Kysyisin sitä, että onko Kukaan(varmaan on) lukenut lovecraftin tuotantoa, erityisesti cthulhua käsittelevää aineistoa. Minua itseäni kiinnostaisi lukea se Kuiskaus pimeässä eng: call of cthulhu kirja, onko hyvä kirja?, suositteletteko?
En ole kova lukemaan, mutta pidän kauhusta ja kauhu/jännitys kirjallisuudesta
H.P.Lovecraft
3
692
Vastaukset 3
Neljä klassista nvoellia. Vielä parempi on "Nimetön kaupunki" - suosittelen.
- dreaming1
Mulla on novellikokoelma "Temppeli, Nimetön kaupunki ja muita kertomuksia", suosittelen :)Sitten on vielä yksittäisiä kertomuksia kokoelmissa joissa on monen kirjoittajan novelleja. Markku Sadelehdon toimittamista Outoja tarinoita -teoksista löytyy muutamia Lovecraftin juttuja.
- Satakunta
itse pidin novellista "At The Mountain of Madness" ..ainakin muistaakseni.. taisi olla suomennettuna "Hulluuden Vuorilla".. jossain novellikokoelmassa.
Sijoittuu Antarktikselle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2161039Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "215784- 68687
- 48609
- 46593
- 64566
- 77534
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513