Ei, en halua tällaista elämää..

Kaksosnaene

Voiko joku oikeasti olla noin mustasukkainen kuin minun rapumies? Baariin lähtiessä on pysyttävä ihan likellä ja kaulaan ripustaa kyltti; miehet, älkää jutelko minulle tai tulko paria metriä lähemmäksi! Ahdistaa. Ei hänestä ota enää mitään selvää. Ehkä hän sitten on tyytyväinen, jos pysyn neljän seinän sisällä tai korkeintaan hänen talutushihnassaan.:(

4

1082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ikinä

      Minä myös kaksonen ja mieheni rapu...ei hyvä yhdistelmä.Rapu on aina mustasukkanen ja ei sovi kaksoselle kun kaksonen on niin vilkas ja seurallinen...rapu enemmän koti ihminen,rauhaa ja hiljaisuutta rakastava..ei tykkää vieraista ja hälinästä.Isommat juhlat on aivan kidutusta ravulle.Pese vain äkkiä kätes ravustasi,ennen kuin käy niinkuin minulle,lapsi tuli ja sen takia on niin vaikea erota.14 vuotta oltu yhdessä,viimiset vuodet aivan hirveätä tappelua jos minä kaksonen haluaisin käydä tyttöjen kanssa vähän tuulettumassa(2-3 krt vuodessa).Rapu on kauhean itsekeskeinen,kaikki pitää mennä niinkuin hän haluaa tai jos ei mene niin seuraa kauhea riita.

      • Ironlady

        Oiskohan homma toisinpäin sitten, kun nainen on rapu ja mies kaksonen? Elämäni mies ja lasteni isä oli kaksonen ja minä aito rapu ja me¨sovimme yhteen kuin vakka ja kansi. Ihananpaa miestä saisi hakea aika pitkään ja luulen,etten sittenkään löytäisi. Tuoni vei hänet vain liian aikaisin, ehdimme tuntea "vain" 20v ja olla tiiviisti yhdessä siitä n.16v ja ikävä on edelleen, vielä 11 vuoden jälkeenkin. En sitten tiedä kuinka paljon nuo sukupuolierot vaikuttaa, jos nainen on kaksonen ja mies rapu! Saattavat tehdä paljonkin. Toisaalta, poikkeuksia on aina ja joka asiassa. Eihän mekään riitelemättä eletty,mutta se nyt taas kuuluu normaaliin parisuhteeseen, on luonnotonta,jos ei koskaan tule mistään asiasta erimielisyyksiä, silloinhan toinen on alistunut toisen käskyvallan alle,jos ei omia ajatuksiaan voi ääneen sanoa.


    • kannattaa kokeilla

      laiteta elävältä kiehuvaan veteen?
      Kokeile sitä keinoa, tepsiikö?

    • rokkipapu

      Luottaako miehesi sinuun? Jos ei niin en ihmettele hänen käytöstään silloin. Näin rapunaisena voin sanoa, että kun itse menen baariin, en todellakaan roiku miehessäni kiinni enkä ole järjettömän mustasukkainen. Pääasia että mieheni pitää hauskaa, mun kanssa tai ilman mua. Yritä keskustella miehesi kanssa, että mikä tekee siitä noin älyttömän? Jos ei tule selkoa asiaan niin vaihtoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2281
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      121
      1673
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      13
      743
    Aihe