hei!
olen tässä ihmetellyt että miksi ohimoille tulee finnejä ? mulla ei ole muualla finnejä. välillä ohimolle tulee. yritin googlen kautta etsiä mutta ainoastaan löysin jonkun talipunkin? mutta kun ei mulla lähde hiuksia normaalia enempää! täytyy varmaan metsästää jostain joku ihotautilääkäri.
finnit toisella ohimolla.
jdflihdsg
2
3928
Vastaukset
- hönötönö
jos sulla on vähänkään pitemmät hiukset ja sitte harrastat liiikuntaa tai muuten vaan hikoilet enemmän niin se hautoo siellä hiusten alla. itellä ihan sama ongelma jos ymmärsin oikein mitä tarkoitat joskus se on itselläkin vain toisella puolella joskus taas molemmilla puolilla. tohon pitäs riittää ku puhistat ja hoidat vaan ihoa kunnolla.
- alkuper.
on pitkät hiukset. mutta en hikoile. ja tiedän jo mikä se on. pölypunkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 83979
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v78888Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841