Onko ketään vastaan

tullut ALKON ovella näitä L-positiivisia?
151773
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

tuu käytyä kyseisessä kaupassa. Eiköhän tuo lie jokkaisen oma asia, kannattaneeko tuota täällä vatvoa!

Äänestä
  • Aloittaja

tälläisen ihmeen tapahtuvan noin 30 vuotta sitten Ylivieskan ALKON ovella,että kaksi haapavetistä vanhoillista tuli ovessa vastaan kun itse olin menossa hakemaan kossupullon sieltä.

Äänestä

• jj.vaha-tuisku kirjoitti:

tälläisen ihmeen tapahtuvan noin 30 vuotta sitten Ylivieskan ALKON ovella,että kaksi haapavetistä vanhoillista tuli ovessa vastaan kun itse olin menossa hakemaan kossupullon sieltä.

sitä tikulla silmään!

Äänestä

• Aloittaja

muistelee, kirjoitti:

sitä tikulla silmään!

mahtava näky kun ne astelivat alkon ovella vastaan.

Äänestä

mahtava näky kun ne astelivat alkon ovella vastaan.

totta . ketä mukamas olivat , vaikea on uskoa uskonveljistä moista kurittomuutta.Aina ollaan oman paikkakunnan Alkoa kannatettu.Ai mutta nyt ymmärrän moisen teon, eihän meillä Hoopovellä vielä silloin ollut Alkoa. He saakoot anteeksi , oli pakko tilanne.

Äänestä

Kävin Alkon kaupassa eilen kolme kertaa ja tänään viisi kertaa. En tiedä tuosta mainitsemastasi positiivista yhtikäs mitään.
Mukavan tuntuisia ja joulumielisiä ihmisiä tuli ja meni mennen tullen. Raatasinkin monen kanssa ja toivottelin jouluja.

Äänestä
  • Aloittaja

yleensä viinakaupassa käy.

Äänestä

sitä täälä vatvot.

Äänestä

• Aloittaja

sinä kirjoitti:

sitä täälä vatvot.

pientä joulukevennystä.

Äänestä

pientä joulukevennystä.

Tiedät varmaankin, että Suomessa on uskonnon- ja sananvapaus. Sinun lähimmäisesi antaa sinun jutustella niitä näitä ja sinun kuuluu antaa heille vapaus uskoa niinkuin he haluavat.
    Mutta Suomi on myös sivistysvaltio. Meidän kuuluu kunnioittaa toisiamme niin, että meillä kaikilla on hyvä olla. Jos joku haluaa käydä Alkossa, vaikka hänen uskonnollinen vakaumuksensa ei ehkä sitä soisikaan, ei se kuulu meidän ulkopuolisten puuttua siihen.
    Ja jos tähän samaan halutaan vetää täälläkin niin paljon palstatilaa saanut oikeudenkäynti, niin samaa voitas soveltaa siihenkin - siis siihen, mikä johti asian viemiseen oikeuteen. Eikös vain?

Kuinka viisas isä aikoinaan olikaan - anna poika kaikkien kukkien kukkia, niin sinäkin saat kukoistaa vapaasti.

Äänestä

Se kelepas vanahoillisilleki jos lääkäri määräs. Ne ei kyllä juopotellu vain ne käytti sitä lääkärin määrääminä annoksina niinku muitaki lääkkeitä. Sai ottaa ulukosestiki eikä yksistään voitteeksi. Minäki nouvvan sieltä pullon Apteekkarin konijakkia kerran parissa kuukkauvessa. Vanahoilliset on mulle sanonu että tuolla lailla se passaa lääkkeeksi.

Kyllä minä annan Jussilleki on luvan sen verran läträtä vai synti on jos ryyppään ratkiat.

Äänestä

• konjakki oli ennen lääkettä. kirjoitti:

Se kelepas vanahoillisilleki jos lääkäri määräs. Ne ei kyllä juopotellu vain ne käytti sitä lääkärin määrääminä annoksina niinku muitaki lääkkeitä. Sai ottaa ulukosestiki eikä yksistään voitteeksi. Minäki nouvvan sieltä pullon Apteekkarin konijakkia kerran parissa kuukkauvessa. Vanahoilliset on mulle sanonu että tuolla lailla se passaa lääkkeeksi.

Kyllä minä annan Jussilleki on luvan sen verran läträtä vai synti on jos ryyppään ratkiat.

lääkettä, itse hoidan sillä joskus päälle yllättäen puskevaa krapulaa. Se on oiva lääke oikein nautittuna , pieninä naukkuina pitkin päivää kun pikkusen välillä särpäisee niin iltasella voi jo alkaa ottaa vähän raikasta kossuakin, raakana , totta kai.

Äänestä

• Aloittaja

konjakki oli ennen lääkettä. kirjoitti:

otti kanssa lääkkeeksi konjakkia ja eli yli 100 vuotiaaksi,että tälläiset vaikutukset on konjakilla
    oikein nautittuna.

Äänestä

y6ks symmppis vastaan ,kännissä.

Äänestä
  • Aloittaja

hän sitten tuli?

Äänestä

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

jj.vaha-tuisku kirjoitti:

tullut ALKON ovella näitä L-positiivisia?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu