Hei.
Haluaisin löytää suomalaisten joululaulujen sanoja esim. enkuksi tai saksaksi. Googlettamalla olen koittanut etsiä, mutta tietääkö joku jonkun hyvän sivuston tms.
Varpunen Jouluaamuna -laulun sanat löysin englanniksi ja tänään kuului radiosta Tuikkikaa oi jouluntähtöset enkuksi, mutta kun sais vielä sanoja noihin lauluihin. Sekä Ja niin joulu joutui jo taas pohjolaan, Oi jouluntähti pieni, Pakkasyö on ja leiskuen... Onkohan näitä?
Danke schön
joulululuja englanniksi?
interessant
3
1185
Vastaukset
- Anonyymi
Cafe.com on jotain joululauluja enkuksi
- Anonyymi
Care.com*
- Anonyymi
Jungle bells ja feliz navidad ainaski löytyy netistä. Christmas eve ja santa got kiss löytyi kirjastosta. Mut kuka helkkari kaipaa joululauluja kun ollaan kohti kesää menossa ja lujaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001723- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381104- 1701023
- 58811
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671