täällä kun paljon kirjoittaavat nämä Islamin oikeat "asiantuntijat". niin kertoisitteko onko oikeaa Islamia kun joku tekee itsemurhapommi-iskun moskeijassa niinkuin Irakissa ja Pakistanissa on viime aikoina tapahtunut?
"asiantuntijoita"
40
2725
Vastaukset
- Submitter.
Mitä luulisit ?
Islamissa viattomien ihmisten tappaminen on kiellettyä.Se ei siitä muutu vaikka tuhat kertaa sen joutuisin kirjoittamaan.- Kiito-Orava
Määritteleppä mitä tarkoittaa viaton ihminen?
Olenko minä ateistina viaton ihminen, entäs vaikkapa juutalainen israelin armeijan naissotilas(pirun päteviä) - Dhimmi
Miksi Muhammad ja hänen seuraajansa sitten tappoivat viattomia ihmisiä? Eivätkö he kenties olleet muslimeja? Missä historian vaiheessa tämä opetus muuttui niin, ettei enää saa tappaa viattomia ihmisiä?
- Submitter.
karvapää kirjoitti:
näiltä heinähangon heiluttajilta, he kun väittävät että terrorismi kuuluu Islamiin...
Olen ollut tällä foorumilla varsin vähän aikaa joten nimimerkit eivät ole minulle vielä täysin tuttuja.
- ?????
karvapää kirjoitti:
näiltä heinähangon heiluttajilta, he kun väittävät että terrorismi kuuluu Islamiin...
Keitä ovat terroristit ja mitä he edustavat?
- huomaat
-et oikeasta islamista tiedä yhtään mitään.
- ....
Submitter. kirjoitti:
Olen ollut tällä foorumilla varsin vähän aikaa joten nimimerkit eivät ole minulle vielä täysin tuttuja.
että kirjoittaisit suhteessa asiaan eikä ihmiseen.
Kun tunnustat kannattavasi asioita henkilösuhteiden perusteella, ei uskottavuutesi ole kovin korkealla. - Submitter.
.... kirjoitti:
että kirjoittaisit suhteessa asiaan eikä ihmiseen.
Kun tunnustat kannattavasi asioita henkilösuhteiden perusteella, ei uskottavuutesi ole kovin korkealla.Kyse ei tässä tapauksessa ole siitä vaan kyse on siitä että aivoni ovat ilmeisesti hiukan kohmeessa koska en ymmärtänyt aloittajan olevan sarkastinen.
Kyseessä oli siis väärinymmärrys joka tuli korjata. - tzinni
mite sinä submitter täällä kirjotat joka päivä?Melkein tekisi miehenä käskeä sinua vaikenemaan ristiriitasuuksista.Olet shia?
Miten perheen hoidat kun mielteenä kirjoittelet! - Submitter.
tzinni kirjoitti:
mite sinä submitter täällä kirjotat joka päivä?Melkein tekisi miehenä käskeä sinua vaikenemaan ristiriitasuuksista.Olet shia?
Miten perheen hoidat kun mielteenä kirjoittelet!kuin kutsua minua shiaksi.
Oliko sinulla jotain oikeaa sanottavaa ? - tzinni
Submitter. kirjoitti:
kuin kutsua minua shiaksi.
Oliko sinulla jotain oikeaa sanottavaa ?Vaika olisitkin sunni niin MIEHENÄ KÄSKEN SINUA VAIKENEMAAN!!VAIKENE SISKO!!
- Submitter.
tzinni kirjoitti:
Vaika olisitkin sunni niin MIEHENÄ KÄSKEN SINUA VAIKENEMAAN!!VAIKENE SISKO!!
joita minä kuuntelen on profeetta Muhammed (saaws) ja rakas aviomieheni.
Sinä olet vain yksi nimimerkki muiden joukossa etkä välttämättä edes muslimi.Kuka tahansa voi teeskennellä olevansa mitä vain tällä foorumilla. - tzinni
Submitter. kirjoitti:
Sinä olet vain yksi nimimerkki muiden joukossa etkä välttämättä edes muslimi.Kuka tahansa voi teeskennellä olevansa mitä vain tällä foorumilla.selkeästi olet käännynäinen ja SHIA.h
islami ei kuuluisi oikeasti länsimaalaisille! - Dhimmi
Submitter. kirjoitti:
Sinä olet vain yksi nimimerkki muiden joukossa etkä välttämättä edes muslimi.Kuka tahansa voi teeskennellä olevansa mitä vain tällä foorumilla."ainoat miehet joita minä kuuntelen on profeetta Muhammed..."
Puhuuko hän sinulle unissasi? - Submitter.
tzinni kirjoitti:
selkeästi olet käännynäinen ja SHIA.h
islami ei kuuluisi oikeasti länsimaalaisille!Islam johon minä kuulun kuuluu Allahille (swt)
ja se ei ole rasistinen uskonto.
Kuulostaa siltä että sinä kuulut eri uskontoon kuin minä.
En ole shia,olen muslimi - Submitter.
Dhimmi kirjoitti:
"ainoat miehet joita minä kuuntelen on profeetta Muhammed..."
Puhuuko hän sinulle unissasi?Kyllä sinä tiedät mitä minä tarkoitan..
- sauli1
Submitter. kirjoitti:
Islam johon minä kuulun kuuluu Allahille (swt)
En ole shia,olen muslimitänään,luulin että se etteivät muslimit tee terroristi iskuja riittäisi,mutta kiitos tästäkin hengen ravinnosta!
- Submitter.
sauli1 kirjoitti:
tänään,luulin että se etteivät muslimit tee terroristi iskuja riittäisi,mutta kiitos tästäkin hengen ravinnosta!
minulle levittää oikean Islamin sanomaa maailmalle .
- sauli1
Submitter. kirjoitti:
tuon mission aloitat,nyt on vasta kuultu väärää tietoa?
- Submitter.
sauli1 kirjoitti:
tuon mission aloitat,nyt on vasta kuultu väärää tietoa?
Kenties tämä on ensimmäinen kerta elämässäsi kun olet kuullut oikean Islamin sanomaa.
Se mitä aiemmin olet oppinut oli jotain muuta. - Kössönöm
Submitter. kirjoitti:
Islam johon minä kuulun kuuluu Allahille (swt)
En ole shia,olen muslimishiat ole siis oikeita muslimeja? Mitä he sitten ovat?
- Submitter.
Kössönöm kirjoitti:
shiat ole siis oikeita muslimeja? Mitä he sitten ovat?
ovat muslimeita minun silmissäni.Tietenkin jos he rukoilevat vain Allahia (swt) .
Mutta minä en erittele itseäni mihinkään koulukuntaan kuuluvaksi.
Olen vain yksinkertaisesti muslimi.
Se mitä Islam oikeasti sanoo ei välttämättä ole sama asia kuin mitä muslimit tekevät. - Kössönöm
Submitter. kirjoitti:
ovat muslimeita minun silmissäni.Tietenkin jos he rukoilevat vain Allahia (swt) .
Mutta minä en erittele itseäni mihinkään koulukuntaan kuuluvaksi.
Olen vain yksinkertaisesti muslimi.
Se mitä Islam oikeasti sanoo ei välttämättä ole sama asia kuin mitä muslimit tekevät.käsketään tappaa vääräuskoiset. Eikö niin?
Revi siitä:
http://www.answering-islam.org/suomi/html/nimessa.html - Dhimmi
sauli1 kirjoitti:
tänään,luulin että se etteivät muslimit tee terroristi iskuja riittäisi,mutta kiitos tästäkin hengen ravinnosta!
Unohditko sen "islam on luonnostaan demokraattinen" -kommentin? Edes arvoisa Jaakko Hämeen-Anttila ei voisi myöntää moisen valheen olevan totta.
- Kössönöm
Submitter. kirjoitti:
sen määrittelet mikä on oikeaa islamia? Eiköhän ne mullahit tai mitkä lie, tai sinun aviomiehesi siitä ennen sinua päätä. Sinä vaan kokkailet ja kastelet jalkojasi islamin valtamereen, ainakin omien sanojesi mukaan.
- Submitter.
Kössönöm kirjoitti:
sen määrittelet mikä on oikeaa islamia? Eiköhän ne mullahit tai mitkä lie, tai sinun aviomiehesi siitä ennen sinua päätä. Sinä vaan kokkailet ja kastelet jalkojasi islamin valtamereen, ainakin omien sanojesi mukaan.
Kokkailu ja jalkojen kasteleminenkin on osa Islamia.
- Kössönöm
Submitter. kirjoitti:
Kokkailu ja jalkojen kasteleminenkin on osa Islamia.
ja jalkojen kastelu on osa elämää, ei osa islamia.
- Submitter.
Kössönöm kirjoitti:
ja jalkojen kastelu on osa elämää, ei osa islamia.
Ja Islam kattaa koko elämän.
- minerwaa
tzinni kirjoitti:
selkeästi olet käännynäinen ja SHIA.h
islami ei kuuluisi oikeasti länsimaalaisille!pysyköön islam siellä mistä se on lähtöisin, se ei sovi esim suomalaiseen elämänmuotoon ja sen rikkauteen sitten millään tavalla.
- ....
moskeijoissa, niin sillä tavalla asia liittyy islamiin ilmeisesti. Eihän voi kuvitella, että joku tappaisi itsensä aivan turhan takia. Tekijä on harkinnut siihen olevan riittävät tai pakottavat syyt.
Keskeinen asia tässä on ihminen ja islam. Missä on vikaa? Onko vika ihmisessä vai islamissa? Onko se ehkä niin, että ihmisessä on vikaa, eikä islamin opit tee häntä terveeksi? Eikö opin pitäisi olla sellaista, joka parantaa sairaankin mielen? Se on paholaisesta, jos se tekee terveenkin sairaaksi.
Islam on ainoa uskonto, jossa räjäytellään pommeja rukoushuoneessa. Se johtuu siitä, että islam ei ole rauhan uskonto, eikä ole koskaan ollutkaan.
Moskeijoista on lähdetty sotiin ja ilmeisesti moskeijoissa edelleen saarnataan kiihotusta väkivaltaan. Sellaista on raportoitu.- ....
karvapää kirjoitti:
mitenkään ajatella että syyt terrorismiin ovat poliittisia ei uskonnollisia?
politiikan ja uskonnon välillä. Islam toimii siis yhtä vahvasti politiikassa kuin uskonnossakin. Sitähän se kaikki muslimien uhkailu monissa kahakoissa on ollut. Se on oikeaa islamia.
Sait palstan uskonsankareitten uskontunnustuksia. Mikä oli odotettavissa.
- Kiito-Orava
Niin jokaisen kai pitää sinun mielestä uskoa johonkin.
Minä siis julistaudun Hanhi-emon seuraajaksi ja pyhä kirjani on Hanhi-emon tarinat.
On se ainakin inhimilisempi kuin koraani taikka raamattu. - Kössönöm
niin ylimielistä, että. Miksi et vastaa aloittajan kysymykseen?
- vcnxcnmxbnx
Onko oikeaa islamia se mitä on kirjoitetu vai se miten se tulkitaan?
Aika iso osa maailman muslimeista on silminnähden sitä mieltä että jälkimmäinen vaihtoehto on eri suhteissa oikeaa islamia...
Tosiasiat ovat että islamin myötä saapuvat AINA myös "lieveilmiöt" terrorismi, suvaitsemattomuus vähemmistöjä, ateisteja ja eriuskoisia kohtaan, äärisovinismi, kunniamurhat, pakkoavioliitot, moniavioliitot, diktatuurinen teokratia...eli oli kirjaan kirjoitettu sitten mitä hyvänsä niin se näköjään aina antaa aseet näille asioille, olivat ne sitten "aitoa islamia" taikka eivät..- Kiito-Orava
//Oikeaa islamia on se jota käytännössä joka päivä näemme.
Islamin rauhanomaiseen ja väkivallattomaan puoleen olisi jonkin verran helpompi uskoa jos vaikkapa imaami Chebab vai mikä lie olisi tuominnut pilakuva mielenosoitukset.
Tai jos muslimit olisivat tuominneet yksiselitteisesti 9/11 iskut.
Tai jos muslimit osoittaisivat mieltä terrorismia vastaan.
Tai jos muslimit aktiivisesti vastustaisivat tyttöjen ympärileikkauksia.
Mutta kun ei. Tästä lienee oikeutettua vetää se johtopäätös, että muslimit hyväksyvät sen kaiken.
Se on siis islam. Kiito-Orava kirjoitti:
Islamin rauhanomaiseen ja väkivallattomaan puoleen olisi jonkin verran helpompi uskoa jos vaikkapa imaami Chebab vai mikä lie olisi tuominnut pilakuva mielenosoitukset.
Mutta kun ei. Tästä lienee oikeutettua vetää se johtopäätös, että muslimit hyväksyvät sen kaiken.
Se on siis islam."Tai jos muslimit olisivat tuominneet yksiselitteisesti 9/11 iskut.
"
moni on näin tehnytkin mutta eihän niitä huomioida vaan pidetään vaan kaunistelijoina yms. ja miksi oikeastaan pitäisi muiden jotka eivät ole olleet asioiden kanssa missään tekemisissä selitellä niitä???- Eiväthän...
Kiito-Orava kirjoitti:
Se on siis islam.Nuo kovin aktiivisia tunnu olevan. Voisi kai olla hieman aktiivisempia.
Ketjusta on poistettu 91 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244