Netissä on muutama verkkokauppa mistä löytyis hedelmällisyystestiä miehille, mutta en oikein luota noihin "nettikauppoihin".. Olisko helsingissä mitään paikkaa missä otettais tuollainen testi? Hinta?
-syöpähoidot läpikäynyt-
Hedelmällisyystesti
3
2089
Vastaukset
- andrologi
Kyseinen testi värjää siittiöitä ja värin avulla voidaan silmämääräisesti nähdä onko niitä näytteessä yli vai alle 20 milj./ml (alapuolinen arvo tarkoittaisi käytännössä hedelmättömyyttä, yläpuolinen arvo ei oikeastaan kerro mitään varmaa ja lopullista). Sperman laatuun (ja siis hedelmöityskykyyn) kun vaikuttaa myös siittiöiden liikkuvuus ja morfologia eli ulkomuoto ("normaalien" siittiöiden osuus). Näitä ei pikatesteissä tutkita. Jos olet läpikäynyt sytostaatti tai sädehoitoja, voi morfologia ja liikkuvuuskin olla kohdallasi varsin tärkeitä.
Siemennesteanalyysissa tutkitaan sekä siittiöiden määrä ejakulaatissa että niiden liikkuvuus ja ulkomuoto. Hesassa kaikki lapsettomuushoitoja tekevät yksityiset klinikat tekevät myös sperma-analyyseja, esim. Felicitas hintaan 84€ josta omavastuuksi jää 44€. - nettishoppailija
Verkkoapteekin sivuilta voit tilata ihan huoletta.
Itse olen tilaillut sieltä raskaustestejä ja ovulaatiotestejä ja aina saanut tuotteet kotiin.
Maksaminen tapahtuu tilinsiirrolla tilauksen yhteydessä.. on luotettava nettikauppa.
Muistelen, että siellä oli myös nuita hedelmällisyystestejä.
Tilaa ihan huoletta nuilta sivuilta.
Muualta en ole tilaillut näitä testi-juttuja, eli en osaa niitä suositella.
Ennemminkin huolehtisin siitä, että mitä soopaa ovat ne hedelmällisyystestit siellä =) - hukasssssaaa
Hei tilasin mieheni kanssa netistä hedelmällisyystestin miehille , mutta ohjeet hukkuivat. Voisiko joku ystävällinen kertoa miten tämä testi tehdään? testi on siis tilattu sivulta: http://www.halpa-testi.fi/babystart_hedelmaallisyystesti_miehille-p-130.html Pliis hjelp!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1416688
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495749- 1234901
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434500Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533905- 623081
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522976Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242452- 422280
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152207