Kummalla kannattas meennä Milanoon? Volareweb.com vai Ryanairilla? Kokemuksia?
Tarkotus olis lähtee kaverin kans muutamaks päiväks Milanoon. Mietitään et kumpi lentoyhtiö olis parempi. Volareweb.com olis vähä kalliimpi, mut lentokenttä lähempänä kotia ja on jo päivällä perille kun taas ryanair lähtee vasta illalla...
Onkos Milanossa muuten mitään Heavy baareja?
Kumpi lentoyhtiö?
5
1341
Vastaukset
- vai Volare
Ryanairin aikataulu on huonompi, mutta firmana Ryanair on paljon luotettavampi. Volarewebin kohdalla on jo ollut useita peruutuksia, sen taloudellinen tilanne on varsin epävarma (on se jo kerran ollut konkurssissakin).
- VOLARE
Ota mielummin Volare kuin Ryanair....eihän kukaan itseänsä ja muita kunnioittava lennä Ryanairilla. Ryanair kohtelee henkilökuntaansa tosi huonosti ja lentää Tampereelta,tällä tavoin myös Tampereen lentoasema osallistuu henkilökunnan huonoon kohteluun.
eli valitse VOLARE
- milanese.
Alcatraz esimeriksiksi.
Via Valtellina, 21/27.- Kannattaa mennä ryanairilla
Se on halvempi, jos varaa ajoissa...
- paremmat aikataulut
Ryanairin aikataulu on muuten muuttunut. Lento lähtee jo iltapäivällä ja paluukin on myös iltapäivällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1014646Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493172Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852909- 801680
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411470450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021264- 15997
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40911Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah25900- 184884