kaurisnaisen ystävyys?

syksyn lapsi

kuinka saada kaursinainen vakuuttuneeksi siitä että hän on minulle todella tärkeä ja että haluaisin meidän ystävyytemme jatkuvan ja syvenevän. mitkään merkit joita annan ja vihjaan eivät tunnu riittävän. tai sitten hän ei halua pitää minua läheisenään, vaikka on joskus niin sanonutkin. en voi suoraan saoa että rakastan häntä, emme ole vapaita, mutta tahtoisin meidän olevan ystäviä.

millaisia ovat kaurisnaiset?

12

965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaurisnainen78

      Kaurisnaiset vaativat ystävyydeltä ja rakkaudelta paljon. He eivät paljasta korttejaan ensi kättelyssä vaan he ottavat ensin selvää toisesta osapuolesta, että onko hän ystävyyden tms. arvoinen. Kaurisnaiset ovat viileitä, mutta erittäin rakastavia, jos joku saa sulatettua heidän sydämen. Se vaatii aikaa! Ne jotka eivät jaksa odottaa, että kaurisnainen sulaa, eivät ole ystävyyden tai rakkauden arvoisia. Kaurisnaiset ovat herkkiä, jonka vuoksi he eivät halua riskeerata suhteeseen, jossa he jo heti tietävät haavoittuvansa. Rakkaudessa kaurisnainen on ehdottoman uskollinen ja vilpitön. Seksielämä ei ole missään tekemisissä kauriin ulkoisen viileyden kanssa. Kaurisnaisista löytyy huumoria yllinkyllin, mutta kaikki eivät sitä valitettavasti ymmärrä.

      • syksyn lapsi

        olemme tunteneet kohta jo kaksi vuotta, ja edelleen hänen viestinsä ovat ristiriitaisia. toisaalta tuntuu että hän ei panisi pahakseen jos emme enää olisi missään tekemisissä, ja seuraavaksi tuntuu että olen hänelle rakkain ihminen maailmassa!

        en tiedä jaksanko tätä enää. en vain saa hänestä selvää. kulutan häneen liikaa enegiaani. turhaanko?


      • syksyn lapsi

        viestit hänen suunnaltaan ovat ristiriitaisia. yhtenä hetkenä tuntuu ettei hän ole minusta kiinnostunut, toisena tuntuu että olen hänelle rakkain ihminen maailmassa.

        olemme tunteneet kohta 2 v, vieläkö kannattaa yrittää pysyä ystävinä? onko kaikki minun aktiivisuuteni varassa?

        tämä epävarmuus vie liikaa energiaa.


    • Kaurisneiti

      Syksyn lapsi, malttia, malttia...sitä tarvitaan rämän suhteen alussa.
      Mitä tähtimerkkiä sinä edustat?

      • syksyn lapsi

        neitsyt. olen aivan ymmälläni ja kohta taas täysin varma! en taida edes tuntea muita kauriita.

        olen naimisissa vesimiesnaisen kanssa - vaimoni kanssa ei koskaan ollut tälläistä epävarmuutta.

        mutta tämä kauris taas... en tahtoisi muuta kuin että hän selvästi osoittaisi mitä minusta ajattelee ja mitä minusta haluaa.


      • kaurisnainen78
        syksyn lapsi kirjoitti:

        neitsyt. olen aivan ymmälläni ja kohta taas täysin varma! en taida edes tuntea muita kauriita.

        olen naimisissa vesimiesnaisen kanssa - vaimoni kanssa ei koskaan ollut tälläistä epävarmuutta.

        mutta tämä kauris taas... en tahtoisi muuta kuin että hän selvästi osoittaisi mitä minusta ajattelee ja mitä minusta haluaa.

        Voiko tuosta viestistäsi nyt lukea sen rivien välistä, että olet rakastunyt häneen. Jos näin on voin kertoa, että se vaikuttaa varmasti suhtautumiseen. Itse kaurisnaisena olen hyvin uskollinen ihminen, mutta se ei tarkoita sitä että kulkisin laput silmillä. Jos kaurisnainen näkee, että joku muu mies on hänestä kiinnostunut, tottahan toki hän hakee siitäkin energiaa. Se ei tarkoita pettämistä ensikädessä. Kaurisnainen pelaa ja hakee sitä jännitystä, mutta sillä hetkellä kun hän huomaa, että upss -mopo saattaa karata käsistä, hän osaa salakavalasti peruuttaa pois tilanteesta ja muuttui jälleen viileäksi toista osapuolta vastaan. Tästä kaurisnainen saa "lisävirtaa" omaa elmäänsä ja se ruokkii kauriin niin pohjatonta halua kuulla hyväksynnän sanoja toisilta ihmisiltä. Kauriit vaativat huomiota, joka ei tarkoita suinkaan huomion keskipisteenä olemista vaan toiselaista huomioonottamista. Kaurisnainen ei ole sitä mitä hän aina haluaa antaa ymmärtää. Kaikki on tarkoin mietittyä...


      • syksyn lapsi
        kaurisnainen78 kirjoitti:

        Voiko tuosta viestistäsi nyt lukea sen rivien välistä, että olet rakastunyt häneen. Jos näin on voin kertoa, että se vaikuttaa varmasti suhtautumiseen. Itse kaurisnaisena olen hyvin uskollinen ihminen, mutta se ei tarkoita sitä että kulkisin laput silmillä. Jos kaurisnainen näkee, että joku muu mies on hänestä kiinnostunut, tottahan toki hän hakee siitäkin energiaa. Se ei tarkoita pettämistä ensikädessä. Kaurisnainen pelaa ja hakee sitä jännitystä, mutta sillä hetkellä kun hän huomaa, että upss -mopo saattaa karata käsistä, hän osaa salakavalasti peruuttaa pois tilanteesta ja muuttui jälleen viileäksi toista osapuolta vastaan. Tästä kaurisnainen saa "lisävirtaa" omaa elmäänsä ja se ruokkii kauriin niin pohjatonta halua kuulla hyväksynnän sanoja toisilta ihmisiltä. Kauriit vaativat huomiota, joka ei tarkoita suinkaan huomion keskipisteenä olemista vaan toiselaista huomioonottamista. Kaurisnainen ei ole sitä mitä hän aina haluaa antaa ymmärtää. Kaikki on tarkoin mietittyä...

        tuota hän varmaan juuri tekee, pelaamme siis eräänlaista kissa ja hiiri -leikkiä. jos menen liian "pitkälle" (ei fyysiseti), hän vetäytyy, mutta jos minä etäännyn on hän kohta perässäni, sillä olen hänelle hyvin kohtelias ja rakastettava, eli juuri sitä mitä hän kaipaa.

        en yrittäisi vietellä häntä pettämään puolisoaan, enkä omaanikaan pettäisi. minulle riittäisi vain tieto ollaanko oikeasti ystäviä ja millä tasolla.


      • Kaurisneiti
        syksyn lapsi kirjoitti:

        tuota hän varmaan juuri tekee, pelaamme siis eräänlaista kissa ja hiiri -leikkiä. jos menen liian "pitkälle" (ei fyysiseti), hän vetäytyy, mutta jos minä etäännyn on hän kohta perässäni, sillä olen hänelle hyvin kohtelias ja rakastettava, eli juuri sitä mitä hän kaipaa.

        en yrittäisi vietellä häntä pettämään puolisoaan, enkä omaanikaan pettäisi. minulle riittäisi vain tieto ollaanko oikeasti ystäviä ja millä tasolla.

        Syksyn lapsi, seurustelin pitkään Neitsyt miehen kanssa. Myös meillä oli alkukankeutta, ja kesti tovi ennenkö päästiin "itse asiaan". Minä kun Kauriina tarvitsen vakuuttelua suhteen alussa.


      • syksyn lapsi
        Kaurisneiti kirjoitti:

        Syksyn lapsi, seurustelin pitkään Neitsyt miehen kanssa. Myös meillä oli alkukankeutta, ja kesti tovi ennenkö päästiin "itse asiaan". Minä kun Kauriina tarvitsen vakuuttelua suhteen alussa.

        niin. me ihastuimme toisiimme melkeinpä ensitapaamisella. jos olisimme olleet vapaita, olisimme varmasti päätyneet lopulta suhteeseen. mutta jonkun ajan jälkeen alkoi sitten tämä kissa ja hiiri leikki. näen hänestä että hänen on jotenkin vaikea sulattaa omaa ihastumistaan, tai se häntä hämmentää. voiko olla näin?

        olen ajatellut niin, että säilyttääkseni hyvät välit tämän ihmisen kanssa, annan hänelle kaiken sen huomion joka minulta luonnostaan hänelle lankeaa. hän sitä ilmeisesti tarvitsee, minä taas tarvitsen hänen ystävyyttään. ehkä minä tässä jään tappiolle mutta kai se on parmpi kuin lopullinen välirikko. työmme puolesta tapaamme säännölliseeti joka tapauksessa, ja välirikko haittaisi molempien tyskentelyä. hankala tilanne. ujouteni estää minua avaamasta suutani ja puhumasta asiaa puhki.

        suututtaa joskus kun tuntuu että hän vain leikittelee kanssani, minulla taas tämä ystävyys on elämän suola. en löydä tasapainoa tässä jutussa ollenkaan.


      • kaurisnainen78
        syksyn lapsi kirjoitti:

        niin. me ihastuimme toisiimme melkeinpä ensitapaamisella. jos olisimme olleet vapaita, olisimme varmasti päätyneet lopulta suhteeseen. mutta jonkun ajan jälkeen alkoi sitten tämä kissa ja hiiri leikki. näen hänestä että hänen on jotenkin vaikea sulattaa omaa ihastumistaan, tai se häntä hämmentää. voiko olla näin?

        olen ajatellut niin, että säilyttääkseni hyvät välit tämän ihmisen kanssa, annan hänelle kaiken sen huomion joka minulta luonnostaan hänelle lankeaa. hän sitä ilmeisesti tarvitsee, minä taas tarvitsen hänen ystävyyttään. ehkä minä tässä jään tappiolle mutta kai se on parmpi kuin lopullinen välirikko. työmme puolesta tapaamme säännölliseeti joka tapauksessa, ja välirikko haittaisi molempien tyskentelyä. hankala tilanne. ujouteni estää minua avaamasta suutani ja puhumasta asiaa puhki.

        suututtaa joskus kun tuntuu että hän vain leikittelee kanssani, minulla taas tämä ystävyys on elämän suola. en löydä tasapainoa tässä jutussa ollenkaan.

        En usko kuitenkaan kun olette jo pidemmän aikaa tunteneet, että hän leikittelee teidän ystävyydellä. Kauris kuitenkin arvostaa niitä ystäviä, keitä hänellä on. Mutta jos tässä on tämä rakkauskuvio mukana on tilanne jo monimutkaisempi. Jotenkin vain kertomuksestasi huokuu se, että olet oikeasti rakastunut häneen enemmän kuin ystävänä. Ehkä vain vakuuttelet itsellesi, että ystävyys riittää, mutta kuintekin annat ymmärtää enemmän? Ehkä sinun kannattaisi tämä asia selvittää ihan itse ja sitten avoimesti kertoa kauriille tunteistasi. Riittääkö sinulle pidemmän päälle teidän välinen ystävyys vai haluatko enemmän? Toisekseen samaa varmaan voit kysyä kauriilta suoraan, mitä hän tuntee.


      • syksyn lapsi
        kaurisnainen78 kirjoitti:

        En usko kuitenkaan kun olette jo pidemmän aikaa tunteneet, että hän leikittelee teidän ystävyydellä. Kauris kuitenkin arvostaa niitä ystäviä, keitä hänellä on. Mutta jos tässä on tämä rakkauskuvio mukana on tilanne jo monimutkaisempi. Jotenkin vain kertomuksestasi huokuu se, että olet oikeasti rakastunut häneen enemmän kuin ystävänä. Ehkä vain vakuuttelet itsellesi, että ystävyys riittää, mutta kuintekin annat ymmärtää enemmän? Ehkä sinun kannattaisi tämä asia selvittää ihan itse ja sitten avoimesti kertoa kauriille tunteistasi. Riittääkö sinulle pidemmän päälle teidän välinen ystävyys vai haluatko enemmän? Toisekseen samaa varmaan voit kysyä kauriilta suoraan, mitä hän tuntee.

        Kiitos ajatuksista viehättäville kaurisneideille! Olen ainakin saanut uusia näkökulmia 'ystävyytemme' suhteen.

        Ehkäpä olenkin vähän liian rakastunut, ihastunut nyt ainakin. Mutta kuten sanottua, emme ole vapaita kumpainenkaan, joten ystävyyden täytyy riittää.

        Ehkä rakkaus kuitenkin vaatii vastarakkautta: tahtoisin varmaan vain että hänkin tuntisi samoin minua kohtaan vaikkemme koskaan veisi asiaa pidemmälle. Jos vain saisin tietää... Ja mitä sitten? Tyytyisinkö sittenkään platoniseen rakkaussuhteeseen ...? Äh... Paras hypätä järveen tunteita viilentämään.


    • Anonyymi

      Tavannut muutaman kauris naisen enkä voi ymmärtää , miten kieroja todellisesti olivat.
      Katkeruuskeski kaikilla kuukausia ja jatkuvaa yhteydenottoa jopa manipulointia. Ei kiitos kauriille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe