tänne kaikki C.O.B fanit jatkamaan kestulua!

C.O.B.H.C

Children Of Bodom on mahtava bändi! minun mielesta Bodom on maailman paras yhtye! Alexi Laiho on yksi maailman parhaimmista kitaristeista Janne Warman maailman paras kosketin soittaja ja muutkin Bodomin jäsenet ovat saatanan hyvia soittajia... tänne vaa Bodom fanit jatkamaan keskustelua \,,/

12

1249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieheen

joo cob on helvetin hyvä bändi. helvetin hyviä muusikoita kaikki, mutta ei se laihon osalta siihen jää. laiho on myös helvetin hyvä säveltäjä ja sen huomaa kyllä cobin tuotannossa. cobin musiikki on perustaltaan rankemman puoleista metallia, mutta siihen on osattu hyvin tuoda elementtejä useista eri musiikkityyleistä ja metallin ala-lajeista. \,,/

• näin varmaan

on, mutta nämä kaikki hienoudet jää surkeen vokalistin varjoon. Bändin pitäs värvätä asiallinen solisti bändiinsä niin Allu vois keskittyä tiluttamiseen, minkä se haldaa loistavasti.

Musasta kyllä tykkään minäkin, eikä tietenkään mikään turha bändi ole COB, mutta jos sen laulupuolenkin sais toimimaan, niin tiedä mihin vielä pääsisivät.

• lasisormi

teillä on hyviä kappaleita ja tykkää niistä kauheasti kun kuuntelen sitä musaa eli heviä että raskasta musaa

• antura64
        näin varmaan kirjoitti:

on, mutta nämä kaikki hienoudet jää surkeen vokalistin varjoon. Bändin pitäs värvätä asiallinen solisti bändiinsä niin Allu vois keskittyä tiluttamiseen, minkä se haldaa loistavasti.

Musasta kyllä tykkään minäkin, eikä tietenkään mikään turha bändi ole COB, mutta jos sen laulupuolenkin sais toimimaan, niin tiedä mihin vielä pääsisivät.

laulajaksi timo kotipelto

• teille faneille

kerron, että tämä Bodom lausutaan Buudom. Itse asun järven rannalla. Muistakaa aina korjata, jos joku sanoo väärin.

• JamesMarshallHendrix

teitä montaa löytynyt...ymmärrettävää,koska kuunneltavaakin musaa on niin paljon.

Laiho on tiluttaja,musiikkipuoli on sitten heikompaa.

Are You Really Experienced ??

• -cobhc^
        JamesMarshallHendrix kirjoitti:

teitä montaa löytynyt...ymmärrettävää,koska kuunneltavaakin musaa on niin paljon.

Laiho on tiluttaja,musiikkipuoli on sitten heikompaa.

Are You Really Experienced ??

-monellakaan bodomin kuuntelioista ei varmaankaan käy mielessä tulla tänne keskustelemaan?!

• Emmmii

Mä viihdyn täällä.

Tääl o paljo ihmisii jotka o samaa mieltä Bodomista ja Laihosta.

On se kyl niin ihana se Alexi. Tarvii purra sukkaa ku kattelee sen soittoa.

Ja aina ku tulee taitava soolo, nii hengitys pysähtyy, sydän hakkaa ja kylmätväreet tulee.

Oi voi.

• sss`_

Bodom on kyllä yksi parhaista bändeistä!
      Oon kuunnellu jo kauan bodomia ja bändi innoitti myös kitaran soitttoon..(:

• sharkman82
    • Hevari nainen

Pakko sanoa, et oon kuunnellu Bodomia n. 5 vuotta. Mun mielestä se bändi vaan on hyvä ja tekee musiikkia, mistä tykkään, mut en fanita laihoa vaan koko bändiä. Children Of Bodom ei ole yksistään laiho vaan siihen kuuluu kaikki bändin jätkät ja he osaavat soittaa yhteen, joka on tärkein asia bändissä. On helppo sanoa, et joku niist tyypeistä on huono ja sen tilalle voi ottaa jonku muun, mutta se ei ole noin yksinkertasta. Bändi on niinku parisuhde, kemioiden pitää kohdata tai ei tule mitään. Tietynlainen luottamus kaikkiin bändin jätkiin on tärkeä. Tätä mieltä oon sen perusteella, mitä oon eri bändejen kanssa ollu tekemisissä.

• COB FANI

Niin onko ketään tulossa tonne keikalle? .............. ite ainakin oon hommannu jo liput :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      43
      3010
    2. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      26
      2919
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      2836
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      439
      2541
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      153
      1863
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1838
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      25
      1415
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1231
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1139
    10. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      30
      1136
    Aihe