Onkohan kukaan saanut ostettua Canoscan 8800F mallia Stockmanilta joulukuussa?Ei tunnu myyntihalukkuutta olevan.Itse olen odotellut tähän asti eikä vieläkään ole tullut!Niinkuin sitä Lidlin kauppatapaa moitittiin:ei tavaraa,vaan osaavathan nämä meidän omatkin taitavan saman.No onhan tämä nettikauppa tosi kätevää:tavara tuodaan kotiin asti samaan hintaan;ei tarvi Stockmannilta kerjätä!!!
CANOSCAN Stocmannilta???
3
588
Vastaukset
- 1stMacFinn
Isäukko osti juuri Turun Stokkalta Canonin scannerin, olisko ollu just tuo malli.
- JAKEscan
etuna?Mulla ainakin kävi Jumbon Stokkalla samoin.Tuntuivat tilailevan yksittäin,mallikin oli myyty.Liekkö muissa pisteissä olisi ollut,eivät ainakaan kyselleet mistään."Laitetaan nimi listaan ja ootellaan",ei kai se nyt näin toimi!?
- Jaana-Elina
omani,kun menin heti joulukuun ekaviikolla Jumbon Stoccalle.Tais muuten olla se mallikappale!Jotkut vaan onnistuu saamaan kaupan vimpan ja ainoan myynnissä olevan inkkeen.Hyvin skannaa!Hyvät Joulut!Ja eiku kärppänä heti kun taas uusi etuvihko ilmestyy että saatte omanne!!!???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492690
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541679Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501401- 661348
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3021223The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut141195- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24950Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899