On vaan niin kiva elämä ja niin kiva elää että on onnellinen :) Monet ihmiset puhuvat siitä kuin paha olo heillä on. Miksi kukaan, joka on onnellinen ei voisi hehkuttaa: Olen vain niin helkutin onnellinen! :) Onnellista joulua kaikille!!!
Olen onnellinen :)
2
671
Vastaukset
- reew232
Sen takia onnellisten ihmisten ei kuuluisi hehkuttaa omaa onnellisuuttaan koska se on lähes aina saavutettu toisen ihmisen avulla, kustannuksella, perimällä tai muuten vain vääryydellä. Hyvät työpaikat ollaan saatu suhteilla ja rahaa tienataan enemmän kuin edes ehtii ikinä tuhlaamaan kun toiset näkee nälkää. Ne ihmiset jotka ovat todella nähneet onnensa eteen töitä ovat eläneet aikoina kun vielä sai halvalla osakkeita ja helpolla edullista lainaa. Nykyajan onnelliset ihmiset taas ovat heidän pentujaan jotka ovat jo lapsena päässeet rikkauden makuun.
Oman onnellisuuden hehkuttaminen johtaa vain ei onnellisten ihmisten kohdalla mustasukkaisuuteen. Ihmistä kenellä ei ole mitään menetettävää ei kannata todellakaan suututtaa. Sunlaises ihminen on tuskin edes nähnyt millaista maailma on sen kuplan ulkopuolelta missä elät. Kannattaa vain aukaista ne simät ja katsella hieman ympärillään muuallekin kuin omiin jalkoihin.- ketjun aloittaja
Itelläs menee aika surkeesti, vai? Turha tulla kuule jaarittelemaan toisten elämästä kun et siitä p*skaakaan tiedä. Onko sekin on "toisten avulla" hankittua onnellisuutta että on paljon ystäviä? Pitäisikö onnellisuus saavuttaa ite? :D Olemalla yksin koko ajan vaan siinä pelossa ettei vaan vahingossakaan käytä toista ihmistä hyväkseen ettei itse tarvitse olla yksin? Voisit itsekkin katsoa muita kuin omia jalkojas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566319
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381424- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865