Väitteitä ja vastaväitteitä

PURON-SUKUA nimimerkin kanssa.
Ihmettelen kovasti miten hän kehtaa väittää selviä asioita vääriksi,joita olen tuonut täällä ilmi.
12772
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

oo puroille sukua?? oon kuullu.

Äänestä
  • useammassa.

Äänestä

• Aloittaja

Puron haarasta on kyse.

Äänestä

asioita väittää vääriksi ja missä?

Äänestä

Sun väitteet että seitentoistakesäselle saa opettaa seksiä ku ei jää kiinni, alkossa ei sovi Vl vierailla ja ettet tiiä hietamontun kuvvauksista mittää.. näitä puolustat tosina ja Puronsukua niitä vain vääriksi väittää.Tätäkö tarkotit?

Äänestä
  • Aloittaja

harjoittaa kuusitoista vuotta täyttäneen kanssa,joten et näytä tietävän Suomen lainsäädäntöä ollenkaan.

Äänestä

• jj.vaha-tuisku kirjoitti:

harjoittaa kuusitoista vuotta täyttäneen kanssa,joten et näytä tietävän Suomen lainsäädäntöä ollenkaan.

miettiä lakiasioita,ku oon oollu aina kiinnostunu enempi varttuneemmista ja kypsemmistä.Sun on paras aina tarkkaan lukia nuo lakitekstit,mutta muista myös totella niitä!

Äänestä

• tarvinnu koskaa kirjoitti:

miettiä lakiasioita,ku oon oollu aina kiinnostunu enempi varttuneemmista ja kypsemmistä.Sun on paras aina tarkkaan lukia nuo lakitekstit,mutta muista myös totella niitä!

klovni aina palstalla...

Äänestä

• jatkuu kirjoitti:

klovni aina palstalla...

Jussukkaa tarkotit..?

Äänestä

• tätä kirjoitti:

Jussukkaa tarkotit..?

pystyy rooliin ja vielä ihan ite....

Äänestä

• Aloittaja

tarvinnu koskaa kirjoitti:

jotkut rikkovat lakia jatkuvasti.

Äänestä

• Aloittaja

jatkuu kirjoitti:

klovni aina palstalla...

mahtanet tarkoittaa?

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

jj.vaha-tuisku kirjoitti:

PURON-SUKUA nimimerkin kanssa.
Ihmettelen kovasti miten hän kehtaa väittää selviä asioita vääriksi,joita olen tuonut täällä ilmi.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu