Blondivitsit pitäs ottaa VITSEINÄ, koska sitä ne ovat... Olen itse erittäin vaaleahiuksinen jo luonnostaan ja olen ylpeä siitä että olen blondi!!! Blondivitsit on ihan ookoo, eikä niistä kannata otta tollast stressii ittellee.. Ei niitä ole keksitty JUST SUSTA... Siks ne luultavasti on blondeista tehtykkin, koska on kuviteltu että ne kestää sen ja osaa nauraa itselleen.. Toi teiän kinastelu on ihan järjetöntä.. Mut viimeistään sitten kun kasvatte ja aikuistutte, niin luultavasti ymmärrätte itekkin! Terveisin: Blondi, the great!!!
Vastaukset 5
- joku
moi !! tota toi oli hyvin sanottu koska ne on oikeesti pelkkiä vitsejä!!!!!!!!!
- Myrtsi
Täähän on VITSI palsta, enkä mä tullut tänne lukemaan mitään tyhmiä SAARNOJA!!!
- seropi
AIVAN AIVAN!!!! VITSIPALSTA!!!
Kelle mä saarnasin??? - Tapsa K
seropi kirjoitti:
AIVAN AIVAN!!!! VITSIPALSTA!!!
Kelle mä saarnasin???Sä voit veisaa sille saarnaamiselle viis (tai virs).Virsii siis.
Mutta totta, kaikki ei tykkää niistä, vaikka ne pitääkin "siitä".
Mun tytärpuoli on blondi, mut se ei tykkää yhtään blondivitseistä, kun se on vähän niiku blondi. - Pasiassa
Tapsa K kirjoitti:
Sä voit veisaa sille saarnaamiselle viis (tai virs).Virsii siis.
Mutta totta, kaikki ei tykkää niistä, vaikka ne pitääkin "siitä".
Mun tytärpuoli on blondi, mut se ei tykkää yhtään blondivitseistä, kun se on vähän niiku blondi.Oli meitä raitilla poikia viis,
oli siellä tyttöjäkii,
mut niistä me veisattiin viis...
kohta meissä kaikissa asuu pieni blondi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2691082Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "228860- 98831
- 79733
- 66717
- 100624
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509