Taikaa

Flyygelillä
Sinun kapeat sormesi koskettimilla
hapuilet jotakin
ajatuksissasi - huomaan.

Minun on tässä hetkessä
suljettava sanani
keskityttävä kuuntelemaan
mitä sielusi sävelin tänään kertoo.

Kiitos
että tässä haikeudessani
voin elää ja kokea Sinut
haihtuvien päiväunien sijaan.

Kun katson sormiesi liikkeitä
luontevasti tanssivan koskettimilla
unohdun tunteeseen.

Siihen
mitä ne minussa aikaansaavat
hyväilyjesi kautta
ja Sinä
soitat lumoavasta rakkaudesta.

18

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hartsa40

      niin kaunista. kiitos :)

      • lindalinda1

        en voi muuta kuin kiittää ja pokata.

        Hyvää huomenta myöskin.


    • padme_amidala

      Taas niin hienostunutta eleganssia, että aivan mykistyin. Kiitos nautinnollisesta lukuhetkestä : )

      • lindalinda1

        Mielestäni käytät aina ylisanoja runoistani.

        Tämä runoni on muuten synnytetty muutamassa
        minuutissa, siis melko hiomaton versiokin. Ensin
        oli ajatuksena tuoda sellainen synkemmän puolei-
        nen, mutta ajattelin että on ehkä parempi aloit-
        taa valoisammalla runolla parin päivän tauon jäl-
        keen ja siinähän tuo nyt sitten on.

        Kiittäen lady Padme ja hyvää päivän jatkoa.


    • Marin Frist

      Runosi kulki kuin taidokas ...rakastelu..
      Soittajan sormet, ne löytävät
      oikeat kohdat muualtakin, kuin soittimesta.

      Jään kuuntelemaan....
      Sisko, kiitos tästä runosta :)

      • lindalinda1

        ettei minulla juurikaan ole mahdollisuuksia
        iltaisin täällä olla, joten vastaan; aamua.

        Vitsin vitsit, miten hienosti kuvailet runoani,
        joka ei omasta mielestäni edes toimi niin kuin
        runon pitäisi. Liian pikaisesti synnytetty, piti
        vaan totuttuun tapaan tänne jotain saada tuotua.

        Mutta se on totta, että taitavat sormet - hmmm,
        soittavat ja leikkivät.

        Ja kiitos, sehän kuuluu aina kommentoijalle eli
        nyt siis Sinulle

        k i i t o s


    • tomppa2006

      ...minulla ei ole tietoakaan, mutta runon sävelen tavoitin. Se oli kaunis ja herkkä, minä pidän sinun sanojen käsittelytaidosta...

      • lindalinda1

        ... itselläni on kyllä melko hyvä.

        Jos tavoitit runosävelen, siitä olen mielissäni.
        Kuten tuossa edellä kertoilin, en itse ole tähän-
        kään runooni kovin tyytyväinen. Mutta se, mitä
        sanot " sanojen käsittelytaidoista " se kyllä on
        mieluisaa kuultavaa - tietenkin. Harvoinpa sitä
        " runoilija " itse on teksteihinsä tyytyväinen.

        Joten kiittäen Sinua mitä lämpimämmin,
        linda


    • kaaru

      Siinä kuunnellessa
      katseeni seuraa
      sormiasi koskettimella
      minulla kuva niistä
      ihollani kiihkeinä
      hellästi sormeillen

      Soitto loppuu
      herättää minut
      päiväunista
      Haikeana rakkaudesta
      jonka uniin rakensin
      Sinusta rakkaani

      Nouset ylös
      flyygelin ääreltä
      kävelet kohti minua
      Sydän pamppailee
      odottaa käsiäsi ympärilleni
      Niin teetkin ja sanot
      kiitos kun jaksoit kuunnella

      • lindalinda1

        Käsittämättömän hienoa tekstiä Kaaru.

        Nappasin sen tietty taas talteen, pitää lukea se
        oikein ajatuksella sitten.

        Sinulle se kiitos kuuluu, ehdottomasti.


    • Niin se sävel hukassa
      mutta kyllä se se keväällä herää
      linnunlaulun avustaessa.

      sormet tanssivat koskettimilla
      joskus hyppivät onnesta.

      (katselee käsiänsä:)
      mutta työmiehen käsi
      lepää lapion varressa

      olet taas hionut runosi
      hyvin esittelykuntoon

      : )

      • lindalinda1

        no josko Sinä tavoitat sen sävelen linnunlaulun
        avustuksella - toivon niin.

        Sormet tuntevat, sormet tanssivat koskettimilla
        ja kirjoittavat.

        Jos Sinäkin olet tuota mieltä, että se on hiottu
        niin kaipa minun on uskominen siihen.

        Kiitos Uni, Unisein. Sinulla lähestyy se SUURI
        päivä - en ole unohtanut.


      • lindalinda1 kirjoitti:

        no josko Sinä tavoitat sen sävelen linnunlaulun
        avustuksella - toivon niin.

        Sormet tuntevat, sormet tanssivat koskettimilla
        ja kirjoittavat.

        Jos Sinäkin olet tuota mieltä, että se on hiottu
        niin kaipa minun on uskominen siihen.

        Kiitos Uni, Unisein. Sinulla lähestyy se SUURI
        päivä - en ole unohtanut.

        Suuri päivä
        eikä sitä voi perruu

        hymmyilee


      • lindalinda1
        j.uni kirjoitti:

        Suuri päivä
        eikä sitä voi perruu

        hymmyilee

        Perua siis, toivota vaan se tervetulleksi. Se on
        jotain mitä olet odottanut vuosia, etkä tiedä
        minkälaisen maailman se saattaa eteesi avata :)

        En minä muuten tiedä, mutta isot pojat on kerto-
        neet siitä.

        Miekii hymmyilen - Siulle.


    • TöllinLiisa

      Soittimiahan me ollaan ja
      kielet janoiset janoaa.
      Jospa kosketuksen herättävän,
      rakkaan sormissa elää ja
      helää sanoitus..

      "Taikaa"

      Hellyttät nuo sormet , vaikka ois paksut.
      Mä niin tykkään käsistä, oon myyty.

      Heh minuu..
      Taikaa aikaan, kiitos runostas..Liisa

      • lindalinda1

        meitäkin voi verrata soittimiin.

        Taika runossani oli nimenomaan Hänen sormissaan,
        soittajan ja rakastajan sormissa.
        Kauniisti Sinä osaat runoilla, mutta yhtä
        kauniisti kommentoidakkin. Sanoissasi on aina jo-
        tain herkkää.

        Kiitos Liisukka ja leppoisaa illan jatkoa ja
        oikein hyvää tätä päättyvää vuoden loppua.
        Ja toivotaan että tuleva vuosi olisi meille mo-
        lemmille onnekas.


    • iivari

      tunnelma :) Arvaas mistä olen kade tuolle soittajalle? Noista kapeista sormista, omat kourat kun ovat kuin sepällä, ja niillä ei ole kaikkein helpoin soittaa kitaraa...

      • lindalinda1

        soittaa, ole onnellinen siitä.

        Ja tiedätkö, kerronpa salaisuuden Sinulle. Runoni
        soittaja on täysin fiktiivinen. Mutta niinhän
        sitä sanotaan, että soittajan sormet on pitkät ja
        kapeat. Lieneekö siinä sitten perää, en tiedä.

        Mutta kiitokseni Iivari, että olet arvokkaan sa-
        nasesi jättänyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe