Onko Neitsyt vahva persoona

Japsutus

Olen tässä jonkun aikaa seurustellut,Neitsyt Miehen kanssa ja nyt on herännyt kysymys,että onko Neitsyt mies miten vahva persoona? Olen huomannut,että joissain asioissa ja mielipiteissä tämä mies on todella ehdoton ja vahva persoona. Itse olen aika epäilevä,ja epävarma persoona,en pysty vaan millään uskomaan siihen,että Neitsyt mies on tosissaan siinä kun sanoo että Hän rakastaa minua ja hänelle riitän paremmin kun hyvin,ettei hän muita tarvitse ja että hän on AIVAN varma että haluaa vain minun kanssa olla. Tässä huomaa miten vahva ja ehdoton persoona hän on,joten pliis kertokaa miten helpolla Neitsyt rakkautta tunnustaa ja miten tosissaan Neitsyt suhteeseen alkaa.

11

5170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole sille

      miehelle kuitenkin pelkkä esiliina, kulissi!Pönkität sen egoa ja muka miehisyyttä.sori kokemusta on.

      itserakkaita ovat ja joku addiktio ain, joko alko maistuu sairaasti tai syöminen tai erinlaiset pelit.huh,huh!!!

      • ami19

        että tässä neitsyt,sinä nainen olet aivan väärässä jos asiaa katstotaan minun kannalta itse olen NEITSYT mies.
        ensinnäkin en juo,en polta en pelaa mitään pelejä,syön VAIN nälkääni....

        mutta neisyitä on joka lähtöön tässä yksi niistä.


      • usko,
        ami19 kirjoitti:

        että tässä neitsyt,sinä nainen olet aivan väärässä jos asiaa katstotaan minun kannalta itse olen NEITSYT mies.
        ensinnäkin en juo,en polta en pelaa mitään pelejä,syön VAIN nälkääni....

        mutta neisyitä on joka lähtöön tässä yksi niistä.

        voisit hyvinkin olla vaikka nettiriippuvainen,addiktio sekin nääs ja aika paha.


      • ami19
        usko, kirjoitti:

        voisit hyvinkin olla vaikka nettiriippuvainen,addiktio sekin nääs ja aika paha.

        mutta tuokaan ei pidä paikkansa.....


    • se..

      tietyissä asioissa, kuten kaikki muutkin horoskooppimerkit. Mutta itse neitsyenä voin sanoa, etten rakkautta saati edes ihastumisia tunnustele helpolla. Jos tunnustan niin sitten on takana yleensä vielä isompia tunteita:)

    • n.neitsyt

      Sanoisin, että neitsyellä on voimakas luonne; eli kuten kuvaat, vahvat mielipiteet, ehdottomuus, omanarvontunto, kriittisyys jne.

      "Vahvalla persoonalla" taidetaan lisäksi tarkoittaa henkilöä, joka on ulospäin näkyvä ja ehkä huomionhakuinen. Neitsyt ei välttämättä ole tällainen. Neityen ei tarvitse ehdoin tahdoin olla parrasvaloissa; tunne omasta arvosta säilyy muutenkin.

      Me neitsyet emme muuten ole ihan helppoja ihmisiä, joten onnea vain suhteellesi :)

    • kehuja kerjää

      Neitsytmies vain esittää vahvaa ja kovaa. Neitsytmies on mielipiteissään ja päätöksissään häilyvä. Neitsytmies kaipaa aina vahvistusta muilta.

      Neitsytmiehellä on erittäin heikko itsetunto ja hän kaipaa kaiken aikaa kehuja muilta. Yksi keino saada kehuja on ensin kehua itse itseään ja saada näin muut toistamaan samaa.

    • JouskariN

      Ite oon monta vuotta seurustellut neitsytmiehen kanssa. Tietyissä asioissa on todella ehdoton ja joitain asioita jaksaa jankata vaikka maailman ääriin. Suhteen alussa myös tämä neitsyt kehui ja puhui tunteista, nykyään se on vähentynyt. Joku puhui neitsyiden addiktioista, tällä miehellä semmoinen on urheilua kohtaan. Toisaalta olen aina voinut luottaa neitsytmieheen ja suhde on ollut hyvä vaikka kättä väännetään ja ärsyttäviäkin luonteenpiirteitä löytyy. Toisaalta kukapa sitä olisi täydellinen.

      • addiktiosta toiseen

        Neitsyt sortuu monesti viinaan ja raskaasti!

        Runsas alkoholin käyttö ei mitenkään vaikuta positiivisesti tämän muutoinkin persoonallisuushäiriöisen käytökseen.


      • ei enää kiitos

        ...minäkin olin tuollaisen urheiluaddiktin omaavan neitsyen kanssa, oli todella puuduttavaa. Piti kuunnella lenkin edistyminen minuutilleen milloin oli jano ja milloin koski mihinkin....auuuh. Lenkkeili ns. taukoamatta. Itsekeskeinen ja omiin valintoihin varsin tyytyväinen ihminen. ts. ei tarvitse muita ympärilleen, vaikka toista väittää ja haluaa.


    • neitsytmies ajattelee vain

      itseään!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2136
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe