mitä kaunista haluaisit antaa

marttamarttala

joiekin palstalaisista:

26

1392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silja K

      Ihana ajatus. Eikö vain?

      • jartsev

        ujo pusipusi:) Sinimarjaselle ja Wenla-G:lle, kivojen keskustelujen kiitokseksi ja Joululahjaksi, myös kaikille muille palstalaisille joiden kanssa on keskusteluja matkan varreella ollut. Kivaa porukkaahan täällä on kirjoittelemassa suurimmalta osaltaan. Hyvää Joulua!


      • elävät
        jartsev kirjoitti:

        ujo pusipusi:) Sinimarjaselle ja Wenla-G:lle, kivojen keskustelujen kiitokseksi ja Joululahjaksi, myös kaikille muille palstalaisille joiden kanssa on keskusteluja matkan varreella ollut. Kivaa porukkaahan täällä on kirjoittelemassa suurimmalta osaltaan. Hyvää Joulua!

        the velvet underground - on se vaan niin


      • Wenla-G
        jartsev kirjoitti:

        ujo pusipusi:) Sinimarjaselle ja Wenla-G:lle, kivojen keskustelujen kiitokseksi ja Joululahjaksi, myös kaikille muille palstalaisille joiden kanssa on keskusteluja matkan varreella ollut. Kivaa porukkaahan täällä on kirjoittelemassa suurimmalta osaltaan. Hyvää Joulua!

        myöhään unohdin kiittää! Lahjasi ovatkin lähes ainoat tänä jouluna, siispä sitä arvokkaammat.
        Mukavia hetkiä olen kanssanne saanut viettää.
        Onnea sydämen ja iloista mieltä! ♥


      • Otto-Vaan
        Wenla-G kirjoitti:

        myöhään unohdin kiittää! Lahjasi ovatkin lähes ainoat tänä jouluna, siispä sitä arvokkaammat.
        Mukavia hetkiä olen kanssanne saanut viettää.
        Onnea sydämen ja iloista mieltä! ♥

        Ojennan huolella paketoidun käärön.Joka sisältää
        .........Pehmeää villa lankaa,eri värisiä ja
        kirkasvalo lampun.Näkee paremmin kutoa eikä tule
        silmä pakoja minun pipoon.:)

        Myös miellyttävää ja maukasta joulua!


      • Wenla-G
        Otto-Vaan kirjoitti:

        Ojennan huolella paketoidun käärön.Joka sisältää
        .........Pehmeää villa lankaa,eri värisiä ja
        kirkasvalo lampun.Näkee paremmin kutoa eikä tule
        silmä pakoja minun pipoon.:)

        Myös miellyttävää ja maukasta joulua!

        niin lahjoistasi, kuin kaikesta vuoden varrella!
        Toivottavasti Pukki on saanut sinulle laittamani paketin. Siinä on pipo, johon olen ommellut sydämen. Se on merkkinä kultaisestä sydämestäsi, jonka avulla näyt osaavan lukea viesteistämme tärkeimmätkin, rivien välit! ♥
        Joulu tuo niin monia mielialoja.

        Hyvää Joulua, voi hyvin! ♥


      • Otto-Vaan
        Wenla-G kirjoitti:

        niin lahjoistasi, kuin kaikesta vuoden varrella!
        Toivottavasti Pukki on saanut sinulle laittamani paketin. Siinä on pipo, johon olen ommellut sydämen. Se on merkkinä kultaisestä sydämestäsi, jonka avulla näyt osaavan lukea viesteistämme tärkeimmätkin, rivien välit! ♥
        Joulu tuo niin monia mielialoja.

        Hyvää Joulua, voi hyvin! ♥

        Tökerö Otto aivan sanattomaksi.Kiitos piposta.
        Tyynyn alla tulen säilyttämään sitä.;)


        Voi vitalis kun tämä tökkii ja pätkii taas.
        Kesken eräiset kirjoitukset häviää kesken kaiken.
        Kyllä se siitä tämäkin Joulu pyörähti käyntiin.
        Pieni kinkkukin tyytyväisenä köllii uunin lämmössä.

        Aamulla sitten olis maistiaiset ja riisi puuroa
        rusina sopalla.:)


    • tammikuun likka

      Ajattelin yhtenä ehtoona. Jos sitten jouluyön rauhassa kirjoittelisi mikä olisi kenellekin jokin hyvä "lahja" :)

    • CannedHeat

      Kai ymmärrystä
      pohjatonta tyhmyyttä
      vailla valoja
      oikeudenmukaisuus
      ei toteudu kai koskaan

    • Haluan antaa kaikille tasapuolisesti hyvää mieltä, en tahdo eritellä ketään tai nostaa ketään toista paremmaksi lahjan saajaksi.

      • RosaLiiin

        Kaikille
        Rauhaa, Rakkautta, Rohkeutta, Ystävyyttä, Iloa, Lepoa ja Joulua Hyvää


    • täti puskasta

      sydämen muotoisen, ison ja pohjattoman suklaa rasian josta riittää kaikille 50 palstalla oleville.
      Olkaapa hyvä.

      Hyvää ja rauhallista Joulua ihan jokaiselle.

      • Pirre*

        Hyvää Joulua sinullekin!


      • koskaan ikinä

        anna lakua. Suklaa on pahaa, se maistuu rasvalle,varsinkin semmonen halpissuklaa.
        Mutta lakritsaa...ahh...


    • alotus, mutta

      en sitte kuitenkaan ymmärtänyt mitä kysyit?

    • Sinimarjanen

      Jartsevia saamastani lahjasta.
      Minä antaisin juuri leipomaani, perinteistä joulukakkua Jartseville ja Otolle.

      Mettäläiselle myös kakkua ja Etelä-Saimaan
      vuosikerran.:))

      • Otto-Vaan

        Sinähän olit pistänyt peukalot heilumaan ja
        pyöräyttänyt oikein kakun meille.

        ....*maistelee*...

        Oikein maukasta,mausteet aivan kohdallaan,vie kielen mennessään.

        Kiitos ja Maukasta Joulua sinulle.:)


      • Otto-Vaan

        Tän uuden teflonisen kakku vuuan.....Ole hyvä.:)


    • Hyvää mieltä. Enkeleitä elämääsi

    • Otto-Vaan

      Kun poistit viestisi.
      Annanpa silti sinulle virtuaali värit ja pensselit
      uusia kalliomaalauksia varten.:)

      Levollista ja samalla taiteellista Joulua sinulle.

    • tammikuun likka

      ..aattoaamun kiireet saattavat olla esteenä antaa lahjaa jokaiselle erikseen :)

      Lahjaksi ojennan kaikille palstalaisille Maria Alstedtin kirjasta "Ajatuksia vuoden jokaiselle päivällä" joulunajan sanat.

      "Nyt pimeydenvaltakausi
      päättyy
      ja uusi valon aika sarastaa.

      Niin myös elämässämme:
      Kun yö on synkein,
      kun suru on syvin,
      jo toivon aika lähestyy.


      Muista vanhaa sukulaista,
      ilahduta ystävää.
      Jouluna moni on yksin
      ja ilman perhepiiriä.

      Lahja ja yllätysvierailu
      tuovat joulumielen
      tullessaan.


      Kuusentuoksua
      kynttilänliekkien
      lepatusta.
      Joulu on tullut.

      Astukaamme myös
      sisäiseen juhlaan,
      suureen rakkauden
      lähteelle.


      On kodin ja perheen
      juhla.
      Vuoden suurin ja
      odotetuin.
      Lämpö täyttää
      mielen.
      Säilyttäkäämme se
      arjenkin tullen".

      Hyvää Joulua Kaikille ♥

      • Kauniista sanoista kiitos.


      • tammikuun likka
        miljoona kirjoitti:

        Kauniista sanoista kiitos.

        Kiitos jouluntoivotuksesta :).

        Samoin kaikille palstalaisille kiitos ♥


    • palstalaiselle, myös teille,jotka tyydytte ainoastaan lukemaan näitä höpinöitämme.

      Tässä lahjalistani, josta jokainen valitkoon itselleen sopivimmat:

      -Sairaille, väsyneille; elämän uskoa ja terveyttä

      -Yksinäisille; hyvä, antoisa tuttava, ystävä tai rakas kumppani elämää jakamaan

      -Työttömille; työtä ja parempaa toimentuloa

      -'Pariskunnille'; keillä menee hyvin, lisää onnellisia yhteisiä elonpäiviä.
      Teille joilla on vaikeaa; solmujen avautumista, asioiden selkiintymistä parhaalla mahdollisella tavalla.

      Kaikille lukijoille toivotan hyvää ja rauhallista joulua.

      Lämmin kiitos jokaiselle palstalaiselle kuluneesta vuodesta! Ootte upeita'!:))

      • Puidenhalaaja

        valkkasin jo oman lahjani:D

        Kaikille mukavaa Joulua ja samoin kiitän kaikkia mukavia palstalaisia tästä vuodesta, täällä on ollut antoisaa oleskella:)))


    • HTZA

      Teille kaikille lahjan: "Kaipuun".
      Osa kaipaa minua raivosta osa rakkaudesta.

      Minun lahjani teiltä, on se palaute minkä saan, olkoon sitten raivosta tai rakkaudesta.
      Kiitos.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe