Pari kuukautta sitten, päänsärky 'periodin' jälkeen rupesin silmät kiinni näkemään valkoisia sirppejä molemmilla silmillä. Eli kun on silmät kiinni ja alan katsoa ns. vasemmalle ja oikealle, näkökentn eteen tulee sivuilta valkeat sirpit jotka heti pysäytettyäni silmät palaavat sivuille niin, etten näe niitä. Joskus illalla silmät aukikin, kun päätä kääntelen ja katselen kattoon, niin valkoinen sirppi, tai mikälie, näkyy näkökentässä. Näin on ollut jo muuttumatta kuukauden/kaksi, jos oikein muistan. Jo monta kuukautta ennen tätä, olin nähnyt varjon sivusilmällä molemmissa silmässä, kun käänsin päätäni, mutta jäin katsomaan yhtä kohdetta. Silmälääkärissä olen käynyt pari kuukautta sitten, jolloin tämä harmahtava 'varjo' näkynyt ja ei mitään löydetty. Kuivat silmät. Ikää 20v.
Olen menossa lisätutkimuksiin, koska on ollut myös silmäsärkyjä, mutta kiinnostaisi tietää, jos kellään muulla olisi tälläistä?
mitä näette silmät kiinni?
en tajua
3
781
Vastaukset 3
- toki näkyy..
Vaikka olisi ollut pimeässä pidempäänkin niin silti voi nähdä (näen) valoja, tähtiä silmissä..
Sinun tapaukseesi on ihan mahdoton sanoa mitään järkevää, ettei silmän reunasta pääse valoa sirpin verran ja näet sen?- asdaaaa
Joo elikkä vähän kirkkaammassa valossa silmät kiinni näkyy oranssin sävyjä ja pimeässä tummaa ja erivärisiä läiskiä...
- Anonyymi
Mulla täysin samaa onko kukaan saanut vastausta tähän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861381
Palstamiittinkiä taas ajattelen
Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka180779Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm50654- 43620
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s28613Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät372592- 30521
- 18505
Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte19486Kyllä siinä oli jotain enemmän
vaikka moni asia meni pieleen ja mutkille. Oli sähköä välillämme ja siis sinäkin olit kiinnostunut. Mutta kun ne esteet,11482