Hei!olen lukenut tässä härkämiehistä juttua ja elämässäni on pyörinyt enempi ja vähempi yksi sellainen.Olen huomannu et kyll niillä ainakin pokkaa riittää.Nytkin täs taannoin oli luonani ja tunnelma oli ihana.No ilmeisesti liian ihana,koska vettä tuli niskaan jonkin ajan päästä.eli ollaan ku ei mitään.Irti ei osaa laskea mut hyväksikäyttäjänä osaa olla.onko härät todella noin taktikoijia ja välinpitämättömiä vai onko se aika se jota ne tarvii?Tosta ihmisestä ei kyll heti uskois,mut näyttö on osoittanut et pakko uskoa kai tai en ymmärrä.Tyytyykö härkä huonoon suhteeseen?Onko härät sellasia et kunhan on joku?Olen ihan pihalla...
Huhhuh!
Joulukinkku
1
597
Vastaukset
- ovat
täysin surkeita poikkeuksetta. Niissä ei ole mitään hyvää. Kerran kävin yhden Härän kanssa kahvilla, mutta kun pääsin kotiin, niin oli tullut kylppäriin vesivahinko !!! Ne härät tuo myös huonoa onnea, ja tartutta sen muihinkin.
Itse kierrän härät kaukaa. Olisi pitänyt serkulle mennä tapaninpäivänä, mutta sen äijä on härkä...arvaa vaan menenkö...no en tosiaankaan.
Härät on syvältä, pysy niistä erossa !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575469- 914281
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722540Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701065Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806- 28793
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779