Moi!!
Onko kellään kokemusta leijona-nainen ja oinas-mies suhteesta??Kertokaa?Kiitos!
Oinas M ja Leijona N
4
1354
Vastaukset
- Perus Oinas
On pitkältä ajalta...................jatkuu yhä.
- Pässimäinen
Kyllä kokemusta löytyy ja yllättävän pitkältä ajalta. Joskus saattaa räiskyä mutta muuten ihan ok
ainakin haastetta löytyy molemmin puolin - leijona -85
mulla ei mitään hirveen pitkää kokemusta oo.. mutta tapasin törkeen komeen oinasmiehen marraskuus,ja jotenki kummallisesti oon ny sotkeutunu aivan jumalaisen ihanaan seksisuhteeseen sen kans. täton nyt jatkunut pari kuukautta. Kumpikaa ei toisia harrasta.
nyt vaan on ruvennu näyttään pahasti siltä, että me viihdytää muutenki yhdes, ja että mä oon luultavasti ihastunut siihen, vaikka en haluais sitä myöntääkkää.
Aluksi sovittiin, että me ollaan vaan fuckbuddyja.. mut välillä se mies antaa mulle tosi ristiriitasia vihjeitä. Vois kuvitella että seKIN on ihastunu. joo, mutta pakko olla vaikeestitavooteltava.
myöntäähä tätä ihastumista ei sille voi. Kauhee pelko että se on sitte siinä. EIkä ainakaa keskustelun aiheeksi oteta sitä, että mikäs tää meidän juttu oikee on..... Ollaan vaa siististi cooleja molemmat. Pakko vaa antaa mennä tällä lailla eteen päi, ku en aio luopuakaa siitä, koska meillä on aivan ihanaa aikaa yhdessä. Että tsemppiä sille, kumpi meistä ottaa asian joskus esille.
tulevaisuuteen päi toiveikkaasti kattoen. - apsolutli
Suositellaan ehottomasti kuuen vuojen kokemuksella. Ei räisky eikä kipinöi, on käsittämättömän heleppoo ja mukavoo !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .984781Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403203Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503145Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4132264Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2361392Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761207
- 711151
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311118Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181028