tietäisköhän kukaan hyvää ja kunnollista hierontaa oulussa? hintaa?
hieronta oulussa?
8
14118
Vastaukset
- on mielestäni
hyvä hierontapaikka, Biofysio ja siellä Aappo (tai Aapo) nimi niminen hierojapoika. Olen ainakin ollut todella tyytyväinen ja hinta ihan normaali verrattuna muihin. Soita ja kysy...
- tuula
tullut uusi hierojakoul valo ouluunkävin itse kokeilemassa tosi hyvä kysy lauria oli pätevä 45min 18e ei minusta kallis kun vertaa muihin apua tuli
- useita hierojia
Oulussa, osoitteessa Uusikatu 58 B on Hierojakoulu VALO.
Sieltä löytyy jokaiselle mieluisa hieroja ;)
Hinnatkin on opiskelijoillekkin sopivat.
http://www.hierojakouluvalo.fi/sivu.php?mid=2&pid=65
- Heim
Katsokaappas tuosta. Minun mielestä ihan pätevä kaveri. www.jouniuutela.suntuubi.com
- Aleksi
Hierontaa Oulussa
http://lihaz-hieronta.urli.net/- rapeoulu
Onpa vanha ketju mutta nakataanpa tännekin. Jos haluaa tutustua erilaiseen hierontaan niin kannattaa katsoa www.hoitojakiinalaisittain.com
Tuina sisältää paljon muutakin kuin hierontaa. - jukhak
rapeoulu kirjoitti:
Onpa vanha ketju mutta nakataanpa tännekin. Jos haluaa tutustua erilaiseen hierontaan niin kannattaa katsoa www.hoitojakiinalaisittain.com
Tuina sisältää paljon muutakin kuin hierontaa.Tässä on aika hyvä http://www.hierojamattilantto.fi
- mattiala
rapeoulu kirjoitti:
Tuina sisältää paljon muutakin kuin hierontaa.Ehottomasti muutki kokeilemaan Tuinaa. Kävin, näin ja olen äärimmäisen tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291