ja paaaaljon virtuaalilahjoja kaikille keskustelijoille! Onneksi ei ole tänä vuonna tarvinnut juurikaan risuja jaella! Ollaan jatkossakin kilttejä toisillemme!
Mukewapukki kiittää..on mukevaa olla Muka.va! :)
MUKEWAA JOULUA
17
1147
Vastaukset
- mies-v57
Samoin sinulle oikein leppoisaa ja mukavaa
Joulua.
Ei ole minustakaan ollut risuihin aihetta.
Muutamaan ruusuun kylläkin.Jaetaan ne sitten
ennen vuodenvaihdetta.
Minä lupaan omalta kohdaltani jatkaa kilttinä. Olen omalta kohdalta myöskin tyytyväinen, että saamme vapaasti ilmaista mielipiteemme ja tunteemme. Hyvää Joulua.
- täti puskasta
rattoisaa Joulua.
- tosiaan*
mukava, ainakin erilainen viestisi on, kuin tuolla ikäluokkaa ylempänä olevalla palstalla on sheriffiltä meille.
Mukavaa joulua vain sinulle! Joulua Muka.valle!! :)
- mikhaildenisov
ja parempaa Uutta Vuotta 2008.Oot mukava sefu!
- jartsev
Muka.va:lle sefulle Ja kivaa Joulun aikaa.
iloista joulua ja kiitos kun olet jaksanut pysyä muka.vana meidän kanssamme,
Paloma- Sinimarjanen
iloista Joulunaikaa myös Sinulle!
Ykkös kiitos kuuluu työllesi, olet hoitanut sitä mallikkaasti.
Toinen kiitos, olkoot extraa, vaikkapa 'likaisen' työn lisää.:))
Hyvää ja rauhaisaa joulua, sinulle ja läheisillesi.- Sullekkin
Hyvää Joulua ja Rauhallista Joulua
sulle Muka.va =:) - namisuku
...leikkaa nyt kinkkusiivun ja heittäytyy Joulun viettoon=)
Rauhallista Joulua! - verditti
Rima on jäänyt keikkuen paikalleen, ylitettyäni sen. Pidättäydyn kiittelemästä, vaikka mieli tekisikin. Hyvää jatkoa! Hyvää Joulua!
Essolaisetkin toivottavat sheriffille Rauhallista Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta.
Toivottavasti huomenna Esson glögitilaisuudessa keskustelu ei mene niin kiivaksi, että sheriffi joudutaan hälyttämään apuun.- Otto-Vaan
ammattinsa osaavalle virkavallalle ja
Rauhallista ja Harmitonta joulua. - ibiza
häiriötöntä Joulua ja Uutta Vuotta... Toivotaan että joku tuo työpaikallesi edes hitusen Joulun tunnetta vaikka kinkkuleivän ja torttukahvin muodossa...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624