Pylly vs pimppi

XXL

olenko outo koska tykkään enempi anaaliseksistä kuin normaalista pimppiin panemisesta??saan kunnon orgasmin kun mun pyllyyn työnnytään.enkä nauti normaali panoista yhtään niin paljon kuin anaalista,nyttenkin kun mietin kun joku työntyisi mun pyllyyn niin mun pylly reikä sykkii nautinnosta!!!

25

11389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • man84

minun ex oli täysin samanlainen ja nautin siittä kaikin työnnöin!! eli siis ihan normaalia ja kaiken lisäksi mukavaa! heh, tuollainen helmi tapaus kuin sinä on monille miehille päiväuni.. =)

• XXL

Kiitos!!! ;)

• jineka

Olet kyllä mielestäni outo sillä tavalla että haluat vain sillätavalla miellyttää miehiä. Se on totuus koska ei sinulla ole klitoris persereiässä.

• XXL
        jineka kirjoitti:

Olet kyllä mielestäni outo sillä tavalla että haluat vain sillätavalla miellyttää miehiä. Se on totuus koska ei sinulla ole klitoris persereiässä.

no on se kumma että sit tykkään siitä niin paljon ja mun ei tarvii ketään miellyttää!!!

• odelie
        jineka kirjoitti:

yksi taateliaivo joka ei tiedä mitä kivaa sieltä pyllystä löytyy.
        Klitoris kun ei ole ainut kohta naisessa jota voi kiihoittaa, eikä penis miehellä.
        Että tunge kuule tappi perseesees niin tiedät mistä puhutaan. Sieltä se juju löytyy.

• XL-Fan

Ah, sinä olet kyllä nainen minun makuun. En pidä sinua yhtään outona. Kyllä varmasti löytyy monia halukkaita, jotka haluaisivat auttaa sinulle nautinnon. Minä olen esim. yksi sellainen mies.

• seisoa ???

..siitäkö se johtuu, että pimppi ei maistu, mutta omaan anaaliin haluaa tavaraa,,,,,on sulla sitten kurja kohtalo,,,,

• olla kysessä

joka ei ole vielä imuria pitemmälle päässyt seksihommissa.

• XXL
        olla kysessä kirjoitti:

joka ei ole vielä imuria pitemmälle päässyt seksihommissa.

olen kyllä ihan aikuinen nainen!!

• suuhun

en muuhun

• mitenkään outo

Et ole outo :-)
      Tiedän useita jotka päästyään anaaliseksin makuun saavat siitä useammin orgasmin kuin a-rapusta.

• XXL

kiitos tiedosta!!!!

• Xxi

...työntyä pyllyysi ja tuntea pyllyreikäsi sykkeen veikkani ympärillä. Miten sut löytää??

• XXL

et mua löydä ku oon tyytyväisenä oman kullan kainalossa...

• male 65

Voi mun kohtaloani! Tykkäisin niin nauttia peppuseksistä oman vaimoni kanssa mut kun se ei kertakaikkiaan halua. Pari kertaa on kokeiltu mutta kovat kivut estävät nautinnon. Pystyyköhän tätä treenaamaan esim. jollain pienellä anaalitapilla niin että vaimo osaisi ottaa sen "oikean" sisään ja nauttia?

• XXL

käyttää paljon kiukastetta ja nauttikaa ja unohtakaa jännitys...pienestä hyvä alkaa,sormi yms..
        onnea kokeiluille..

• Heppulis

Hei minua kiinnostaa miten ja koska huomasit että tykkäät peppuun saamisesta enemmän? Onko se aina ollut sellainen paikka vai oletko "löytänyt" sen jollain tavalla?

• XXL

olen aina tykännyt mutta ex ei halunnut ja nyt löysin uuden miehen itselleni joka myös tykkää paljon..onneksi löysin swmmoisen miehen..
        aluksi se ei ollut kivaa kun ei osannut rentoutua yms..mutta nyt sitäkin ihanampaa..

• kysyn

Mikä on lempiasentosi, missä ottat pippelin peppuusi?

• XXL

selällään,mies pitää jaloista kiinni.. on ihan kiva koska siinä näen kun mies työntyy sisääni ja näen kuinka toinen nauttii!ja mies pääsee kunnolla näkemään kun hieron itseäni.tai toinen lempi asento on lusikka asento.

• idea
        XXL kirjoitti:

selällään,mies pitää jaloista kiinni.. on ihan kiva koska siinä näen kun mies työntyy sisääni ja näen kuinka toinen nauttii!ja mies pääsee kunnolla näkemään kun hieron itseäni.tai toinen lempi asento on lusikka asento.

Oletko kokeillut tuossa lempiasennossasi laittaa sauvaa sisällesi? Vähän niin kuin tupla, mutta vain toinen olisi oikea.

• nimittää..

kyrpää pippeliksi on pervo. Aikuisella miehellä on kyrpä, kalu, penis jne.....

• male 65
        XXL kirjoitti:

Kysyisin, tuleeko sulla orkku pelkästä pyllyyn panemisesta vai hierotko itse klitorista samalla? Kerroit että miehesi pitää nilkoista kiinni suhun työntyessään, tykkäätkö koristella nilkkojasi erilaisilla koruilla? Kerro lisäksi vähän yksityiskohtaisemmin kuinka teillä peppuseksi etenee, tää on tosi mielenkiintoista!

• XXL
        male 65 kirjoitti:

Kysyisin, tuleeko sulla orkku pelkästä pyllyyn panemisesta vai hierotko itse klitorista samalla? Kerroit että miehesi pitää nilkoista kiinni suhun työntyessään, tykkäätkö koristella nilkkojasi erilaisilla koruilla? Kerro lisäksi vähän yksityiskohtaisemmin kuinka teillä peppuseksi etenee, tää on tosi mielenkiintoista!

välillä pelkästä anaalista,riippuu asennosta mutta yleensä hieron itseäni.en tykkää koristella nilkkojani koska olen muutenkin koristeltu ;)
        no en nyt kerro enempää että jää jotain mielikuvituksenkn varaan.
        uuden vuoden hitti meillä on nyt uusi juttu.aivan ihana sekin!!

• sinne vaan jos kerran siitä tykkäät!!=)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10822
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      7263
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5334
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      65
      4986
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      76
      4588
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4083
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2948
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2865
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2370
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      36
      2134
    Aihe