Sä olet vieläkin paras

sunhoneybunny

Pitkän sinkkukauden jälkeen aloin seurustella Jorin kanssa. Jori on kaikinpuolin unelmamies ja -vävy varsinkin. Hän on miellyttävä, kunnollinen, älykäs, hänellä on hyvä työ ja hänestä tulee varmasti hyvä aviomies ja isä. Mutta seksi hänen kanssaan on sanalla sanoen tylsää. Kiltin ulkokuoreni alla asuu melkoinen seksipeto ja kaipaan erotiikkaa, vihjailevia viestejä kesken työpäivän, kauniita asuja, aistillisia asuja, paljon koskettelua ja nuolemista sekä hillitöntä naimista.... Jorille riittää muutama nopea hyväily, sitten sisään ja hän tulee jo ennen kuin oikeastaan olen huomannut edes häntä sisälläni. Silti pidän häntä muuten hellänä ja ihanana miehenä enkä sen takia ole halunnut luopua suhteestamme.

Olemme menossa hänen kanssaan uuden vuoden bileisiin, jotka eräät tuttavat järjestävät kotonaan. Päätän panostaa pukeutumiseeni, ehkä se kiihottaa Joriakin enemmän, mutta ainakin saan itse varmemman olon tuntiessani itseni kauniiksi. Puen uudet kaarituelliset, mustat pitsiliivit sekä samaa sarjaa olevat pitsiset stringit ja sukkanauhat. Olen tyytyväinen alusvaatteisiin, liivit varsinkin tuovat aistillisesti esille D-kuppikoon rintani. Vaikka olen rintava, olen muuten melko hoikka ja urheilullinen. Tämän sulouden kätken klassiseen pikkumustaan, joka on edestä avoin ja paljastaa aavistuksen rintojeni kaarta. Suihkautan rintojen väliin joululahjaksi saamaani raikkaan seksikästä parfyymia. Jalkaan vielä mustat, korkeakorkoiset nahkasaappaat. Olen valmis lähtemään.

Tuttavien talossa on jo juhlat käynnissä, kun minä ja Jori saavumme sinne. Otan ilahtuneena vastaan Hannan ojentaman kuohuviinilasin ja siirrymme olohuneeseen, mihin suurin osa vieraista on kokoontunut. Sitten huomaankin Sinut. Olimme rakastavaisia opiskeluaikoina, mutta yhteys jotenkin katkesi kun sinä lähdit ulkomaille ja minäkin muutin joksikin aikaa toiselle paikkakunnalle. Nyt olemme molemmat palanneet pieneen kotikaupunkiimme, mutta tätä ennen emme ole toisiimme törmänneetkään. Sinä huomaat minut ja katsot minuun tyypilliseen tyyliin tiukalla katsellasi, joka vangitsee minut kokonaan enkä enää näe Joria vieressäni enkä muita juhlavieraita. Kävelet minua kohti, sinusta näkee että olet urheillut koko ikäsi. Olet lihaksikas, hyvä ryhtinen ja liikut sulavasti. Tervehdit minua ja esittelet vierelläsi olevan pyylevän, arkipäiväisen naisen vaimoksesi ja lapsesi äidiksi. Esittelen Jorin sinulle, mutta small talk on vaivautunutta.

Muutaman kuohuviinin ja boolasillisen jälkeen siirryn talon terassille, jossa ei ihme kyllä ole edes yhtään tupakoitsijoita sillä hetkellä. "Sini", kuuluu yhtäkkiä takaani. Siinähän sinä oletkin, kätesi koskee hellästi niskaani ja tajuan värähtäväni. "Mä olen ajatellut sua usein ja mietin, että ottaisin suhun yhteyttä kun palasin tänne kotikaupunkiin", sanot. Katson siniharmaisiin silmiisi, näytät vakavalta ja yhtä suloiselta kuin silloin kymmenen vuotta sittenkin. "Mäkin olen ajatellut sua", sanon hiljaa. "Sä olet kaunis", sanot ja silität poskeani. Kosketuksesi tuntuu väristyksinä koko kehossani. Nyt me juttelemme, kaikki on luontevampaa kun kumppanimme ovat poissa. "Mitä sä sanoisit, jos pyytäisin sut nyt mukaani?" kysyt. "Entä vaimosi?" vastaan. Hän on kuulemma jo lähtenyt. Palaan kuitenkin juhliin ja etsin Jorin. Jori on siirtynyt työhuoneeseen muutaman muun kaverin kanssa pelaamaan jotain typerää tietokonepeliä. Ei hän edes huomaa minua. Seisot olohuoneen toisella laidalla, emme tarvitse sanoja, katson sinuun ja nyökkään. Talon alakerrassa on takkahuone, jonne juhlaväki ei kuitenkaan ole eksynyt. Seuraan sinua sinne. Suljemme oven ja takerrumme toisiimme, kaksi toisiaan janoavaa ihmistä. Suudelmasi tuntuvat ihan samalta kuin ennenkin, kätesi puristelevat pakaroitani samalla kun huulesi valuvat alemmas kaulalleni. Nostat kätesi puristelemaan rintojani, minä hieron itseäni sinun nivusiasi vasten. Tunnen erektiosi farkkujesi läpi. Käteni hivuttautuvat tunnustelemaan kaluasi, muistankin nyt että sinulla on erityisen iso kalu eikä kukaan ole tuntunut sisälläni siltä kuin sinä. Sinä sujautat sormesi ohuen pitsin ali minun pilluuni, tiedän olevani märkä himosta. "Hmmm..." kuiskaat minulle ja nostat minut ylös ja kannat huoneessa olevan pöydän päälle. Hellästi riisut pikkuhousuni. Kielesi lipoo maistellen turvonnutta klitoristani, sitten kuin kiusoitellen pyörität kieltäsi ja saat minut voihkaisemaan. Otat klitorikseni huuliesi väliin, imet lempeästi, sitten taas nuolet, välillä pitkin pilluani ja sitten taas klitoriksellani. Lantioni kohoilee, ruumiini värisee ja minä voihkin, en voi olla hiljaa, onneksi musiikki varmasti peittää ääntelyni. Huutaen tulen suuhusi. Et sinä sitä tähän jätä, annat minun levähtää hetken, kun suukottelet reisieni sisäpintaa, sitten palaat taas pilluuni, joka on nyt jo niin herkkä ettei laukeamiseen tarvita juurikaan aikaa.

Nousen pöydältä, riisun sinulta paidan, kroppasi on vankentunut aiemmasta, mutta lihaksista, mitään ylimääräistä sinussa ei ole. Avaan vyön ja farkkujen napit, otan farkut ja sukat pois. Sinä riisut minulta vielä mekon ja rintaliivit niin, että minulle jää sukkanauhaliivi, sukat ja saappaat. Kyykistyn eteesi, sinun erektiosi on komea. Otan upean kalusi suuhuni, livon kielelläni ja imen kunnolla niin syvään kuin pystyn. Välillä otan kalusi rintojeni väliin ja sitten taas imen. Pidät hiuksistani lujasti kiinni, voihkit ja kerrot miten hyvältä sinusta tuntuu.

Nostat minut uudestaan pöydälle, levitän jalkani ja sinä työnnyt sisääni. Tässä asennossa tulet todella syvälle, kukaan ei ole ollut minussa niin syvällä kuin sinä. Liikumme samaan tahtiin, nostan jalkani harteillesi, jännitän lihaksiani kalusi ympärillä. Sanot, että tunnun todella hyvältä, mutta niin sinäkin. Välillä hidastamme tahtia, sitten työnnöt taas kovenevat, me emme voi hillitä itseämme vaan voihkimme mielihyvästä. Sitten työnnyt pois minusta ja pyydät kääntymään. Hyppään lattialle ja nojaan ylavartaloni pöytää vasten. Työnnyt minuun takaapäin, liikkeemme kovenevat, voihkaisummekin ovat vahvempia, minä värisen kauttaaltani. Karjahtaen laukeat sisääni.

Kiedomme hikiset vartalomme hetkeksi toisiamme vasten. Hymyilet ja suutelet minua. "Ihana jälleenkohtaaminen", sanot. "Paras ikinä" vastaan. Kysyt, olenko valmis tapaamaan hänet uudestaan. Ei minun tarvitse edes pohtia asiaa, tietenkin! Vaihdamme numeroita ja sähköpostiosoitteita. Sovimme tapaamisesta seuraavalle viikolle.

Siistiydyttyäni palaamme eri aikoihin yläkertaan. Kukaan ei ole huomannut katoamistani. Jori pelaa edelleen peliään. Hän ei edes näe, että hänen naistaan on juuri naitu tunti. "Anteeksi, sulla on tainnut olla tylsää", hän sanoo. Totean, että minua väsyttää ja haluan vain päästä nukkumaan. Yhdessä poistumme juhlista, minä tunnen edelleen hekuman, jonka sinä aiheutit.

Seuraavaa tapaamista odotellen!

8

18113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikko68-

      Mistähän päin mahdat olla?

      • sunhoneybunny

        Eiköhän Etelä-Suomi riitä vastaukseksi ;)


      • sua kans haluava
        sunhoneybunny kirjoitti:

        Eiköhän Etelä-Suomi riitä vastaukseksi ;)

        itsekkin etelä-suomesta.40wee.kaveri.posti:[email protected]


      • Mikko68-
        sunhoneybunny kirjoitti:

        Eiköhän Etelä-Suomi riitä vastaukseksi ;)

        No etelä-suomi on kuitenkin aika iso alue..Kerroppa mistä kaupungista oot? Ite oon Hyvinkäältä.


      • sunhoneybunny
        Mikko68- kirjoitti:

        No etelä-suomi on kuitenkin aika iso alue..Kerroppa mistä kaupungista oot? Ite oon Hyvinkäältä.

        Pk-seudulta jos vähän tarkennan ;)


    • sukellusveneestä

      Mikä on boolasillinen?

    • tapahtui jossain..

      tilanteessa, niin OIKEA KIRJOITUSTAPA ON IMPERFEKTI !!!

      Ei siis tuollainen typerä "preesens" kuten täällä valitettavasti monella näyttää olevan tapana.

      Se on ehdottomasti huonon kirjoittajan merkki ja teksti on silloin aika typerää luettavaa.

      • hyvä tarina kaikin puolin!

        tollaset valittajat sais hakeuttuu jonnekin muualle kju sinne mis aurinko paistaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe