Kyyneliä kaksosen perään

Onneton skorpioni

Kyyneliä kaksosen perään vuodattelen neljättä vuotta. Rakastan häntä valtavalla rakkaudella ja kaipuulla. En häntä saa. Silti jaksan uskoa ja toivoa ja yrittää. Välillä hän (kaksosmies 42v) tulee luokseni ja sitten lähtee. Niin kävi nytkin. Pönkittääkö hän itsetuntoaan vai onko niin narsistinen että pitää aikaajoin käydä mittaamassa kaipuuden ja rakkauteni määrää. Josta jää vain itkua ja pahaa mieltä.. Kunpa voisin laskea irti ja unohtaa. En vain pysty. Rakkauteni ei tavoita muita. Mitä teen..?? Onneton skorpioni 34v.

9

2692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • julie

      Kaksosmiehet on ikuisia naistenkiusaajia, tunnen useita, paljon myös merkitsee kaksosen menneisyys, elääkö hän ehkä vielä siellä? ei halua kenties mitään pysyvää, vain ohimeneviä suhteita, tapaamisia, tunnen yhden kaksosmiehen joka sanoi ettei halua mitään pysyvää, menneisyytensä vuoksi...

    • monikkoeläjä

      Kaksosmies, jos on eronnut pitkästä suhteesta, ei osaa päästää irti, niinpä hän uusissa suhteissa on tosi surkea. Vaikka hän menisi uudelleen pitkään suhteeseen, hankkisi lapsia jne. niin entinen on aina se, jonka luo aika ajoin palataan. Kaksosmies rakastuu vain kerran, eikä koskaan osaa päästää irti tästä rakkaudestaan. Ex-vaimolle tämä on myös rasittavaa, koska, jos hän lähtee mukaan tai hänellä on tunteita miestä kohtaan, mies tulee vannoo ja lähtee taas, uudelleen ja uudelleen. Ehkä sinun kaksosellasi on juuri tälläinen tilanne, sinun luoksesi tulee ja taas lähtee exänsä luo. Jos hänen exänsä ei vislaa tilannetta poikki ja lähde elämään omaa elämää, tämä on/off tilanne voi kestää vuosikausia. Minä puhun kokemuksesta, olen ollut juuri tuollainen exä, joka aina välillä elvytti kaksosmiehen itsetuntoa, ja taas miehestä alkoi tuntua, että ei tästä kuitenkaan mitään tuu... ja uuden luo, ja takas minun luo. Nyt itkee joskus päissään kuinka rakasti minua suunnattomasti, mutta minä julma nainen heitin hänet elämästäni, uhkailee myös joskus nykyistä miestäni, mutta on yritetty elää kuin häntä ei olisikaan.

      • G-mini

        Totako se sitten on..

        "rakastuu vain kerran" En halua uskoa tuohon, mut ei se mahdotonta ole, jos se o totta omalla kohdalla, on peli menetetty. Yhdenkään entisen lua ei halua palata.. vain kerran olen rakastanut.. vasten tahtoani.. eli yksi persoona sortui rakkauteen, toinen ei sitä halunnu sen ihmisen kaa..

        Toisaalta siis en ole rakastanut sillen kuin haluisin.. ja hyvä niin. :D


    • vuotta !

      Kysäiseppä seuraavan kerran kun hän tulee
      luoksesi että miksi hän niin tekee?
      Ja olisiko jo korkea aika ruveta elämään,
      jos hän ei sinua " ainoakseen " halua..
      Kaksonen ja 42v....( eikö tuo jo kerro jotain? )

    • kumpi?

      kaksoseen olet kiintynyt?
      Ehkä asia selviää kun tiedät kummastako kaksosesta välität.
      Älä ota sitä niin vakavasti!

    • skorpioni myös

      kuinka naisia käsitellään, kaksosmies on vaihtelun
      haluinen ja vaikka jäisi liiveihisi roikkumaan,niin
      koskaan et voisi olla varma missä ja kenen kanssa
      hän kulkee. Kaksonen (mies) osaa käsitellä ihmisiä,
      varsinkin naisia hän on hyvin seurallinen jne....
      Uskollista et hänestä saa, kas kaikki ei ole miltä
      hän antaa näyttää....
      Kokemusta on, olen kaksosen(miespuolinen) äiti ja
      onhan minullakin ollut rakas kaksonen(mies). Joten
      sinä teet kuin sinusta tuntuu mutta muista miesten
      tähden kannata ei koskaan naisen kyyneleitä ,
      vuodattaa kyllä se niin vain on.
      Hyvää uutta vuotta sinulle...

    • Nimetön

      Olen skorppari, vahva sellainen, kuitenkin aviomies-kaksonen on ajanut mut hulluuden partaalle. Tänään tuota ja huomenna jotain muuta. Lupauksia ja petoksia. Toivoa ja pettymyksiä. Sellainen hän on. Koskaan ei voi luottaa, onneksi oma petollinen luonteeni antaa vastusta jota hänkään ei voi vastustaa. Narsistinen on pysyäkseen selvillä että elää. Koita jaksaa! Kyllä välittää koska tulee kuitenkin, HÄN voisi olla tulematta jos ei välittäisi.

      • G-mini

        Jostain syystä tykkään skorpparinaisista. joissa ei ole sitä miinuspuolta. Sillä sellaisiakin onneksi on.. se miinuspuoli on enemmänki oinaiden juttu. Valitettavasti, sillä siitäki merkistä kokemuksia. :(


      • an.gi.ku

        Jahas...meillä kyllä tuo skorppari ukko käyttäytyy,kuten te väitätte kaksosen käyttäytyvän!
        Minä olen se rauhallinen ja uskollinen osapuoli tässä suhteessa.
        Pidän jalat maassa,enkä haihattele turhia,enkä kurottele tähtiä.
        En flirttaa saati vilkuile muita miehiä.
        Että joudunpa nyt olemaan AIVAN erimieltä teitin kanssanne!
        Skorppari se perin narsistinen ihminen on ja siitä on rutkasti kokemusta...äitini,veljeni ja nykynen mieheni moni ystävä.
        Tai sitten olen itse vaan niin hiton poikkeeva noista horoskooppi hömpötyksistä!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      596
      16328
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      46
      14594
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      373
      9231
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      45
      5199
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      11
      4472
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      162
      2951
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      111
      1780
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1329
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      90
      1245
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1227
    Aihe