kotkan verotoimistossa on johdossa henkilö joka ei valvo asioita kuten sen kuuluu, asia ilmenee niin että kotkan verotoimisto ei noudata lakia.
se ei myöskään noudata korkeamman oikeuden päätöksiä, eikä poliisitutkinnan kautta ja käräjäoikeuden kautta tulleita asioita. "verotoimisto hävisi juttunsa"
Kotkan verotoimisto myös laittaa alulle ulosottoja joiden perusteet kaatusivat oikeudessa, vahinko pitää hakea takaisin laillisineen korkoineen.
mafiallakin on enemmin moraalia kun kotkan verotoimistolla, asiaa sen tarkemmin tuomasta päätän raportin tähän tälläkertaa.
jk, ilmeisesti kävi verotoimiston ylpeydelle kun hävis juttunsa ja jatkaa siitä juolimatta sitä samaa linjaa minkä jo hävisi kertaalleen, tästä voi jo ajatella että kerran pohja meni niin miksi jatkaa vielä?
kotkan verotoimisto
17
3877
Vastaukset
- Kotkan Verotoimistosta
Mun tuttava joutui maksamaan 9000e "perintöveroa" vaikka hän ei ole perinnyt mitään, vaan pelkästään hallinta oikeus taloonsa, jonka sitten lapset perivät sen aikanaan. No tuomari sai hoidettua niin, että tuo 9000e kumottiin korkeamman päätöksellä ja tuttavani sai rahansa takasin. Mutta mitä teki Kotkan Verotoimisto, tyrmäsi oikeuden päätöksen ja yrittää periä uudelleen tuota 9000e "perintöveroa". Eihän tälläinen voi olla mahdollista. Kotkan Verotoimistolla on näköjään ihan ikiomat lait, mitä muualla ei ole.
Pitäisökähän jonkun tutkia, mitä siellä puuhataan? Ettei olisi päättäjien temppuja tämä, verorahaa hinnalla millä hyvänsä Kotkan kaupungille vaikka väärin perustein.- law is law
tässäkin tapauksessa mitä mä sanoin niin ulosmitattiin vielä henkilöltä joka asiaan ei liity mitenkään vaan on sukulainen, mutta kun ja jos on sukulaisia ja ongelmaa verottajan kanssa KOTKASSA niin varo sitä päivää että aletaan viemään asiaan kuulumattoman omaisuutta ja laittamaan myymis ja hukkaamiskieltoon.
kotkan verottajalle on ihan sama mistä se raha tulee kunhan se tulee,,, ja ne jatkaa kunnes maksaja löytyy. en epäröisi sitä että tämä 9000 tapaus ei menis niin että kun tulee lapsien vuoro niin jos se 9000 on saamatta vielä silloinkin, niin se otetaan niiltä lapsilta korkojen kanssa eli viedään ko talo. tän se kotkan rehellinen verottaja tekee.
olin paikalla kerran kun verotarkastaja haki eräästä kaupasta kirjanpidon sanoilla "verotarkasta verotoimistosta, saisinko kirjanpidon liiketoiminnasta tarkastettavaksi" meni vuosi ennenkun kirjanpito palautettiin takaisin mikä on liikaa, niin kirjanpito ei ollutkaan tarkastuskertomuksessa enää liikkeen vaan se olikin sen henkilön joka siellä hommiaan teki niin hänen henkilökohtainen ja verotoimisto teki sille pöytälaatikkofirman käyttäen liikkeen kirjanitoa hyväkseen mallina ym... liikkeenharjoittaja oli joskus omalla rahalla ostanut peltihallin joka romahti lumentakia, sai korvauksen siitä niin verotarkastaja päätti siinäkin että se on ollut elinkeinoa. kyllä se korvausraha hajonneesta hallista mikä tuli sen myyjältä. olikin verottajanmielestä elinkeinotuloa kaupanteosta ja rupes verottaa.... että silleen kotkan verotoimistolla on oikeesti omakirjoittama verotuslaki, sitä lakikirjaa et saa mistään erikseen tilattua.
olen kuullut sitäkin että verotarkastaja on hukannut hallussaan olevia papereita jonkun yrittäjän kohdalla jotta saa kirjanpidon näyttämään siltä millaisena haluaa sen olevan. tästä tehtiin poliisitutkinta jossa verotarkastaja kiisti edes hakeneensa ko kirjanpitoa! vaikka oli samaan aikaan itse tekemässä tutkintapyyntöä ko asiassa poliisille talousrikoksena että näin... ko tarkastaja kantaa nimikirjaimia L.T - kyseessä
law is law kirjoitti:
tässäkin tapauksessa mitä mä sanoin niin ulosmitattiin vielä henkilöltä joka asiaan ei liity mitenkään vaan on sukulainen, mutta kun ja jos on sukulaisia ja ongelmaa verottajan kanssa KOTKASSA niin varo sitä päivää että aletaan viemään asiaan kuulumattoman omaisuutta ja laittamaan myymis ja hukkaamiskieltoon.
kotkan verottajalle on ihan sama mistä se raha tulee kunhan se tulee,,, ja ne jatkaa kunnes maksaja löytyy. en epäröisi sitä että tämä 9000 tapaus ei menis niin että kun tulee lapsien vuoro niin jos se 9000 on saamatta vielä silloinkin, niin se otetaan niiltä lapsilta korkojen kanssa eli viedään ko talo. tän se kotkan rehellinen verottaja tekee.
olin paikalla kerran kun verotarkastaja haki eräästä kaupasta kirjanpidon sanoilla "verotarkasta verotoimistosta, saisinko kirjanpidon liiketoiminnasta tarkastettavaksi" meni vuosi ennenkun kirjanpito palautettiin takaisin mikä on liikaa, niin kirjanpito ei ollutkaan tarkastuskertomuksessa enää liikkeen vaan se olikin sen henkilön joka siellä hommiaan teki niin hänen henkilökohtainen ja verotoimisto teki sille pöytälaatikkofirman käyttäen liikkeen kirjanitoa hyväkseen mallina ym... liikkeenharjoittaja oli joskus omalla rahalla ostanut peltihallin joka romahti lumentakia, sai korvauksen siitä niin verotarkastaja päätti siinäkin että se on ollut elinkeinoa. kyllä se korvausraha hajonneesta hallista mikä tuli sen myyjältä. olikin verottajanmielestä elinkeinotuloa kaupanteosta ja rupes verottaa.... että silleen kotkan verotoimistolla on oikeesti omakirjoittama verotuslaki, sitä lakikirjaa et saa mistään erikseen tilattua.
olen kuullut sitäkin että verotarkastaja on hukannut hallussaan olevia papereita jonkun yrittäjän kohdalla jotta saa kirjanpidon näyttämään siltä millaisena haluaa sen olevan. tästä tehtiin poliisitutkinta jossa verotarkastaja kiisti edes hakeneensa ko kirjanpitoa! vaikka oli samaan aikaan itse tekemässä tutkintapyyntöä ko asiassa poliisille talousrikoksena että näin... ko tarkastaja kantaa nimikirjaimia L.TTää 9000e on siinäkin mielessä hullu ja täysin outo asia, että tämä verotarkistaja oli sanonut tälle hallintaoikeuden omistajalle, että "Olemme tulkinneet niin, että sinulla on mahdollisuus myydä tämä talo ja saada siitä myyntivoittoa" Siis eihän jumalauta voi sanoa asiakkaalle ja tehdä etukäteen verotuspäätöstä asiasta, jota ei ole edes olemassa, vaan on verottajan omassa mielessä tälläinen mahdollisuus. Silloinhan kaikkia voitaisiin huijata näin ja varmasti on huijattu monia Kotkassa sanomalla, että "Sinulla on mahdollisuus myydä tämä jne..." Kotkan verottajan ei kuulu leikkiä selvännäkijää ja mennä mukamas talokauppoihin mukaan, jota ei ole edes tehty eikä edes suuniteltu.
Mä luulen, että nämä Kotkan verottajat on oikeasti Kaupungin päättäjien palveluksessa olevaa mafiaporukkaa, joka hoitelee mielivaltaisesti omia lakejaan ja tyrmäämällä Korkeamman oikeuden lakeja.
Otin itse yhteyttä Pääverotoimistoon, josta tuli mulle sähkäri, että Hallintaoikeustestamentista ei peritä veroa ja piste. Mutta nämä lapset joutuvat aikanaan maksamaan sen perintöveron, koska he perivät sen talon ihan kirjaimellisesti. Mutta tämän hetkisen talonomistajan kukkarosta tuota perintöveroa ei voida ottaa, koska siinä Kotkan verotoimisto tekee rikoksen.
Pitäisköhän muuten pyytää Ilta-Sanomien tutkimaan Kotkan verottajien toimintaa???
Ja katotaan muuten, kauanko nämä meidän kirjotukset pysyvät täällä palstalla. Mafia poistaa vielä nämä heh heh. - law s law
kyseessä kirjoitti:
Tää 9000e on siinäkin mielessä hullu ja täysin outo asia, että tämä verotarkistaja oli sanonut tälle hallintaoikeuden omistajalle, että "Olemme tulkinneet niin, että sinulla on mahdollisuus myydä tämä talo ja saada siitä myyntivoittoa" Siis eihän jumalauta voi sanoa asiakkaalle ja tehdä etukäteen verotuspäätöstä asiasta, jota ei ole edes olemassa, vaan on verottajan omassa mielessä tälläinen mahdollisuus. Silloinhan kaikkia voitaisiin huijata näin ja varmasti on huijattu monia Kotkassa sanomalla, että "Sinulla on mahdollisuus myydä tämä jne..." Kotkan verottajan ei kuulu leikkiä selvännäkijää ja mennä mukamas talokauppoihin mukaan, jota ei ole edes tehty eikä edes suuniteltu.
Mä luulen, että nämä Kotkan verottajat on oikeasti Kaupungin päättäjien palveluksessa olevaa mafiaporukkaa, joka hoitelee mielivaltaisesti omia lakejaan ja tyrmäämällä Korkeamman oikeuden lakeja.
Otin itse yhteyttä Pääverotoimistoon, josta tuli mulle sähkäri, että Hallintaoikeustestamentista ei peritä veroa ja piste. Mutta nämä lapset joutuvat aikanaan maksamaan sen perintöveron, koska he perivät sen talon ihan kirjaimellisesti. Mutta tämän hetkisen talonomistajan kukkarosta tuota perintöveroa ei voida ottaa, koska siinä Kotkan verotoimisto tekee rikoksen.
Pitäisköhän muuten pyytää Ilta-Sanomien tutkimaan Kotkan verottajien toimintaa???
Ja katotaan muuten, kauanko nämä meidän kirjotukset pysyvät täällä palstalla. Mafia poistaa vielä nämä heh heh.voipi olla että ei kauan nää täällä pysy mutta saahan nää tänne aina uudestaan...
verotoimisto kotkassa käyttää juuri sitä "harkinnanvaraista" menettelyä. jos isokenkä on kohteena sille ei laiteta näitä asioita harteille eikä sen suvulle. jos normaali pulliainen niin verottaja vaan katsoo asioita ja toteaa näin se on ja iskee kiinne ja verottaa ja ulosmittaa....
voinhan minäkin katsoa että nyt talviteloilla rannalla oleva vene on mun, koska sinne ei mene jalanjälkiä eikä ole lappua että on säilytyksessä jne, siellä se yksin on ja kuukausia eli katselen ja katselen ja totean näin se on. otan veneen itselleni kun aikani katselen sitä, aivan kuten kotkan verotoimiston tyyli opettaa että katselemalla voidaan tehdä mitävain. se ei voi olla rikos, ja oikeinhyvin kun vääntää niin kai sen veneen saa sitten pitääkin. - tuosta "mahdollisuudes...
law s law kirjoitti:
voipi olla että ei kauan nää täällä pysy mutta saahan nää tänne aina uudestaan...
verotoimisto kotkassa käyttää juuri sitä "harkinnanvaraista" menettelyä. jos isokenkä on kohteena sille ei laiteta näitä asioita harteille eikä sen suvulle. jos normaali pulliainen niin verottaja vaan katsoo asioita ja toteaa näin se on ja iskee kiinne ja verottaa ja ulosmittaa....
voinhan minäkin katsoa että nyt talviteloilla rannalla oleva vene on mun, koska sinne ei mene jalanjälkiä eikä ole lappua että on säilytyksessä jne, siellä se yksin on ja kuukausia eli katselen ja katselen ja totean näin se on. otan veneen itselleni kun aikani katselen sitä, aivan kuten kotkan verotoimiston tyyli opettaa että katselemalla voidaan tehdä mitävain. se ei voi olla rikos, ja oikeinhyvin kun vääntää niin kai sen veneen saa sitten pitääkin.Luulenpa, että nauravat paska housussa, nimittäin Pääkallopaikalla ei saa antaa virheellistä tietoa asiakkaille, koska silloin kärähtää jo pahasti ja Verottajan toiminta hajoaa käsiin, jos siis asiakkaille aletaan puhumaan paskaa verotuksesta, jota ei ole olemassakaan.
Käynpä muuten vilasemas mun sähköpostia, onko tämän pääjehun vastaus vielä tallella, joka siis sanoi, että Hallintaoikeudesta ei saa periä perintöveroa. - mutta meilaappa itse sinne
law s law kirjoitti:
voipi olla että ei kauan nää täällä pysy mutta saahan nää tänne aina uudestaan...
voinhan minäkin katsoa että nyt talviteloilla rannalla oleva vene on mun, koska sinne ei mene jalanjälkiä eikä ole lappua että on säilytyksessä jne, siellä se yksin on ja kuukausia eli katselen ja katselen ja totean näin se on. otan veneen itselleni kun aikani katselen sitä, aivan kuten kotkan verotoimiston tyyli opettaa että katselemalla voidaan tehdä mitävain. se ei voi olla rikos, ja oikeinhyvin kun vääntää niin kai sen veneen saa sitten pitääkin.Eli sii vero.fi ja siellä on eri linkkejä palautteet, kysymyksiä verottajalle eri verotuksista. Kysyppä tuota peltikattoasiaa, voiko Kotkan verotoimisto sanoa, että omalla rahalla ostettu katto, joka on hajonnut ja saanut siitä korvauksen, niin onko sitä lupa verottaa Elinkeinoharjoittelun perusteella.
Ja pienenä vinkkinä sun yrittäjä ystävälle, että kysyy tasan tarkkaan aina jokaisesta hankinnasta yritykseen, voiko verottaja puuttua tähän ja tähän ja mihin se ei voi kajota. Vakuutusfirmoiltakin voi kysyä, mihin verottaja saa kajota ja mihin ei. Kuka ottaa enään vakuutuksia, jos Verokarhu kyttää oven takana. - ...keskeytän
mutta meilaappa itse sinne kirjoitti:
Eli sii vero.fi ja siellä on eri linkkejä palautteet, kysymyksiä verottajalle eri verotuksista. Kysyppä tuota peltikattoasiaa, voiko Kotkan verotoimisto sanoa, että omalla rahalla ostettu katto, joka on hajonnut ja saanut siitä korvauksen, niin onko sitä lupa verottaa Elinkeinoharjoittelun perusteella.
Ja pienenä vinkkinä sun yrittäjä ystävälle, että kysyy tasan tarkkaan aina jokaisesta hankinnasta yritykseen, voiko verottaja puuttua tähän ja tähän ja mihin se ei voi kajota. Vakuutusfirmoiltakin voi kysyä, mihin verottaja saa kajota ja mihin ei. Kuka ottaa enään vakuutuksia, jos Verokarhu kyttää oven takana.Sori, kun puutun teidän keskusteluun ja kysyn ehkä tyhmän kysymyksen, mutta voisko tuota samaa asiaa kysyä kuluttaja-asiamieheltä? Tuli vaan mieleen. ;)
- law is law
mutta meilaappa itse sinne kirjoitti:
Eli sii vero.fi ja siellä on eri linkkejä palautteet, kysymyksiä verottajalle eri verotuksista. Kysyppä tuota peltikattoasiaa, voiko Kotkan verotoimisto sanoa, että omalla rahalla ostettu katto, joka on hajonnut ja saanut siitä korvauksen, niin onko sitä lupa verottaa Elinkeinoharjoittelun perusteella.
Ja pienenä vinkkinä sun yrittäjä ystävälle, että kysyy tasan tarkkaan aina jokaisesta hankinnasta yritykseen, voiko verottaja puuttua tähän ja tähän ja mihin se ei voi kajota. Vakuutusfirmoiltakin voi kysyä, mihin verottaja saa kajota ja mihin ei. Kuka ottaa enään vakuutuksia, jos Verokarhu kyttää oven takana.nythän ei olllut kyse siitä että voiko sitä voiko tätä saako tuota tai tuota tehdä. nyt oli kyse siitä millaista mielivaltaa kotkan toimistossa harjoitetaan. ei tähän tarvita mitään vero.fi sivuja tms, nämä on tapahtuneita asioita. oli niihin oikee peruste tai täysin lakia vastaan, niin tälläistä on tehty.
miksi tämä touhu on voinut tapahtua on siinä että on helppo käyttää mielivaltaa ja rikkoa rajoja kun ne perkeleet eivät ole henkilökohtaisesti vastuussa mistään mitä ne tekee. semmoinen kun virkavirhe tai virkavallan väärinkäytös on vieraita sanoja. sellaiset henkilöt lentää toimistosta vaan pihalle ketkä on kuluttajan puolella eli kuten Mariapori Liisa potkittiin ulos verotoimiston työntekijöistä koska neuvoi ja oli kuluttajan puolella. Sen olisi pitänyt olla valtion puolella eikä neuvoa ihmisiä selviämään pahoista tilanteista, vaan mielummin tuhoamaan yrityksia ja yksityisiä. tämä on tämänpäivän verottajan tärkein tehtävä saada valtiolle ihmisten omaisuus ja tuhota yksilöt. tiedän henkilön jonka verottaja vei siihen tilaan että se sairastui henkisesti niin paljon että joutui sairaseläkkeelle ajojahdin aikana, eikä luovuta vieläkään vaikka tuhosi ihmisen työkyvynkin. todella häikäilemätön toimiltaan varsinkin kotkan toimisto. ja laki sanoo senkin että verottajan tulisi neuvoa kansalaisiaan vaikeissa tilanteissa, tämä ei toteudu oikeesti ne mitä vastauksia voit saada kun jotain kysyt on ympäripyöreitä, ja jos sat vastauksen ja käytät verolakia ja vetoat siihen niin eipä nämä perkeleet välitä siitä mitään vaan tekevät edelleen mitä haluavat. - Olkaa tarkkana!
law is law kirjoitti:
olen kuullut sitäkin että verotarkastaja on hukannut hallussaan olevia papereita jonkun yrittäjän kohdalla jotta saa kirjanpidon näyttämään siltä millaisena haluaa sen olevan. tästä tehtiin poliisitutkinta jossa verotarkastaja kiisti edes hakeneensa ko kirjanpitoa! vaikka oli samaan aikaan itse tekemässä tutkintapyyntöä ko asiassa poliisille talousrikoksena että näin... ko tarkastaja kantaa nimikirjaimia L.TYrittäjien verotarkastuksessa tärkeintä on se että alkuperäistä kirjanpitoaineistoa EI luovuteta verotarkastajan poisvietäväksi. Silloin varmasti katoaa tärkeitä papereita ja todisteita maksutapahtumista yms.
Lain mukaan riittää että tarkastaja voi tarkastaa paperit yrityksessä ja ottaa niistä tarvittaessa kopioita itselleen. Alkuperäistä kirjanpitoaineistoa ei siis KOSKAAN pidä luovuttaa verottajalle. Alkuperäistä aineistoa voi tarvita oikeudessa todistusaineistona ja näin ollen sitä ei tule luovuttaa vastapuolelle!
Tarkastajalle riittää työpöytä ja kopiokone käyttöön yrityksessä.Mikäli hän vie alkuperäistä aineistoa ilman lupaa yrityksen ulkopuolelle hän syyllistyy rikokseen.Yrittäjällä on oikeus myös valvoa että mitään yrityksen omistamaa alkuperäisaineistoa ei varasteta tarkastuksen yhteydessä. - law is law
Olkaa tarkkana! kirjoitti:
Yrittäjien verotarkastuksessa tärkeintä on se että alkuperäistä kirjanpitoaineistoa EI luovuteta verotarkastajan poisvietäväksi. Silloin varmasti katoaa tärkeitä papereita ja todisteita maksutapahtumista yms.
Lain mukaan riittää että tarkastaja voi tarkastaa paperit yrityksessä ja ottaa niistä tarvittaessa kopioita itselleen. Alkuperäistä kirjanpitoaineistoa ei siis KOSKAAN pidä luovuttaa verottajalle. Alkuperäistä aineistoa voi tarvita oikeudessa todistusaineistona ja näin ollen sitä ei tule luovuttaa vastapuolelle!
Tarkastajalle riittää työpöytä ja kopiokone käyttöön yrityksessä.Mikäli hän vie alkuperäistä aineistoa ilman lupaa yrityksen ulkopuolelle hän syyllistyy rikokseen.Yrittäjällä on oikeus myös valvoa että mitään yrityksen omistamaa alkuperäisaineistoa ei varasteta tarkastuksen yhteydessä.tuota pointtia ei varmaan yrittäjä tiennyt että verottaja tekee rikoksen viedessään ainokaiset paperit, kuten sitäkään että niitä ei ole pakko antaa ovea pitemmälle.
kuitenkin hän ei meinannut saada niitä edes takaisin, ennenkun sanoi että haetaan ne lakimiehen kanssa jos ne ei "tänään" tule takaisin niin silloin antoi ne vasta ja melkein vuoden se niitä piti siellä. se tiedettin että verottaja ei saisi papereita ainakaan kanittaa oliko 3kk pidempään vai 2kk tms - jatkoa eileiseltä
law is law kirjoitti:
nythän ei olllut kyse siitä että voiko sitä voiko tätä saako tuota tai tuota tehdä. nyt oli kyse siitä millaista mielivaltaa kotkan toimistossa harjoitetaan. ei tähän tarvita mitään vero.fi sivuja tms, nämä on tapahtuneita asioita. oli niihin oikee peruste tai täysin lakia vastaan, niin tälläistä on tehty.
miksi tämä touhu on voinut tapahtua on siinä että on helppo käyttää mielivaltaa ja rikkoa rajoja kun ne perkeleet eivät ole henkilökohtaisesti vastuussa mistään mitä ne tekee. semmoinen kun virkavirhe tai virkavallan väärinkäytös on vieraita sanoja. sellaiset henkilöt lentää toimistosta vaan pihalle ketkä on kuluttajan puolella eli kuten Mariapori Liisa potkittiin ulos verotoimiston työntekijöistä koska neuvoi ja oli kuluttajan puolella. Sen olisi pitänyt olla valtion puolella eikä neuvoa ihmisiä selviämään pahoista tilanteista, vaan mielummin tuhoamaan yrityksia ja yksityisiä. tämä on tämänpäivän verottajan tärkein tehtävä saada valtiolle ihmisten omaisuus ja tuhota yksilöt. tiedän henkilön jonka verottaja vei siihen tilaan että se sairastui henkisesti niin paljon että joutui sairaseläkkeelle ajojahdin aikana, eikä luovuta vieläkään vaikka tuhosi ihmisen työkyvynkin. todella häikäilemätön toimiltaan varsinkin kotkan toimisto. ja laki sanoo senkin että verottajan tulisi neuvoa kansalaisiaan vaikeissa tilanteissa, tämä ei toteudu oikeesti ne mitä vastauksia voit saada kun jotain kysyt on ympäripyöreitä, ja jos sat vastauksen ja käytät verolakia ja vetoat siihen niin eipä nämä perkeleet välitä siitä mitään vaan tekevät edelleen mitä haluavat.Niin kuten sanoin, että jos tuo touhu on noin härskiä, niin siihen on pakko puuttua vaikkapa sitten lehdistö. Ne osaa tonkia juttuja, jollei muu taho auta, niin tälläisissä tapauksissa nämä Ilta-lehdet sun muut mediat. Ei tuollaista simputtamista voi helvetti tapahtua ihmisille ja potkitaan vielä asiakkaita oikein palvelevat virkamieht pellolle. Kyllä olisi kirveellä paljon töitä täällä Kotkassa ja joutuisi tukusta hakemaan kirveitä, sen verran paljon niitä joutuisi ottamaan käyttöön. Tuntuu vähän liiankin usein, että asumme mafia kaupungissa, jossa virkavalta on se mafia, ei mikään ulkoinen taho niinkuin muualla, joka taasen hoitelee virkamiehet.
- kirjanpitoaineisto
law is law kirjoitti:
tuota pointtia ei varmaan yrittäjä tiennyt että verottaja tekee rikoksen viedessään ainokaiset paperit, kuten sitäkään että niitä ei ole pakko antaa ovea pitemmälle.
kuitenkin hän ei meinannut saada niitä edes takaisin, ennenkun sanoi että haetaan ne lakimiehen kanssa jos ne ei "tänään" tule takaisin niin silloin antoi ne vasta ja melkein vuoden se niitä piti siellä. se tiedettin että verottaja ei saisi papereita ainakaan kanittaa oliko 3kk pidempään vai 2kk tmson yrittäjän tai yrityksen omaisuutta jota ei tarvitse luovuttaa kenellekään ilman oikeuden päätöstä.
Verotarkastaja voi ainoastaan tulla yritykseen takastaman kirjanpitoaineiston, kopioida sitä ja tutustua siihen hänelle osoitetussa työtilassa.
Yrittäjällä on oikeus olla läsnä ja valvoa alkuperäisaineiston tarkastuskäsittelyä.
Mieluiten tosistajan kanssa.
Yhdenkin alkuperäisdokumentin pois viemiseen tarkastajan on esitettävä lupa/oikeuden päätös toimenpiteen tekemiseksi.
- ´´+++++++
tuli tuossa vain mieleeni että,nimiä voi ihan huoletta laittaa näkyviin koska ovat julkisissa viroissa olevia henkilöitä,kuten sossuistakin lastenvalvojista,poliiseista ,verottajista lääkäreistä,ja yleensä kaikista niistä jotka tekevät julkis hallinnosta työtä,siitähän ne eivät kyllä ollenkaan tykkää,mutta ainakin tulee esille miten kyseiset immeiset toimivat.
- law is law
niin mutta se myös vauhdittaa tän ketjun poistamista jos on nimiä, onhan sekin nähty mikä täällä pysyy on siitä kiinne miten kirjoitettu.
- ei poista aiheetta
law is law kirjoitti:
niin mutta se myös vauhdittaa tän ketjun poistamista jos on nimiä, onhan sekin nähty mikä täällä pysyy on siitä kiinne miten kirjoitettu.
jos asioista keskustelee yleisesti,niin ei edes 24 saa poistaa näitä kirjoituksia koska ovat asiallisia,eikä herjaavia.
lähde on finlex:ajantasainen lainsäädäntö::
12 §
«Sananvapaus» ja julkisuus
Jokaisella on «sananvapaus». Sananvapauteen sisältyy oikeus ilmaista, julkistaa ja vastaanottaa tietoja, mielipiteitä ja muita viestejä kenenkään ennakolta estämättä. Tarkempia säännöksiä sananvapauden käyttämisestä annetaan lailla. Lailla voidaan säätää kuvaohjelmia koskevia lasten suojelemiseksi välttämättömiä rajoituksia.
Viranomaisen hallussa olevat asiakirjat ja muut tallenteet ovat julkisia, jollei niiden julkisuutta ole välttämättömien syiden vuoksi lailla erikseen rajoitettu. Jokaisella on oikeus saada tieto julkisesta asiakirjasta ja tallenteesta.
- ?????????
eikös tätä kaupungin lakimiestä/nainen mr ole ollut suunniteilla joksikin tarkastajaksi vai tutkijaksi siihen kotkan verotoimistoon??näin olen jostakin lukassu muistaakseni.
- jos sekin
vaikka tekee töitä kierosti verotoimistoon päin. Kun saa verotoimisto rahaa niin myös kaupunki. Verotulojahan tulee Kotkan kunnalle, ja sitä verotusta kisketään vaikka mistä. Jos et osaa pitää puoliasi (Kuinkahan paljon näitä mahtanee olla??), niin rahat sulta viedään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331458