s80 t6

koht18

elikkäs olen katsellut tollaista volvo s80 t6 ruotsista,noh auto on halpa noin 5000-8000e saa toki kalliimpiakin mutta nuissa hinnoissa näyttäisi pyörivän vm 99-00 ja onhan tehoakin 272hp ja 380nm vakiona lastulla 305hp ja 460nm,ja on kaikki maailma hillo varusteet,mutta herää kysymys miksi ne ovat noin halpoja!eikö noi kestä vai eikö niillä ole ruotsissa enää arvoa kertokaa mulle,ja jos jollakin olis autosta kokemuksia nii kertokaa.

4

3296

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outsider66

ja huoltaminen "erikoismalleissa yleensä erikois kallista".Ja ton ikäsissä alkaa sitä korjaamista jo ilmaantua...

• koht18

onkohan mitään tyyppivikoja??

• tuon
        koht18 kirjoitti:

onkohan mitään tyyppivikoja??

ikäiset volvot pitäis jo paalata.joka tykkää rassata autoa niin suosittelen lämpimästi.

• che

tarkkaan auton historia.Mittarin ruuvaaminen on enemmänkin sääntö kuin poikkeus(15min\100kr)varsinkin suuremmissa kaupungeissa.
      On hyvä tarkistaa aikaisemmat omistajat, www.vv.se löytyy lukumäärä.
      12 omistajaa ja 40000km 7-8 vuotta vanhassa autossa ei oikein kuulosta hyvältä.
      S80 ei ole mikään hullumpi auto.Geartronic vaihteisto hajoaa ennen pitkään jos ei aja maltillisesti.
      Tukivarret ja etupyöränlaakerit ovat myös jossakin vaiheessa vaihtolistalla.
      Kokemukseni mukaan halvin luksusauto ylläpitää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      53
      897
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      64
      647
    3. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      55
      640
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      43
      572
    5. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      31
      542
    6. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      32
      508
    7. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      503
    8. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      75
      457
    9. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37
      426
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      33