tänne kaikki C.O.B fanit jatkamaan kestulua!

C.O.B.H.C

Children Of Bodom on mahtava bändi! minun mielesta Bodom on maailman paras yhtye! Alexi Laiho on yksi maailman parhaimmista kitaristeista Janne Warman maailman paras kosketin soittaja ja muutkin Bodomin jäsenet ovat saatanan hyvia soittajia... tänne vaa Bodom fanit jatkamaan keskustelua \,,/

12

1222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieheen

      joo cob on helvetin hyvä bändi. helvetin hyviä muusikoita kaikki, mutta ei se laihon osalta siihen jää. laiho on myös helvetin hyvä säveltäjä ja sen huomaa kyllä cobin tuotannossa. cobin musiikki on perustaltaan rankemman puoleista metallia, mutta siihen on osattu hyvin tuoda elementtejä useista eri musiikkityyleistä ja metallin ala-lajeista. \,,/

      • näin varmaan

        on, mutta nämä kaikki hienoudet jää surkeen vokalistin varjoon. Bändin pitäs värvätä asiallinen solisti bändiinsä niin Allu vois keskittyä tiluttamiseen, minkä se haldaa loistavasti.

        Musasta kyllä tykkään minäkin, eikä tietenkään mikään turha bändi ole COB, mutta jos sen laulupuolenkin sais toimimaan, niin tiedä mihin vielä pääsisivät.


      • lasisormi

        teillä on hyviä kappaleita ja tykkää niistä kauheasti kun kuuntelen sitä musaa eli heviä että raskasta musaa


      • antura64
        näin varmaan kirjoitti:

        on, mutta nämä kaikki hienoudet jää surkeen vokalistin varjoon. Bändin pitäs värvätä asiallinen solisti bändiinsä niin Allu vois keskittyä tiluttamiseen, minkä se haldaa loistavasti.

        Musasta kyllä tykkään minäkin, eikä tietenkään mikään turha bändi ole COB, mutta jos sen laulupuolenkin sais toimimaan, niin tiedä mihin vielä pääsisivät.

        laulajaksi timo kotipelto


    • teille faneille

      kerron, että tämä Bodom lausutaan Buudom. Itse asun järven rannalla. Muistakaa aina korjata, jos joku sanoo väärin.

      • JamesMarshallHendrix

        teitä montaa löytynyt...ymmärrettävää,koska kuunneltavaakin musaa on niin paljon.

        Laiho on tiluttaja,musiikkipuoli on sitten heikompaa.

        Are You Really Experienced ??


      • -cobhc^
        JamesMarshallHendrix kirjoitti:

        teitä montaa löytynyt...ymmärrettävää,koska kuunneltavaakin musaa on niin paljon.

        Laiho on tiluttaja,musiikkipuoli on sitten heikompaa.

        Are You Really Experienced ??

        teitä montaa löytynyt...ymmärrettävää,koska kuunneltavaakin musaa on niin paljon.

        -monellakaan bodomin kuuntelioista ei varmaankaan käy mielessä tulla tänne keskustelemaan?!


    • Emmmii

      Mä viihdyn täällä.

      Tääl o paljo ihmisii jotka o samaa mieltä Bodomista ja Laihosta.

      On se kyl niin ihana se Alexi. Tarvii purra sukkaa ku kattelee sen soittoa.

      Ja aina ku tulee taitava soolo, nii hengitys pysähtyy, sydän hakkaa ja kylmätväreet tulee.

      Oi voi.

    • sss`_

      Bodom on kyllä yksi parhaista bändeistä!
      Oon kuunnellu jo kauan bodomia ja bändi innoitti myös kitaran soitttoon..(:

    • sharkman82
    • Hevari nainen

      Pakko sanoa, et oon kuunnellu Bodomia n. 5 vuotta. Mun mielestä se bändi vaan on hyvä ja tekee musiikkia, mistä tykkään, mut en fanita laihoa vaan koko bändiä. Children Of Bodom ei ole yksistään laiho vaan siihen kuuluu kaikki bändin jätkät ja he osaavat soittaa yhteen, joka on tärkein asia bändissä. On helppo sanoa, et joku niist tyypeistä on huono ja sen tilalle voi ottaa jonku muun, mutta se ei ole noin yksinkertasta. Bändi on niinku parisuhde, kemioiden pitää kohdata tai ei tule mitään. Tietynlainen luottamus kaikkiin bändin jätkiin on tärkeä. Tätä mieltä oon sen perusteella, mitä oon eri bändejen kanssa ollu tekemisissä.

      • COB FANI

        Niin onko ketään tulossa tonne keikalle? .............. ite ainakin oon hommannu jo liput :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      4992
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      39
      1538
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1181
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe