Tyttö sai joulupukilta uuden baby bornin, mutta emme tosiaan saa sitä kyynelehtimään painamalla oikeasta kädestä. Onko siinä joku kikka vai onko viallinen nukke... Ohjeiden mukaan on vettä pullollinen juotettu... Olisitko ystävällinen ja vastaisit jos kokemusta samaisesta asiasta??????
Miten kyynelehtii
7
1153
Vastaukset
- puurot ja vellit
kanssa lahjaksi ja tuossa edellisessä kyselin jo ensimmäistä ongelmaa ja ei meiltäkään kuulunut kuin sellainen suhina silmistä.Pitää nyt vaan harjoitella....
- sahlari1
en ole satavarma, mutta kokeile tuttipulloa ensin syvemmälle suuhun tai sitten ei niin syvälle. Muisteekseni pissa- ja kyynelvedet menee eri putkiin....
- kyynelehtii
jee.. kiitos vastauksesta, tosiaankin toimi just noin! luulin jo että tietysti joku vika
- nuken saa
ääntelemään? ja siis vesi itkua varten laitetaan suun kautta?
- kaksi tytärtä...
Juu vielä... kyselit baby bornin ääntelystä... se ei ääntele muuten kun pitää semmosen vinkasun kun sitä puristaa vasemmasta kädestä!
- kaksi tytärtä
Mulla on baby born kahdella tyttärellä, ja he tykkäävät ottaa nuket usein saunaan mukaan, kylvyn jälkeen ne kyllä kyynelehtii kovasti, niitä tarvii jonkun verran juottaa ennenkuin tämä toiminto pelaa. Muistakaa muuten syötön jälkeen tehokas huuhtelu, jottei mene putket tukkoon! Meillä on äiti hoitanut aina viimeiset huuhtelut ja ravistelut...
- baby born fani
mulla on varmaa vika siinä ku sinne sisälle jää vettä eikä ne tuu ulos edes ravistamallakaan että onkohan siinä putket tukossa?
ja huuhtelen ne kunnolla ja kerran ku hoidin sen kunnolla niin sieltä löyty kasveja suusta en tiedä miksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392447
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381333- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40939Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122828- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23616Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d6820529