Viattoman likaista...

*Jacci*

Tarina on täysin fiktiivinen!

Siitä on jo kauan aikaa, kun menin töihin Helsingin keskustassa sijaitsevaan hotelliin. Opiskelin kyseistä alaa, joten extrahommat hotellissa olivat olevinaan minulle hyvää työkokemusta - mutta onhan niitä huoneita ennenkin siivottu. Hyvän työpaikan siitä teki palkka, jota opiskelijat todella vielä nykypäivänäkin kaipaisivat enemmän!

Hotelli oli siisti, viisi tähteä oli karttunut pitkän historian aikana. Tämän takia myös työntekijöiltä odotettiin erittäin korrektia käyttäytymistä. Ja minä olinkin erinomainen työtekijä; uuttera, joustava ja asiakaspalvelutaitoinen!

Eräänä hiljaisena tiistai-iltana sain puhelu työpaikaltani. Työtoverini oli sairastunut, joten hotellin saunalle tarvittiin kipeästi työntekijää. Homma oli helppo, joten lupasin tulla. Saunalla kun harvoin ketään edes viikonloppuna kävi, joten pitkälti se oli sellaista tv:n tuijotusta koko ilta luvassa.

Kiireellä poljin töihin, jotta ehdin vielä ajoissa – vaikka oli minulla kyllä lupakin olla vähän myöhässä, kerta noin nopealla varoitusajalla vuoro tuli. Menin henkilökunnan ovesta sisään, jätin pyöräni puolihuolimattomasti käytävälle ja vaihdoin pikaisesti työvaatteeni: tummansinisen kauluspaidan ja lähes samanväriset housut. Punertavat, pitkät hiukseni laitoin nutturalle ja painelin hissillä ylös saunalle.

Ilta alkoi hiljakseen. Yksi ainut ihminen vaivautui saunomaan – joku bisnesmies seitsemännestä kerroksesta. Se kerros oli kalliimpi asua, mutta saunapalvelut olivat heille ilmaisia. Hänen lähdettyään aloin jo turhautua, kun muutaman tunnin olin tuijottanut ykkösen ajankohtaisohjelmia vailla minkään näköisiä työtehtäviä. Saunavahdin homma toden totta oli tylsää!

Yhtäkkiä ovista sisään käveli mieshenkilö, tummahko, pitkä ja ah – minkä näköinen! En heti huomannut hänen tuloaan, tuijottelin vain kännykkääni, ja tekstailin poikaystäväni kanssa, jonka kanssa olimme sopineet näkevämme tänään, mutta yritin kovasti siirtää iltaa huomiselle. Mies rykäisi hieman, havahduin hänen tuloonsa, ja nolostuneen punaisena kävelin tiskille pyydellen kovasti anteeksi. Hän näytti kovin hölmistyneeltä, josta ymmärsin, ettei hän ymmärtänyt suomea laisinkaan. Käänsin saman englanniksi, ja hän hymyili… ”It’s ok.”
Hymyilin takaisin, ja ohjasin hänet seuraamaan minua pitkää käytävää pitkin.

Miesten saunan kohdalla osoitin avoinna olevaa ovea, jotta hän ymmärtäisi, mihin mennä. Hän ei kuitenkaan hievahtanutkaan, vaan tuijotti minua viekas hymy kasvoillaan. Kehotin häntä menemään saunaan, mutta sen sijaan, että hän olisi astunut ovea kohti, hän astuikin askeleen lähemmäs minua.

Punastuin taas!

Kun ymmälläni katselin häntä, hän laittoi kätensä niskaani, otti hiljaa hiuksistani kiinni ja piti päätäni paikoillaan. Hetken hän tuijotti minua, kunnes hän suuteli. Ja hän suuteli pitkään. Miljoonalta vuodelta tuntuvan ajan jälkeen hän irrotti huulensa huulistani ja hymyili.
”Did you like it?”
Katsoin häntä lähinnä hölmistyneenä, huulipunaani hiukan korjaten. Säikähdin, mutten voinut sanoa, ettenkö olisi nauttinut äskeisestä.
”Yes I did but…..” yritin jatkaa.
Hän suuteli minua uudestaan, tällä kertaa intohimoisemmin ja vielä pidempään. En vastustellut, hänessä oli selvästi jotain, liekö se jännitys, tuoksu, vaarallisuus?

Lopulta hän irrotti huulensa omistani ja otti kädestäni kiinni ja ohjasi nyt minua – miesten pukuhuoneeseen. Tiesin, ettei minun pitänyt olla täällä! Olin sentään töissä. Toisaalta, oli hiljaista, ja mies todella kiihotti minua, joten päätin antaa itselleni tilaisuuden mennä katsomaan, mitä mies halusi minulle tehdä.

Hän ohjasi minut pukuhuoneen perälle, istui itse puiselle penkille, ja laittoi minut kasvoni häntä vasten seisomaan haarojensa väliin. Hän viekkaan hymynsä kanssa katseli minua, kosketteli käsillä ensin niskaani, sitten poskiani, puoliksi auki olevia huuliani ja kaulaani. Sitten hän vei kättään alemmas, puristi kevyesti rintojani paitani päältä. Hän katsoi minua edelleen suoraan silmiin.

Lopulta hän avasi kauluspaitani kolme ylintä nappia, hitaasti, vain yhtä kättä käyttäen. Toinen käsi piti kiinni lanteistani. Hän hiveli ihoa ensin rintaliivieni päältä, mutta lopulta ujutti sormensa rintaliivieni sisään. Nännini olivat kivikovat, tunsin kirjaimellisesti kuinka kostuin. Käänsin päätäni, minua hävetti, vaikka toisaalta nautinkin tilanteesta. Minua myös pelotti, olinhan paikassa, jonne kuka tahansa voisi tulla sisään minä tahansa hetkenä.

Hän hiveli rintojani, samaan aikaan toinen käsi vaelteli kroppaani pitkin. Lopulta toinen käsi kosketti vakoani, vaikkakin vain housujen päältä. Olin sanoin kuvaamattoman kiihottunut. Hän avasi housuni napit ja vetoketjun hitaasti ja hiveli mustien läpinäkyvien alushousujeni päältä alapäätäni. Enää hän ei katsonut silmiini, vaan paljon alemmas.

Kiusaten minua hän hiveli pitkään häpyhuulten ulkopuolta, haarojeni sisäpuolta ja häpyhuuliani niin, ettei kuitenkaan osunut klitorikseen vahingossakaan. Olin niin märkä, että alushousuni kastuivat nesteistäni. Sen pystyi haistamaan.

Lopulta hän siirsi alushousut tieltään ja kosketti klitoristani etusormellaan. Voihkaisin. Hän alkoi hitaasti hieroa klitoristani, molemmin puolin, ylös ja alas. Minä voihkin minkä ehdin, vaikka yritinkin olla mahdollisimman hiljaa, ettei kukaan kuulisi. Lopulta hän meni kahden sormen kanssa sisääni, painoi sormensa oikein syvälle minuun pitäen lantiostani kiinni. Voihkin, tuntui niin hyvältä. Hän tuijotti välillä kasvojani, välillä alapäätäni, kuitenkaan sanomatta sanaakaan.

Kesken kaiken hyvän olon tunteen havahduin: mitä olinkaan tekemässä? Minulla oli poikaystävä, onnellinen suhde hänen kanssaan, olimme harkinneet jopa yhteen muuttamista. Ja minä kun en ollut yhtään pettäjätyyppiä. Ja vielä omalla työpaikallani!

Otin hänen kätensä pois ja hymähdin hiljaa nolostuneena ”Sorry, but i’ve got a boyfriend”.
Hän katsoi minua edelleen luottavasti, ja irrotti kätensä otteestani vieden sen takaisin jalkoväliini.
”He is not here. So enjoy!”
Vein jälleen hänen kätensä pois jalkojeni välistä. Niin paljon kuin olisin halunnut sen olevan siellä, niin en vain pystynyt. ” Sorry, but i’m serious”
Hän katsoi minua luottavasti, otti rinnastani ja lantiostani kiinni ja sanoi:
” Forget him for a while, he is not here. This is nothing but just pleasure, pure sex with no feelings…”
Hänen espanjalaisaksenttinsa sai minut lämpenemään jälleen. Minussa asui vielä pieni epäluulo, mutta annoin hänen jatkaa. Hän hymähti, ja alkoi jälleen hyväillä minua, jopa vielä taitavammin. Hän käänsi minut selkä häntä kohti, laski housut (molemmat) jalastani ja istutti minut syliinsä. Toisella kädellä hän piti rinnastani kiinni, toisella hän hieroi klitoristani antaen kiimani levitä hänen käsilleen ja pyyhkeelleen. Voihkin ja kiljuin minkä ehdin. Tiesin, miten väärin tämä oli, mutten enää pystynyt lopettamaan, tuntui liian hyvältä!

Tunsin, kuinka hänen kalunsa alkoi turvota allani. Valuin hänen sylissään, olin kuin sulaa vahaa. Juuri ennen orgasmia hän lopetti ja käski minut seisomaan. Katsoin häntä hiukan hölmistyneenä, että miksei hän antanut minun kokea sitä huippua, jota odotin!
”Not yet, my princess, not yet…”
Hymyilin hänelle takaisin.

Kello oli paljon, työvuoroni oli loppumaisillaan, joten aloin olla varma, ettei saunallekaan enää tulisi ketään.

Mies kaivoi kassistaan mustaa nauhaa, kuin liian pitkään silkkihuivia. Hän kehotti minua näyttämään, että missä suihkut ovat. Avasin suihkuhuoneen oven ja hän vei minut sisään. Suihkuhuoneessa hän pyysi minua asettumaan makuulleni lattialle. Tein työtä käskettyä. Hän otti nauhansa, ja alkoi sitoa käsiäni takaseinän tankoon. Säikähdin, mutta hän vain painoi sormen huulilleni kehottaen olemaan hiljaa. Minua kiihotti ja pelotti samaa aikaa. Pelko tosin alkoi viedä voiton, mutta rohkaisin itseäni jatkamaan.

Hän heitti pyyhkeen lanteiltaan ja se paljastui: ja se oli valtava. Hän avitti minut istuma-asentoon. Käteni olivat yhä kiinni tangossa, tosin solmu liikkui tankoa pitkin kuitenkin aukeamatta. Hän asettui eteeni, ja toi kyrpäänsä kasvojani kohti. Hiljaa nuolaisin sitä, hennosti. Lipaus lipaukselta kovensin voimia ja aloin ottamaan kyrvän päätä jo koknaan suuhuni. Lopulta yllätin hänet laittamalla koko kyrvän suuhuni, tai sen mitä siitä mahtui. Hän piti päästäni kiinni ja liikkui edes takaisin samalla, kun minä imin ja liikuttelin kieltäni hänen munansa vartta pitkin. Hän katsoi touhua koko ajan ylempää ja välillä tukisti hiuksiani, jotta pysyisin paikallani niin, että mahdollisimman paljon mahtuisi suuhuni. Välillä hän päästi irti ja silitti tukaani suloisesti.

Kauaa en suihin ottanut, kun hän astui kauemmas minusta. Hän avitti tällä kertaa minua kääntymään. Homma oli mennyt jo niin pitkälle, etten enää pystynyt sanomaan ei, joka sinänsä oli pelottavaa, mutta toisaalta myös kiihottavaa. Siinä minä olin, polvillani suihkuhuoneen lattialla pää seinää kohti, kädetkin olivat edelleen sidottuina. Hän poistui suihkuhuoneesta hetkeksi ja tuli pian takaisin. Hän asettui taakseni ja laittoi suulleni suukapulan, etten pystynyt huutamaan. Tämän päälle hän asetti vielä liinan niin, että koko suu peittyi. Hän sitoi solmut tiukaksi niskaani. Jännityin, yritin vähän väistää, mutta hän korjasi päätäni ja sai suukapulan suuhuni. En pitänyt kapulasta, mutten saanut sitä syljettyä pois. Suuren puisen pallon ollessa suussani kaikki äänet, joita päästin, olivat vain voihkauksia, eikä siis pystynyt erottamaan tuskaa nautinnosta. Toivoin, että hän olisi hellä.

Hän hiveli vielä takaapäin pilluani, joka oli pelostani huolimatta litimärkä. Hän työnsi sormia sisälleni – joka sai minut kiihottumaan niin paljon, että päästin epämääräisiä ääniä suustani puhtaasta nautinnosta. Lopulta, kun hän oli todennut, että todella olin tarpeeksi märkä, hän asettui taakseni, avasi hiukan vielä polviani ja laittoi kyrvän pilluni huulille. Hitaasti hän painoi sen sisään – se oli valtava, ja sattui aluksi hiukan. Mies alkoi tehdä edestakaista liikettä, ensin hitaammin, mutta koko ajan tahtia koventaen. Minä voihkin, puhtaasta nautinnosta ja hyvän olon tunteesta. Hän otti lantiostani kiinni ja alkoi panna minua raivolla; ihomme kohdatessa pääsi ilmoille lätisevä ääni. Hän piti minusta kiinni toisella kädellä ja toisella hän hieroi kroppaani ja ennen kaikkea klitoristani. Minä olin kontallani, seinään kiinnitettynä, kapula suussani aivan avuton. Toisaalta, en pystynyt kuin nauttimaan.

Yhtäkkiä mies lopetti. Hän irrotti minun käteni tangosta, muttei noussut seisomaan, vaan istui edelleen lattialla. Hän ei avannut solmua kokonaan, vaan piti yhä käteni toisissaan kiinni. Hän nosti minut syliinsä istumaan niin, että hänen kyrpänsä lipui takaisin syvälle minuun. Käsistäni hän piti kiinni. Minä keinuin hänen sylissään voihkien, kun hän vain tuijotti minua, tekemisiäni, silmiäni, voihkimistani, punaisia, kovia nännejäni ja sitä, kuinka työntö työnnöltä kyrpä valui syvemmälle minuun ja kiimani valuivat hänen reisiensä välistä lattialle.

Muutaman minuutin jaksoin, kunnes suihkutilan lämpö ja kova jalkatyö väsyttivät minut. Lysähdin vasten hänen olkapäätään. Hän ei tosin ollut valmis vielä. Niinpä hän nosti minut sylistään, nousi seisaalleen ja ohjasi minut saunajakkaralle. Hän avasi käteni, mutta sitoi ne pian uudestaan: toisen käden toiselle puolelle saunapenkkiä, toisen toiselle.

Istuin hölmistyneenä penkissä, kun hän avasi suukapulani.
”I wanna see when you come”
Puistelin päätäni. Tilanne jotenkin hävetti, että hän siinä tuijotti minua, kun saisin orgasmin ja vääntelisin naamaa ihmeissäni. Kieltäydyin, mutten voinut enää mitään, kun hän kosketti alapäätäni uudestaan. Hän hieroi klitoristani ylhäältä alas, välillä nuolaisi sitä kevyesti, mutta vain hetken, jotta pystyi seuraavaan kasvojani. Siinä minä istuin, kädet sidottuna, kun hän kosketteli minun kalleintani. Ei aikakaan, kun kroppani alkoi hiljalleen täristä. Hän huomasi tämän ja tiuhensi tahtiaan. Toista kättään hän piti sisälläni, toisella hän hieroi klitoristani. Kun vihdoin tulin, oli se kuin seitsemäs taivas, yhtä hyvä, kuin elämäni ensimmäinen orgasmi, valtava. Voihkin ja huusin, hän laittoi kättä suuni eteen, jotta ymmärtäisin olla hiljaa.
”Oh my god!” Sanoin ja hymyilin hänelle huohottaen.

Hän katsoi minua hetkisen, suuteli pehmeästi ja irrotti siteeni. Hän asetti minut vielä kontilleni makaamaan suihkun lattialle, tällä kertaa tosin ilman siteitä. Tärisin yhä.

Vielä muutaman kerran hän painoi kyrpänsä minuun takaapäin Äänistäni kuuli, että todella nautin. Hän piti taas lanteistani kiinni ja työnsi itseään yhä syvemmälle minuun. Oli niin rajalla, etten osannut päättää, tuntuiko tämä hyvältä vai sattuiko se. Toisaalta se sattui, mutta tuntui niin ihanalta, etten pystynyt pyytämään häntä lopettamaan. Eikä hän varmasi olisikaan tehnyt sitä pyynnöistäni huolimatta.

Muutaman minuutin kuluttua hän tiukensi otettaan, tihensi työntöjään, ja tunsin, kuinka hän oli juuri tulossa. Aivan viime hetkellä hyppäsin hänen altaan pois ja laitoin minun nesteilleni tuoksuvan munan suuhuni imien siitä viimeisetkin kiimani. Hän sai, minä imin, samaan aikaan, kun hän huusi hyvää oloaan ilmoille, ja tukisti hiuksiani.

Rauhoittumisen jälkeen hän laittoi suihkun päälle. Nousin seisomaan häntä vasten. Hän oli alasti, minä vain housutta, vaikkakin kyllä paitani oli auki ja rintani törröttivät rintsikoista ulos. Suutelin häntä lämpöisen suihkun alla. Hän katsoi minua edelleen sillä salaperäisellä hymyllä, joka aivan ensiksi sai minut syttymään, se viekkaus, ne ruskeanmustat silmät. Se katse!

Katsahdin kelloa – liian paljon. Hyppäsin äkkiä suihkusta pois ja laitoin housut jalkaani. Alushousut jäivät kiireessä lattialle. Lähdin juoksemaan respaa kohti – avaimet piti olla palautettuna jo aikoja sitten. Juoksin hissille ja katsahdin taakseni, muttei mies ollut seurannut minua. En tiedä, katsoinko sen takia, että halusin hänen juoksevan perässäni. Toisaalta, olin kauhuissani äskeisestä, miten olinkaan hairahtanut näin. Toisaalta myös, olin edelleen niin kiihottunut, vai sanoisiko, että siitä rauennut, että hengityksenikään ei tasaantunut.

Respassa oli töissä se sama mieshenkilö, joka aina tekee yövuoroja. Hän katsoi minua hölmistyneenä, kun saavuin.
”Mitähän sulla sattu ku noin märkä oot?”
Tajusin vasta sitten, että minulla oli edelleenkin märkä työpaita, märät hiukset ja levinneet meikit kasvoillani. Housuni kuitenkin olivat kuivat, sillä olin heittänyt ne pois ennen, kuin suihku ehti minut kastella.
”Liukastuin, ja putosin altaaseen, onneksi ei sattunut pahempaa”
Yritin hymyillä ja näytellä huojentunutta. Naurahdinkin vähäsen, mutta näin, ettei esitykseni mennyt läpi. Respan yöpoika kuitenkin otti avaimet kädestäni, laittoi ne taskuunsa ja nyökkäsi hyväksyttävästi.
Lähdin kävelemään pukuhuoneita kohti, jotta saisin vaatteeni vaihdettua mahdollisimman nopeasti ja pääsisin kotiin nukkumaan. Respapoika kuitekin vielä huusi perääni ja käännyin nolostuneena, mutta vähän vihaisenakin – märissä vaatteissa oli todellakin kylmä..
” Oliko vielä jotain, mulla olisi vähän kiire”

”Hänen nimensä on Antonio ja hän aikoo viipyä vielä muutaman päivän”

Respapoika iski minulle silmää, hymyili (vaikkakin selkeästi nauraa rehatti sisällään) ja katsoi minua kaikkitietävästi. Näytin viattomalta, hymyilin takaisin ja lähdin kävelemään hissin ovia kohti. Oloni oli viattoman likainen...

Vielä pari päivää ;) ?


Vapaita kommentteja saa laittaa, ja otetaan mielellään vastaan!

2

32636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fakju

      Romantiikkaa, himoa, hellyyttä ja voimaa samassa paketissa. Puhdasta erotiikkaa. Kiitos!

    • uuuurr

      jatkoa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe