Lopetan fanituksen

brunetti28

on nuo fiilikset jäähtyneet Jarzaan.

13

2265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • brunetille

      selvä kaikkea hyvää sinulle!

    • Lisbet

      ....fanituksen "tappo"?? Niin se vain on, fanituskin on yhtä ylä ja alamäkeä niinkuin itse elämäkin. Hyvää jatkoa sinulle brunetti28...(mulla fanitusta kyseiseen Artistiin takana 8v)...hiipuminen häämöttää jo....

    • buahhhhhh

      pitkäänpäs se kesti

    • brunetti28

      miksi lopetat jarin fanituksen?
      mitä se jari on sinulle tehnyt?

      • ikifani

        Olen ollut Jarin fani jo yli 10v. siis kuninkuudesta alkaen.Miksi minä parhaasta luopuisin! Olen hänen uskollinen faninsa niin kauan kuin hän jatkaa laulamista ja varmaan sen jälkeenkin. Jari on niin suloinen!!


    • fjalle nynäshamn

      Ruottissa edes ei tunneta koko Sellonpäätä.Yhtätyhjää koko vaseliinipää.Ei muita laulajia ole ,kuin tämä yksi b rappu poju?

    • oho,oho

      vai niin siinä sitten kävi vai ei jari enään kelpaa
      miksi sitä tänne pitää ilmoittaan tulla!

    • brunetti28

      minulle ainakin jari kelpaa vielä oikein hyvin ja kauvan aikaa eikä fanitus lopu koskaan

      • Nisu,Mia,Benit,Kaija

        Meille ei enää kelpaa.Nyt vaihtu artisti.Ja se on jämpti.


      • heteromieheen
        Nisu,Mia,Benit,Kaija kirjoitti:

        Meille ei enää kelpaa.Nyt vaihtu artisti.Ja se on jämpti.

        siltä saa muutakin kuin helliä katseita ja ne rintakarvat.... aargggg.... t: tytteli


      • ha ha ha
        heteromieheen kirjoitti:

        siltä saa muutakin kuin helliä katseita ja ne rintakarvat.... aargggg.... t: tytteli

        on se hassua että ollaan fani ja taas ei fani miksi se on noin vaikeata päätä jo brunetti 28 mikä oletkaan hassua laittaa lööppi palstalle lopetan ja sitten en lopeta!
        no eihän sitä aina jaksa!


      • bored
        ha ha ha kirjoitti:

        on se hassua että ollaan fani ja taas ei fani miksi se on noin vaikeata päätä jo brunetti 28 mikä oletkaan hassua laittaa lööppi palstalle lopetan ja sitten en lopeta!
        no eihän sitä aina jaksa!

        totta turiset ha ha ha, olen huomannu, et ko artistin faneis on muitakin on/off -faneja . Ollaan niin fania niin fania ja sit kohta taas ei ja kirjoitetaan negatiivisia juttuja ja kohta taas ylistetään maasta taivaaseen. Mun mielest sitä joko on fani tai sit ei.


      • mies on mies eikä mikään neiti
        ha ha ha kirjoitti:

        on se hassua että ollaan fani ja taas ei fani miksi se on noin vaikeata päätä jo brunetti 28 mikä oletkaan hassua laittaa lööppi palstalle lopetan ja sitten en lopeta!
        no eihän sitä aina jaksa!

        Vaihdoin sumalaiseen aitoon mieheen.Ja sillä seisoo monta tuntia.Se on lisäksi hyvä laulaja.Että näin meillä,miten teillä???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1439
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe