Tyttö sai joulupukilta uuden baby bornin, mutta emme tosiaan saa sitä kyynelehtimään painamalla oikeasta kädestä. Onko siinä joku kikka vai onko viallinen nukke... Ohjeiden mukaan on vettä pullollinen juotettu... Olisitko ystävällinen ja vastaisit jos kokemusta samaisesta asiasta??????
Miten kyynelehtii
7
1297
Vastaukset
- puurot ja vellit
kanssa lahjaksi ja tuossa edellisessä kyselin jo ensimmäistä ongelmaa ja ei meiltäkään kuulunut kuin sellainen suhina silmistä.Pitää nyt vaan harjoitella....
- sahlari1
en ole satavarma, mutta kokeile tuttipulloa ensin syvemmälle suuhun tai sitten ei niin syvälle. Muisteekseni pissa- ja kyynelvedet menee eri putkiin....
- kyynelehtii
jee.. kiitos vastauksesta, tosiaankin toimi just noin! luulin jo että tietysti joku vika
- nuken saa
ääntelemään? ja siis vesi itkua varten laitetaan suun kautta?
- kaksi tytärtä...
Juu vielä... kyselit baby bornin ääntelystä... se ei ääntele muuten kun pitää semmosen vinkasun kun sitä puristaa vasemmasta kädestä!
- kaksi tytärtä
Mulla on baby born kahdella tyttärellä, ja he tykkäävät ottaa nuket usein saunaan mukaan, kylvyn jälkeen ne kyllä kyynelehtii kovasti, niitä tarvii jonkun verran juottaa ennenkuin tämä toiminto pelaa. Muistakaa muuten syötön jälkeen tehokas huuhtelu, jottei mene putket tukkoon! Meillä on äiti hoitanut aina viimeiset huuhtelut ja ravistelut...
- baby born fani
mulla on varmaa vika siinä ku sinne sisälle jää vettä eikä ne tuu ulos edes ravistamallakaan että onkohan siinä putket tukossa?
ja huuhtelen ne kunnolla ja kerran ku hoidin sen kunnolla niin sieltä löyty kasveja suusta en tiedä miksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263244Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122419Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.832314Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1062044Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761653Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥461528Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta251437Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1211176
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151126