Sain juuri uuden metallinvärisen mustan auton ja nyt tiedustelen mitä maalipinnalle kannattaa tehdä jotta kestää paremmin?
Ditec olisi paras mutta aivan liian kallis. Teetätän autoon täydellisen ruostesuojauksen mutta tämä Kovavaha(2 kerros Lahega) jne... on vielä mietinnässä.
Mikä olisi viisain ratkaisu alle 200€ hintaan?
Uuden auton maalipinta???
5
1697
Vastaukset
- Minkalainen paras
Brilliant kai se täytetynee ottaa kun sen saa 240€:lla? Osa kehuu osa haukkuu mistä näistä tietää mikä pitää paikkansa?
Pakko se on kuitenkin suojata jollakin muulla kuin vahalla joka häviää heti liuotinpesun jälkeen :(
Ditec olisi paras mutta maksaa yli 600€.
Tähän Brillianttiin voi vielä tehdä jälkeenpäin vahauksia mikäli haluttaa hinkkailla : )- ammattilainen
brillant on kyll paras aine,testivoittaja
- ULTRA SHIELD
Onko kokemuksia tästä ULTRA SHIELD käsittelystä?
Tämä olis halvempi kuin Brilliant. - oikeasti parempia?
Onko ns. kestovahauksessa oikeasti mitään eroa kunnolla tehtyyn perinteiseen vahaukseen verrattuna (esim. 3 eri kerrosta: puhdistava vaha koneellisesti hangattuna, sitten normaali vaha ja päälle kovavaha, ns. top coat)? Ei mutua vaan faktaa, please!
Käsittääkseni kyse on samanlaisesta käsittelystä. Aineet eivät vaan ole samoja kuin ns. kaupasta saatavat, mutta mitä eroa niillä sitten muka on? Luulisi, että jos jotain ihmeen "kestovahaa" olisi olemassa, vastaavaa myytäisiin myös kuluttajakäyttöön. Ei kai ne valmistajat nyt tarkoituksella mitään "huonompaa" myy kuluttajille. Kilpailu vahamarkkinoillakin on nimittäin varsin kovaa, vahojen kestoja kun testaillaan monissa paikoissa.- ullltraaSHIELD
Tätä olen itsekkin miettinyt et onko noi aineet samaa "paskaa" kuin kaupasssa myytävät?
Toi Ultra Shield käsittely olis alle 200€ joten voi olla et otan sen myöhemmin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831589Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721400Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2301366Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301- 111142
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029- 90975
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973