi ;)8 euroa metri.
Aito silkki kun poltetaan, niin siitä jää vain hiukan hienoa tuhkaa sellasta pölymäistä. Tekokuitu sulaa pieneksi "palloksi". Silkistä ei tule mitään kiinteää vain hienon hienoa tuhkaa hiukan.
- njmi
missä ja minkä nimisijä kangaskauppoja siellä on
- lauraDubai
Viskoosi palaa myös tuhkaksi ja sen erottaminen silkistä vaikeaa. 5,- metriltä? Ei voi olla silkkiä. Kokemukseni mukaan myydään kyllä silkkinä jos turisti niin haluaa. Perinteinen huijauksen kohde...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso245650Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1624172Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani143717Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai683133- 453013
- 902987
Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1572696Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist302695- 201795
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1231717