Oinas M ja Leijona N

Nimetön

Moi!!

Onko kellään kokemusta leijona-nainen ja oinas-mies suhteesta??Kertokaa?Kiitos!

4

1389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perus Oinas

On pitkältä ajalta...................jatkuu yhä.

• Pässimäinen

Kyllä kokemusta löytyy ja yllättävän pitkältä ajalta. Joskus saattaa räiskyä mutta muuten ihan ok
      ainakin haastetta löytyy molemmin puolin

• leijona -85

mulla ei mitään hirveen pitkää kokemusta oo.. mutta tapasin törkeen komeen oinasmiehen marraskuus,ja jotenki kummallisesti oon ny sotkeutunu aivan jumalaisen ihanaan seksisuhteeseen sen kans. täton nyt jatkunut pari kuukautta. Kumpikaa ei toisia harrasta.

nyt vaan on ruvennu näyttään pahasti siltä, että me viihdytää muutenki yhdes, ja että mä oon luultavasti ihastunut siihen, vaikka en haluais sitä myöntääkkää.

Aluksi sovittiin, että me ollaan vaan fuckbuddyja.. mut välillä se mies antaa mulle tosi ristiriitasia vihjeitä. Vois kuvitella että seKIN on ihastunu. joo, mutta pakko olla vaikeestitavooteltava.

myöntäähä tätä ihastumista ei sille voi. Kauhee pelko että se on sitte siinä. EIkä ainakaa keskustelun aiheeksi oteta sitä, että mikäs tää meidän juttu oikee on..... Ollaan vaa siististi cooleja molemmat. Pakko vaa antaa mennä tällä lailla eteen päi, ku en aio luopuakaa siitä, koska meillä on aivan ihanaa aikaa yhdessä. Että tsemppiä sille, kumpi meistä ottaa asian joskus esille.

tulevaisuuteen päi toiveikkaasti kattoen.

• apsolutli

Suositellaan ehottomasti kuuen vuojen kokemuksella. Ei räisky eikä kipinöi, on käsittämättömän heleppoo ja mukavoo !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4208
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      115
      2782
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2262
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      29
      1923
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1843
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1566
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      17
      1430
    8. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      77
      1412
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      146
      1314
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1178
    Aihe