Blondivitsit pitäs ottaa VITSEINÄ, koska sitä ne ovat... Olen itse erittäin vaaleahiuksinen jo luonnostaan ja olen ylpeä siitä että olen blondi!!! Blondivitsit on ihan ookoo, eikä niistä kannata otta tollast stressii ittellee.. Ei niitä ole keksitty JUST SUSTA... Siks ne luultavasti on blondeista tehtykkin, koska on kuviteltu että ne kestää sen ja osaa nauraa itselleen.. Toi teiän kinastelu on ihan järjetöntä.. Mut viimeistään sitten kun kasvatte ja aikuistutte, niin luultavasti ymmärrätte itekkin! Terveisin: Blondi, the great!!!
Lapset lapset
5
1598
Vastaukset
- joku
moi !! tota toi oli hyvin sanottu koska ne on oikeesti pelkkiä vitsejä!!!!!!!!!
- Myrtsi
Täähän on VITSI palsta, enkä mä tullut tänne lukemaan mitään tyhmiä SAARNOJA!!!
- seropi
AIVAN AIVAN!!!! VITSIPALSTA!!!
Kelle mä saarnasin??? - Tapsa K
seropi kirjoitti:
AIVAN AIVAN!!!! VITSIPALSTA!!!
Kelle mä saarnasin???Sä voit veisaa sille saarnaamiselle viis (tai virs).Virsii siis.
Mutta totta, kaikki ei tykkää niistä, vaikka ne pitääkin "siitä".
Mun tytärpuoli on blondi, mut se ei tykkää yhtään blondivitseistä, kun se on vähän niiku blondi. - Pasiassa
Tapsa K kirjoitti:
Sä voit veisaa sille saarnaamiselle viis (tai virs).Virsii siis.
Mutta totta, kaikki ei tykkää niistä, vaikka ne pitääkin "siitä".
Mun tytärpuoli on blondi, mut se ei tykkää yhtään blondivitseistä, kun se on vähän niiku blondi.Oli meitä raitilla poikia viis,
oli siellä tyttöjäkii,
mut niistä me veisattiin viis...
kohta meissä kaikissa asuu pieni blondi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429