Kiitos, Katri & Jari

Fanittajaksi jes....

Olipa mahtava Joulu-show tänään. Kiitos kaikkea hyvää teille. Ammattilaiset asialla.

9

1021

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niskalainen

Upea show!
      Kyllä huomaa, että on ammattilaiset asialla. ´

Katri Helenan ääni kestää ja (minun mielestä) vain paranee vuosien mittaan. Jarin pienoinen ylinäytteleminen ei haitannut, koska se kuuluu show-meininkiin.
      Taustalaulajat oli otettu mukaan showhun, eikä jätetty tököttämään jonnekin taustalle. Myös tanssijat toivat oman mielenkiintoisen lisän tulkintoihin.

Tässä hyvä esimerkki näille nykyajan "kaikki mulle heti" laulajatähtösille, vain rankka työ tuo tulosta ja loistavaa sellaista!

Kiitos Katri Helena ja Jari!

• mies ja kissa

Olipa hieno konsertti. Ja kummma kyllä, näkyi täällä Oulussakin ;) eli ei ollut kielletty nyt tämä. katrin "taivas sylissäin" ja Jarin päätöslaulu aivan mahtavat. Miinusta pukusuunnittelijalle Jarin osalta: tarviiko se ihan suunnittelijan että saadaan mies näyttämään pelleltä..

• Tuota tuota

Jari oli muuten hyvä mutta se päätöskappale ei onnistunut. Olisi pitänyt olla arvokkuutta ja äänen kantavuutta enemmän. Katrilla on jatkuvasti ongelmia ponnettoman ulostuontinsa kanssa. Mutta muuten ihan siedettävä konsertti.

• Öynöy
        Tuota tuota kirjoitti:

Jari oli muuten hyvä mutta se päätöskappale ei onnistunut. Olisi pitänyt olla arvokkuutta ja äänen kantavuutta enemmän. Katrilla on jatkuvasti ongelmia ponnettoman ulostuontinsa kanssa. Mutta muuten ihan siedettävä konsertti.

Jari Sillanpäällä ei ole mikään sellainen uljas ääni, joka tuohon "Oi jouluyöhön" vaadittaisiin.
        Oli aika aneeminen esitys siitä laulusta, mutta muuten konsertti oli ihan OK, vaikka vähän liikaa oli kin Amerikkalaiseen hömppähabatukseen mennyt se konsertin touhu. Ei ollut musiikillisessa mielessä mitään kovin vaikuttavia joululauluja kuultu, enemmän oli keskitytty vaan siihen kaikkeen muuhun hörhötykseen, rekvisiittaan ja visuaaliseen puoleen.
        Joku ihanan tunnelmallinen joulukonsertti kirkossa olisi antanut moninverroin sykähdyttävämmän kauniin joulun tunnelman ja rauhan.

• vaan SHOW!
        Öynöy kirjoitti:

Jari Sillanpäällä ei ole mikään sellainen uljas ääni, joka tuohon "Oi jouluyöhön" vaadittaisiin.
        Oli aika aneeminen esitys siitä laulusta, mutta muuten konsertti oli ihan OK, vaikka vähän liikaa oli kin Amerikkalaiseen hömppähabatukseen mennyt se konsertin touhu. Ei ollut musiikillisessa mielessä mitään kovin vaikuttavia joululauluja kuultu, enemmän oli keskitytty vaan siihen kaikkeen muuhun hörhötykseen, rekvisiittaan ja visuaaliseen puoleen.
        Joku ihanan tunnelmallinen joulukonsertti kirkossa olisi antanut moninverroin sykähdyttävämmän kauniin joulun tunnelman ja rauhan.

Tämähän olikin Joulushow, ei siis mikään hartaushetki. Showhun kuuluu osana kaikki tuo "rekvisiitta" ja "hörhötys", jotka sinä mainitsit.

Hienoa, että meille näytetään myös iloisempi puoli joulun vietosta. Ei kaiken tarvitse olla herkkää, haurasta ja ryppyotsaista. Joulu on myös riemun juhla!

Minusta Jarin ääni oli juuri sopiva televisiossa näytettyyn shown päätöskappaleeseen. Katri Helenan ääni on edelleen voimakas ja kantava.

Pitää muistaa, että konserttitaltiointi oli pätkitty telkkariin ja laulut eivät tulleet samassa järjestyksessä kuin konsertissa. Tämä voi myös aiheuttaa tietyn "rikkonaisuuden" tunteen katsoessa ohjelmaa.

• ONKIN
        Tuota tuota kirjoitti:

Olen nähnyt tämän konsertin livenä, mutta en Hesassa.
        Mielestäni Jari kyllä osaa laulaa sen Oi Jouluyö-kappaleen ihan hyvinkin, mutta tässä oli nyt jotain mätää.
        Se taustaporukka ei sopinut kyllä siihen ainakaan tällä systeemillä.
        Jos Jari olisi laulanut yksin ainakin suuremmaksi osaksi, niin se olisi varmaan ollut parempi.
        Mitä taas Katri Helenan esiintymiseen tulee, niin onko vaan kuitenkin näin, kun oli tämä televisiointi, niin jännitikö se kutenkin ja ei uskaltanut heittäytyä rennoksi. Enpä tiedä.

• tunelmaa

Oli hyvä joulu-show .
      kun esitää saa olla nähtävyyttä ja meininkiä.ja siitä tulee katsottavaa kun ammattilaiset on asialla .
      Hyvää Uutta Vuotta Teille

• Icie

Pidin erittäin paljon tästä konsertista, tämä oli siis joulushow suurella meiningillä, eikä mikään harras konsertti. Tällaisia tarvitaan, kun suurin osa joulutapahtumista on tuolla hartauspuolella.
      Minä tykkään Jarin hulluttelusta ja näyttelemisestä, ne sopivat tällaiseen showhun kuin nenä päähän. Oi jouluyö -laulusta oli tehty kevyempi versio, jossa ei lauleta "kurkku suorana". Olen kuullut Sillanpään laulavan sen joulukonserteissaan ihan perinteiselläkin tavalla ja hänen äänensä kyllä riittää. En ole mikään Katri Helenan suuri ihailija, mutta Jari ja hän ovat hyvä pari, joita kuuntelee mielellään.
      Taustalaulajat ja tanssijat olivat hieno lisä upeaan tapahtumaan. Kiitos kaikille tekijöille nautittavasta kokemuksesta!

• Artok

...pari ei sovi yhteen. Katri on mahtava taiteilija, mutta Jarin kanssa epäsuhta pari. Liian tehtyä meininkiä, ei kolahtanut. Liikaa yrittämistä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      416
      1677
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      93
      1126
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      94
      960
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      63
      879
    5. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      43
      783
    6. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      778
    7. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      123
      753
    8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      740
    9. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      10
      738
    10. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      39
      719
    11. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      61
      697
    12. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      626
    13. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      36
      605
    14. 34
      575
    15. 45
      567
    16. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      562
    17. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      92
      546
    18. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      535
    19. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      85
      518
    20. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      49
      503
    Aihe