Kellään kokemuksia vastaavasta:
Eilen huomasin, etten pysty enää toistamaan ensimmäistäkään videoklippiä netissä selaimilla, kuten en myöskään yhtään audiofilua millään playerillä windowsissa. Netissä klipit pyörivät n. 2 sekuntia, jonka jälkeen jämähtävät siihen paikkaan ilman mitään virheilmoitusta. Windowsissa playereillä musiikkitiedostot eivät toistu ollenkaan tai sitten saattavat pomppia minuutti kerrallaan eteenpäin. Olen päivittänyt kaikki playerit ja flashin uusimpaan versioon. Muita päivityksiä koneeseen en ole tehnyt pariin viikkoon.
Mistähän kannattaisi aloittaa vikadiagnostiikka?
Audio-/video-ongelma
Jurbo
2
418
Vastaukset
- -toistaja-
kannattaa aloittaa vian alkulähteestä, siis siitä joka ne audiot tai videot oikesti toistaa, ei playerit vaan kodekit, eiköhän se sieltä se vika löydy.
- -ap-
...mutta kai sitä luulisi, että kun asensin hätäpäissäni uusimmat versiot Realplayeristä, Winampista, Flashistä ja kumppaneista, niin uusimmat kodekitkin olisivat tulleet siinä samalla? Vai olenko kenties aivan puskassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754246Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112263Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201271
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81096- 601004
- 35936