Blondivitsit pitäs ottaa VITSEINÄ, koska sitä ne ovat... Olen itse erittäin vaaleahiuksinen jo luonnostaan ja olen ylpeä siitä että olen blondi!!! Blondivitsit on ihan ookoo, eikä niistä kannata otta tollast stressii ittellee.. Ei niitä ole keksitty JUST SUSTA... Siks ne luultavasti on blondeista tehtykkin, koska on kuviteltu että ne kestää sen ja osaa nauraa itselleen.. Toi teiän kinastelu on ihan järjetöntä.. Mut viimeistään sitten kun kasvatte ja aikuistutte, niin luultavasti ymmärrätte itekkin! Terveisin: Blondi, the great!!!
Lapset lapset
5
1583
Vastaukset
- joku
moi !! tota toi oli hyvin sanottu koska ne on oikeesti pelkkiä vitsejä!!!!!!!!!
- Myrtsi
Täähän on VITSI palsta, enkä mä tullut tänne lukemaan mitään tyhmiä SAARNOJA!!!
- seropi
AIVAN AIVAN!!!! VITSIPALSTA!!!
Kelle mä saarnasin??? - Tapsa K
seropi kirjoitti:
AIVAN AIVAN!!!! VITSIPALSTA!!!
Kelle mä saarnasin???Sä voit veisaa sille saarnaamiselle viis (tai virs).Virsii siis.
Mutta totta, kaikki ei tykkää niistä, vaikka ne pitääkin "siitä".
Mun tytärpuoli on blondi, mut se ei tykkää yhtään blondivitseistä, kun se on vähän niiku blondi. - Pasiassa
Tapsa K kirjoitti:
Sä voit veisaa sille saarnaamiselle viis (tai virs).Virsii siis.
Mutta totta, kaikki ei tykkää niistä, vaikka ne pitääkin "siitä".
Mun tytärpuoli on blondi, mut se ei tykkää yhtään blondivitseistä, kun se on vähän niiku blondi.Oli meitä raitilla poikia viis,
oli siellä tyttöjäkii,
mut niistä me veisattiin viis...
kohta meissä kaikissa asuu pieni blondi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117