täysin käsittämätöntä

hulluutta

Tämä paukkujen ampuminen.Jos se olisi kohtuudessa mutta kun se ei ole ollut aikoihin enää sitä. Paukut on halpoja ja niitä paukuttelee pääasiassa juuri 10-16 vuotiaat täysin holtittomasti. Eikö herranjumala joku poliittinen päättäjä voisi ottaa esiin tätä asiaa? Mitä hallitus aikoo tehdä tällaisen jokavuotisen hulluuden kitkemiseksi? tai että edes rajoitettaisiin voimakkaasti?Vai onko alettava keräämään kansalaisadressia?

10

661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkin.

Kyllä jokainen vastuuntoinen ihminen tajuaa että paukuttelu on ryöstäytynyt täysin hallinnasta. Nyt vaan joku keräämään sitä kansalaisadressia. Nimi tulisi täältäkin.

• järjen köyhyyttä

Surullisinta asiasta tekee se että joillekin, jopa nuorille aikuisille, raketit tuntuvat olevan isokin osa elämän sisältöä. Kun raketit kielletään, hauskuus katoaa elämästä. Tähän epäkohtaan olisi puututtava. Jos elämän sisältö on raketeista kiinni niin yhteiskunnan tulisi rientää apuun ja tarjota vaihtoehtoja. Raketit nimittäin tullaan kieltämään lähitulevaisuudessa. Se lienee selviö.

• ampuja

Kieltämisessä on se juttu, että jos ne kielletään, niin suuri osa lopettaa niiden ampumisen. Harvat kuitenkin saattavat päätyä kotikemistin tielle, joka on paljon vaarallisempi kuin ilotulitteiden ampuminen kerran vuodessa, myös sivullisille. Ratkaisu voisi olla ilotulitteiden verotuksen nostaminen. Vaikkapa 100% veroja tuotteen verottomasta myyntihinnasta. Siis jos ilman veroja maksaa 10€ niin verojen kanssa maksaisi sitten 20€.

• ampuja

Hyvä esimerkki kotikemiasta oli myyrmannin aulassa 11. lokakuuta 2002.

• paukut kieltoon
        ampuja kirjoitti:

Hyvä esimerkki kotikemiasta oli myyrmannin aulassa 11. lokakuuta 2002.

Ei ole tuolla mitään tekemistä rakettejen kieltämisen kanssa. Raketit unohtuu vuodessa parissa ja mitään tekopommeja ei tulla näkemään sen enempää kuin nytkään.

• Eri ampuja

Olen samaaa mieltä. Kotitekoiset tulitteet ovat ehdottomasti vaarallisempia.

• ...

Eikö herranjumala joku poliittinen päättäjä voisi ottaa asiakseen kitkeä kaltaisesi idiootit pois tästä yhteiskunnasta!!

• hyvänen

aika. Eikö todellakaan nuoret keksi mitään muuta tekemistä uutena vuotena kun paukuttelu.
        On siinä taas yksi menetetty sukupolvi, joka on hoidon tarpeessa.

• eräs sukupolvi
        hyvänen kirjoitti:

aika. Eikö todellakaan nuoret keksi mitään muuta tekemistä uutena vuotena kun paukuttelu.
        On siinä taas yksi menetetty sukupolvi, joka on hoidon tarpeessa.

"On siinä taas yksi menetetty sukupolvi, joka on hoidon tarpeessa. "

Onko sinulla kompetenssia arvioida ihmisten hoidon tarvetta?

Tuskin. Ehkä kannattaisi pitäytyä vain arvoimassa omat "tarpeesi".

• kepulis...
        eräs sukupolvi kirjoitti:

"On siinä taas yksi menetetty sukupolvi, joka on hoidon tarpeessa. "

Onko sinulla kompetenssia arvioida ihmisten hoidon tarvetta?

Tuskin. Ehkä kannattaisi pitäytyä vain arvoimassa omat "tarpeesi".

Pitääkö joka saatanan asiasta olla urputtamassa?

Teiltä se elämän sisältö tuntuu puuttuvan. Todella ahdistuneita ihmisiä.

Raketteja onneksi ei kielletä, niin saa paukutella jatkossakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1283
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      59
      1059
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1034
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1007
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe